balentum balentum
4
4
1
2017. július 02. | 16:23
#1

KISBÜFIK (balentum) topikja  

Sziasztok!Mivel ma reggel véletlenül csináltam egy rossz topikot (Random számlanyitás), kedvet kaptam ahhoz, hogy most tudatosan létre hozzam a régóta tervezgetett topikomat, melybe azok hozzászólását várom, akik nem életvitel szerűen tőzsdéznek, hanem kedvtelésből, hobbiból és a céljuk a banki kamatok feletti hozam elérése és a megtakarított pénz értékének megőrzése, megspékelve egy kis spekivel és az esetleges "piaci lehetőségek" kihasználásával.Természetesen a PROFIK segítségét, észrevételeit is szívesen olvasom.Én már 10 éve "foglalkozom" tőzsdével és csak magyar részvényekkel.(2007 óta Cashline, aztán 2010 óta online portfolio)Már megfizettem a szokásos tanulópénzt és "összesítve" erős bukóban vagyok, de az "éltet", hogy egyszer nullára hozom, hozzam az egyenlegemet.Ehhez szeretném kérni a segítségeteket, mert lehet, hogy nem vagyok egyedül és vannak hozzám hasonló szerény, de becsületes"KISBÜFIK"
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
május 24. | 07:00
előzmény: #22258  feel
#22260

Az ígéret és a valóság az sokszor nem jár kéz a kézben. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy terveket nem lehet készíteni, de elég csak 1 tényező megváltoztatása és a hosszútávú terveket kidobhatják az ablakon.
Nézd meg csányi gigavágóhídját. Veszteségesre tervezték? Szerintem nem, mégis 5 milliárdos mínuszt hozott, már a 2. évben veszteséges és előtte azért nem volt, mert 2 éve üzemel. Még az állam is támogatta, nem kis pénzzel, valahogy mégsem tudnak gazdaságosan működni.
Az autópiac egy szuper érzékeny része a gazdaságnak és gondolom ők sem úgy készítették a terveket, hogy 1 hónap múlva esetleg összezuhan a gazdaság, kipukkadnak a lufik. Pesze akkor minden megy a levesbe.
Arra leszek kíváncsi, hogy a fejlesztéseket miből fogják finanszírozni, azt látom, hogy a főtulaj visszajuttatta a neki járó nyereséget, de azt tudatosítani kell, hogy az egy hitel, nem jótékony ajándék.
Nem figyelem a történéseket, de már rögtön az elején úgy tűnik, a tervek nem jöttek össze, de ezt csak a fórumtársaid füstölgéséből raktam össze, nem biztos, hogy megalapozott.
A kommunikáció is elég furcsa, mikor jóideig se kép se hang, csak találgatni lehet, főleg a részvények piacra öntéséről.
május 24. | 06:39
előzmény: #22255  balentum
#22259

Drága mulatság volt tegnap a Portfoliozásom.
Egy piszkozat G,amilben volt elmentve sokminden, tőzsdével kapcsolatos linkek, közte a képfeltöltés linkje, onnan nyitottam meg a feltöltési oldalt, lassúlt a gép a sok megnyitott ablak miatt, persze, hogy a piszkozatot zártam be, a megnyitott feltöltésoldal maradt, benne a ügyfélkapú jelszavam is, jön egy PCmogul haverom, megpróbálja visszacsinálni, kukában nincs.
május 23. | 22:00
előzmény: #22256  nemelemzo
#22258
Az autóipar elképesztően sikeres volt az elmúlt években, a vezető gyártók és beszállítók eladásai újabb és újabb csúcsokat döntöttek, árbevételük dinamikusan növekedett és hatalmas profitot tettek zsebre. A világ viszont gyorsan változik és egyre több jel utal arra, hogy ezt az aranykort egy sokkal nehezebb időszak váltja fel hamarosan. Egy ciklikus iparágban az AutoWallis mégis a következő öt évben az árbevételének duplázását és az EBITDA-termelő képességének erősítését ígéri.
Az egyértelmű, hogy az autóipar ciklikus és az biztos, hogy komoly kihívások előtt áll, de a jó hír az a befektetőknek, hogy ezeket a kockázatokat nem az AutoWallis futja. A fejlesztések, beruházások az autógyáraknál vannak, mi pedig eladjuk az új termékeiket, illetve szolgáltatunk. Bármilyen autó is készül, azt el kell adni és szervizeltetni kell, a turizmus fejlődik így kiegyensúlyozott lehet az AutoWallis növekedése még akkor is ha az autóipart magát a ciklikusság is befolyásolja.
Az elmúlt 27 évben, amióta a Wallis-csoport ezen a területen van, ez a ciklikusság minimálisan érződött, sőt a válság során látszott, hogy itt válságálló prémium termékek is vannak, ami az elmúlt években kiegészült azzal, hogy most már földrajzilag is diverzifikált a portfoliónk.
május 23. | 21:56
előzmény: #22256  nemelemzo
#22257
Ez sem teljesen igy van mert a premium kategorias autok eladasai nem minden esetben csokkennek egy valsag idejen.Sot volt olyan,hogy novekedtek.
Valsag alatt nem lesz autogyartas :-) es nem lesz 1 db auto sem amit el lehet adni.Nagyon egyoldaluan kozelited meg ezt a dolgot .
Ajanlom jarj utana az eddig kiadott kozlemenyeknek es adatoknak amit a Wallis kiadott.
május 23. | 21:46
előzmény: #22242  feel
#22256

