Valamennyi felújított orosz metrószerelvényt kivonják a forgalomból a Nemzeti Közlekedési Hatóság utasítására, tudta meg az Index. Értesülésünket Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója megerõsítette. Péntek délutántól csak
A felelős SZEMÉLYÉNEK meghurcolása legfeljebb a pillanatnyi bosszúvágy kiélésére jó.
Hasznosabb lenne a mityiscsi metró kiválsztásáig terjedő döntési folyamatot szépen végigjárni, és minden olyan ponton, ahol lehet, javítani, hogy ne történhessen meg legközelebb hasonló.
nagyjából ez a gondolatmenet az egyik alapja az ISO9001 minőségbiztosítási rendszernek. a stabilitást az intézmények és a folyamatok "önjavító" mechanizmusai teremtik meg, nem a hibák megtorlása.
" A felelős SZEMÉLYÉNEK meghurcolása legfeljebb a pillanatnyi bosszúvágy kiélésére jó."
Meg arra hogy a következőt el lehessen tántorítani sanda szándékától.
" a mityiscsi metró kiválsztásáig terjedő döntési folyamatot szépen
végigjárni, és minden olyan ponton, ahol lehet, javítani, hogy ne
történhessen meg legközelebb hasonló."
Ez most komoly? Ez konkrétan kormányváltást jelentene, sőt rendszerváltást. Egy hülye metró miatt?
"Meg arra hogy a következőt el lehessen tántorítani sanda szándékától."
Nem. Tudom, hogy a büntetés / megtorlás mögött ez a SZÁNDÉK áll -- de az eredmény nem ez szokott lenni.
A büntetés ugyanis egyetlen dologra motivál: a büntetés elkerülésére.
A büntetés elkerülésének egy különösen nehéz módja a pontos munka és a helyes döntések meghozatala. Érthető módon ezt szokták legkevesebben választani. Sokkal egyszerűbb ezért gyakoribb:
- döntések halogatása, a döntési helyzetek elkerülése
- felelősségtologatás (nem az én hatásköröm)
- mások hibáztatása (parancsra tettem / a beosztottaim szabotálták el)
- mások kritizálása (ők is elrontották)
- a döntést megítélők korrumpálása
stb.
" Ez most komoly? Ez konkrétan kormányváltást jelentene"
Lehet, hogy az lenne a KÖVETKEZMÉNYE. De nem az a cél. Én mint alattvaló, nagyon szeretném, ha végre leszarhatnám, ki kormányoz. Nekem megvan a magam dolga, abban kell jónak lennem, és nem a hazugságtól sánta politikusok leleplezésében.
szerintem még kivárnak -- kicsit pirítani kell még a nyárson a főpolgármesterurat, hogy ő maga menjen az kunyizni az alstomhoz egy kis sürgősségi metrószállításért.
Azt remélem nem gondolod, hogy ez a konstrukció (hazudjuk az új orosz metrót, felújított réginek és vegyük azt) Tarlós, vagy a BKV ötlete, döntése volt. A döntési mechanizmus tehát viszonylag egyszerű konstrukcióban született. "Az lesz amit a malac mond" (by Babe)
Van ötleted, milyen szalagcímek születnek majd a Paks 2 minőségi problémáiról? Pl. "A Roszatom reggel óta keresi Paskot, de az atomerőmű felrobbanásakor elolvadt az aszfaltút, így a helyreállítás késhet."
Át kellene lépniük a káröröm részen és tenni egy gáláns ajánlatot. Mindenkinek az lenne a legjobb + sok időt lehetne spórolni.
A Siemens meg ezzel kerülhetne újra játékba. Persze nem biztos hogy bármelyiknek van feles kapacitása, kedve.
"Ma sikerult atomeromu eseteben meg sosem latott teljesitmeny-novekedest elerni. Egyetlen nap alatt a tervezett teljes 50 eves uzemidore szamitott energiamennyiseget megtermelte egyetlen blokk. A masik ot blokk rendben leallt es sertetlen. MTI"
Törölt felhasználó2017. 06. 23. 17:21
#19
A kormány válasza a mindkét oldalon kinyíló metróajtók problémájára: „a felújított szerelvények megfelelnek a vasúti közlekedésbiztonság követelményeinek” Írásbeli válaszban regált a NFM államtitkára, pechére pont az újabb üzemzavar napján.
Karakán Fővárosi Polgármester kivonatja az összes új mondott nem biztonságos orosz metrószerelvényt.
Korábban azt mondta a közel 40 éves metrókocsik nem közlekedhetnek.
Juliusban a vízesVB alatt nem közlekedne a METRÓ akkor Orbán is rettenetes gyorsan találna pénzt , különben a népharag elsöpörne mindenkit( stadion ide - felcsut ide )
Kivonják a forgalomból az összes botrányos metrókocsit
Ugrás a cikkhez