Hát sok sikert. Nekem volt Ladám 1993-2001 között. Elég is volt. Az emberek beárazzák a múltat. Amit leírtál úgy tudsz rajta keresni. Az én autóim 20e/ óra díjért állnak a csáposon. Én most PMAP helyett a numizmatika, modellek stb gyűjtések felé fordulok.
Hogy a bánatba jön ki a 3 hónapos DKJ aukció úgy, hogy az értéknap 02.28., a lejárat pedig 06.26.? A múlt heti 02.21-i értéknappal és 05.29-i lejárattal futott. Van egy nyári szünet júniusban?
a mai 3 hónapos DKJ aukción az átlaghozam 6,75% lett Így a maival együtt az utolsó 4 aukció átlaghozama: 02.20: 6,75% 02.13: 6,92% 02.06: 6,93% 01.30: 6,91% a 2027/N -ben a fordulónap 02.26
Decemberben eldöntöttem hogy visszaülök egy Ladába. 3 autót néztem meg 30km-en belül. Az első egy makulátlan bódé, de sajnos silányul lett fényezve, a másik egy kutyaól volt, a 3. fűtött garázsban áll leponyvázva. Azonnal megegyeztünk, van neki még egy 2107-ese, ugyanígy megvigyázva, gyári fény, teljesen rozsdamentes. Most áll neki egy Ifa restaurálásnak, de ez a kettő még nem igényelte a javítást, megőrzött darabok. Aztán teltek a hetek és úgy gondoltam hogy ez a kocsi túl szép hogy szétfaragjam, így picit megrastaurálom és értékesítem. A másik, ami silányul lett fényezve abból lesz egy utcai zsivány. Már megvan hozzá az kapcsolókörmös váltó, a kombi speer és 4 Bilstein. NKH átalakításos kocsi lesz, beírt versenyülésekkel, kormánnyal, nyomtávval, kipufogóval. Nehéz megtalálni az értelmes autókat, nagyon fogynak. De még vannak. És van aki tényleg nem tudja mit ér a kocsija, így lehet jó vételeket csinálni. Nekem fontos hogy az alap nagyon jó legyen, a rozsdaboglyákból sosem lesz rendes autó. Igen, egy rendes fényezés inkább 800-1M. Szerencsére az is szakmám, így az előkészítést meg is spórolnám, de ahogy mondtam a veterán alapot nem kell fényezni, a másikat meg lehet inkább körbefóliáztatom. Úgyis ennek annak neki fog érni a hátulja.
A PMAP-nak annyi így erre reagálnék: Már bocs de hol találsz te ilyen veterán autót? Az utolsó faluban is tudja az öreg hogy milliókat ér (amúgy nem) a fészerben álló 40 éves csoda. Ha esetleg mégsem. , a szomszéd gyerek szippantja viccpénzért a bácsiautót és másnap 3* áron mehet "németbe" .. Egy fényezés min 500e-1M ft. Csak a hibátlan állapotot keresik.
A 900 ezres kocsi nagykából 600 ezer FT-os anyagi ráfordítással és saját munkával tudja a 2.5milliót . Fényezni nem is kell, csak a futómű alkatrészeket kell homokszórni és porfesteni, csavarokat kadmiumozni. A Ladákat keresik Amerikában, most vittek ki 2db-ot Pécsről. Ugyanilyen hihetetlen hogy a Daciákat is viszik, ott ez kuriózum.
Magyar Állampapír tulajok