Ha a várt válság beüt, a járműszektor lesz az elsők között, ami összezuhan. Az autógyártók már most elég nagy gondokkal küszködnek, annak ellenére, hogy az ingyenpénz csak úgy ömlik a piacra. Lásd audi, akik szintén lecsavarják a költségeket.
A naperőmű egy érdekes kérdés, lassan megtérülő beruházás. A napelemparkokat ha nem támogatnák, nem hiszem, hogy ekkora lenne az érdeklődés.
Az én családi házamnál 15 évre jött ki a megtérülés, támogatással, 5 tagú családnál. Ha beleszámolom, hogy a gyerkőcök nemsokára kirepülnek, a lecsökkent fogyasztás még ront is ezen a képleten, igaz még nem tudjuk az energia árának jövőbeni mozgását.
május 23. | 19:55
előzmény: #22253  feel
#22255
Akkor ezzel semmi baj nincs.
Jó lenne ha ezt mindenki így gondolná.:-))
május 23. | 19:52
előzmény: #22252  balentum
#22254
Nem megyek bele most hogy mi a bajom vele mert sietek dolgomra. 
május 23. | 19:46
előzmény: #22252  balentum
#22253
Valamit elfogadok es hasonlokeppen latom de van amit meg nem.Reszemrol csak ennyi a tortenet.
május 23. | 19:39
előzmény: #22248  HoStrucc
#22252
Nem értem miért nem tudjátok elfogadni, hogy ő másképpen látja a dolgokat.
Szíve joga és miért ne mondaná el.
Mindig azt mondjátok, hogy ne a FÓRUM ALAPJÁN KERESKEDJÜNK.
Ez így is van tehát mindenki maga dönt, de nem árt meghallgatni minden véleményt, mert annál inkább megalapozott a döntésed.:-)
május 23. | 19:35
előzmény: #22247  HoStrucc
#22251
Amíg élek remélek.
Valószínűleg előbb leszek számodra csak emlék.
Az, hogy milyen majd csak akkor derül ki mikor már nem leszek.:-))
május 23. | 19:35
előzmény: #22248  HoStrucc
#22250
:-)
május 23. | 19:33
előzmény: #22244  balentum
#22249
Valahol nekem is ott van szerintem.
május 23. | 19:30
előzmény: #22233  feel
#22248
Egy meg nem értett zseni 
május 23. | 19:30
előzmény: #22245  balentum
#22247
A remény hal meg utoljára látom :) 
május 23. | 19:29
előzmény: #22233  feel
#22246
Na igen
május 23. | 19:27
előzmény: #22243  HoStrucc
#22245
De azért haverok lehetünk, mert befektetőtársak már vagyunk, ráadásul nem is egy papírban..-)
május 23. | 19:26
előzmény: #22242  feel
#22244
Nem vagyok ellene a gyarapodásnak és kívánom, hogy mindenki szépen gyarapodjon.
Számomra meg van már az pont ameddig ez a papír érdekel.
Utána majd meglátjuk mi lesz csak a céláramat érjem el egyszer
Annyit elárulok, hogy nem 1-el kezdődik és 3 jegyű szám.:-))
május 23. | 19:25
előzmény: #22241  balentum
#22243
Nyugi, erre tudom mondani mert én is kellenék hozzá ;) 
május 23. | 19:21
előzmény: #22237  balentum
#22242
A 20ft-os kerdes amikor csak ez a kereskedes kerult 3milliard forintba :-) amit a Wallis fizetett




Saját naperőműve leszA beruházás értéke megközelíti a 3 milliárd forintot, és ennyit még nem költöttek ilyen jellegű autós beruházásra a régióban – emelte ki Antal Péter, a Wallis Motor Pest ügyvezető igazgatója. A komplexum a környezettudatosságot szem előtt tartva készül, így a nyílászárók és a homlokzat hőszigetelése fokozott, a csapadékvizet összegyűjtik öntözéshez, és a gépészet is nagy hatásfokú, a legnagyobb lépést azonban alighanem a kisméretű házi naperőművel érik el. A 49 kilowatt teljesítményű napelemes kiserőmű a komplexum energiaszükségletének 30 százalékát fedezi majd, de a fennmaradó részt is zöld energia beszerzésével tervezik kielégíteni. A Wallis Motor Pest új telephelyén elektromosautó-töltőpont is létesül majd
http://www.autoesstilusonline.hu/olvas/2971-mar-epul-a-legnagyobb-bmw-kereskedes
május 23. | 19:21
előzmény: #22239  HoStrucc
#22241
Van egy mondás: soha ne mond, hogy soha.
De én is megnyugtatlak köszönöm szépen el vagyok nélküled is.:-))

Topik gazda

balentum
balentum
4 4 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE