Új parkolási zóna lép életbe mától a X. kerületben. Budapest Fõváros X. kerület Kõbányai Önkormányzat az Üllõi út - Ceglédi út - Bihari utca - Balkán utca - Somfa köz - Zágrábi utca - Gém utca - Fogadó utca - Száva utca
"In the five days and nights of violence 33 blacks and 10 whites were
killed, 1,189 were injured and over 7,200 people were arrested.
Approximately 2,500 stores were looted and the total property damage was
estimated at about $32 million. "
link
az amerikai nagyvárosokban ez eléggé általános: bent laknak az alsó osztályok, kint a felsők, és amikor nappal a külvárosiak benn vannak az irodáikban, a belvárosiak kint takarítják a házukat a kertvárosban meg nyírják a füvet. detroitban ami atipikus, az a gépjárműipar összeomlása a 2008-as válsággal összefüggésben. ez gondolom, közismert
Detroit nem az autóipar eltűnéséről szól, hanem a kollektivista jegybankárok által összegründolt obszcén buborék felfújásának kipukkanásáról, melyet a wall street-i marxista-kollektivista bagázs irányított - akárcsak leninéket a svájci bázelen keresztül. :)
ON: a plázastop helyett kötelezővé kellett volna tennie a kúrmánynak bizonyos paraméterekkel a teremgarázs építését a plázákba. (Értsd: ha plázát akar építeni a befektető, akkor teremg.-t is kell alá, felé, stb. Lehetett volna különböző nm-arányokat is szabályozni, persze azt a CBA-s cimbik nem nézték volna jó szemmel...)
ez költőien hangzott (mármint az első fele), de ahol lószar van, ott veréb is van :)
na hogy ne menjünk vissza az ősrobbanásig, valóban a pénzügyi rendszer válsága nyírta ki a menet közben versenyképtelenné vált amerikai autóipar jelentős hányadát, mint annyi mindent a világon. viszont detroitban ez ugyebár erősebben bebaszott, mint az autóiparra addig kevésbé támaszkodó kb. összes többi amerikai városban
kicsit elkanyarodtunk a budapesti fizetős parkolástól, nem? ;)
Az 1. rész a Pitcairn-szigeteki konteó(k egyikének) hangoztatésa volt, az érdemi hsz. az ON után jött. Talán sikerült az ominózus 1. részben megragadnom a konteók érzésvilágát, talán nem :) De ezt én magam is "elkanyarodásnak szántam". A lényeg: az nem volt komoly. A kúrmány fikázása persze az volt, azt alapból tudom hozni :) tekintettel arra, hogy igen ritkán hoznak bölcs döntést, és igen gyakran rosszat. :)
Mondasz valamit! Nem semmi teljesítmény, amikor hülyébbnél hülyébb döntéseket hoznak. Ez nem olyan, mint pl. Olimpián lassabban futni, mert azt könnyű. Ráadásul úgy kell csinálniuk, hogy a híveik becumizzák. Ez nem semmi teljesítmény - nem is csoda, hogy Ibizán kell koxolnia pihenésképp takonyárpinak. :) De elkanyarodtam a témától... a lényeg, hogy lenne elég parkoló, ha akarná(n)k. Persze az csak akkor jó ötlet, ha a kevesebb stressz és feszkó a cél. Ha a több, akkor kevesebb parkoló kell, aztán hadd menjenek ölre egymással a "plebszek" a megmaradt parkolóhelyekért. Addig sem a lopásokat fogják firtatni, amíg ezzel a témával vannak elfoglalva...
az agglomeráció lakossága 1970 óta jó 700 ezerrel nőtt, míg a központi város lakossága több mint 50%-al zuhant...
link
PS.: a metro értékből tessék kivonni a city értéket az adatok összevetésekor:)
Mától újabb fõvárosi utcákon fizetõs a parkolás
Ugrás a cikkhez