Topiknyitó: koi 2007. 04. 18. 08:32

KBC Equitas  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
-bubu-
-bubu- 2017. 09. 28. 10:17
Előzmény: #1717  deszcsakafi
#1720
Van, felmész a honlapjukra , letöltöd a RANDI-t és demoban meg tudod nézni kb ugyanazt fogod látni mint a KBC felület mert mind a kettőt Ők csinálták
Törölt felhasználó 2017. 09. 28. 10:14
Előzmény: #1716  Mariello
#1719
irjon a felügyeletnek
atikasz 2017. 09. 28. 09:43
#1718
Valaki használja a mobil appot vagy ha mobilan vagy tabon nézitek akkor webes felületen megy? Nekem az app mindig hibás jelszót vagy felhasznevet ír. Digipass készüléket használok lehet ez a gond?
deszcsakafi
deszcsakafi 2017. 09. 28. 09:29
Előzmény: #1716  Mariello
#1717
Köszi mindenkinek a segítséget! Annyit akartam tudni hogy van-e valami globális kiesés vagy csak nálam van hiba, csak nálam volt. A Random rendszeréhez van valami demo oldal?
Mariello 2017. 09. 28. 09:26
Előzmény: #1715  Mariello
#1716
Ja és nekem pénteken órákon át minden ügyintézőjük foglalt volt.Én a Brókert hívtam végül.,aki mondta másnál is volt ilyen probléma még reggel, és ekkor már délután 15h volt.Na így aztán megoldódott,hogy ajánlatot tudjak vissza vonni.De ez valami őrület,hogy a telefon mögé bújnak és senkitől sem tud segítséget kérni az ember.Szerintem ezt a felügyeletnek kéne jelezni.Tudomásom szerint már törvény van rá ,hogy max 5 percet várakoztathatnak a szolgáltatók telefonhívás alkalmával.
Mariello 2017. 09. 28. 09:21
Előzmény: #1714  Mariello
#1715
bocs hibásan írtam ctrl-t és F5-öt kell megnyomni.Utána fog működni.
Mariello 2017. 09. 28. 09:20
Előzmény: #1711  deszcsakafi
#1714
Szia !Volt már ilye3n nekem. is.Akkor hívtam őket én is és azt mondták nyomni kell egy trl-t és F5-öt.Utána fog működni. Remélem tudtam segíteni.
-bubu-
-bubu- 2017. 09. 28. 09:20
Előzmény: #1711  deszcsakafi
#1713
nálam is megy rendben de menj át a randomhoz ha gondolod , az is egy remek hely
aytif 2017. 09. 28. 09:18
Előzmény: #1711  deszcsakafi
#1712
megy
deszcsakafi
deszcsakafi 2017. 09. 28. 09:14
Előzmény: #1  koi
#1711
Másnak megy ez a xar??? Hívom őket, jelenleg minden ügyintézőjük foglalt 10 percen át. Ajánljatok egy normális szolgáltatót!!!
deszcsakafi
deszcsakafi 2017. 09. 28. 08:44
#1710
SZiasztok. Nektek megy a KBC bejelentkezés?
Törölt felhasználó 2017. 09. 27. 17:56
Törölt hozzászólás
#1709
Törölt felhasználó 2017. 09. 27. 17:52
Törölt hozzászólás
#1708
nagyjnt 2017. 09. 27. 17:45
#1707
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }a:link { } Az elmúlt 5 év tapasztalatát leírom, hogy mindenki eldönthesse milyen "szolgáltató" a KBC Equitas.... 1. KBC Szolgáltatási színvonala Pár éve a KBC-nek volt egy előnye a többi hazai brókercéggel szemben: az anyavállalatuk révén hozzáfértek a Frankfurti certifikátpiachoz. Volt egy certifikátkeresőjük, amivel ki lehetett választani a 350.000 certifikát közül azt, amelyikkel kereskedni akartunk, és fel tudtuk azt venni… Ezt sikerült elrontaniuk majd 1,5 éve. 1,5 éve ugyanis NEM MŰKÖDIK A CERTIFIKÁTKERESŐJÜK!!! NEM TUDJUK FELVENNI A CERTIFIKÁTOKAT! És a KBC képtelen megjavítani, képtelen az általa vállalt szolgáltatást nyújtani az ügyfeleknek. Több mint 1 éve kiírták honlapjukra, hogy dolgoznak a problémán, hamarosan megjavítják. 1,5 év nem volt elég nekik, most sem működik…. A panaszáradatra, azt javasolták, írjuk meg nekik a certifikátneveket mailben, vagy hívjuk fel őket és ők felveszik helyettünk… A valóság az ezzel szemben, hogy telefonon nagyon nehéz elérni őket, és volt rá eset, hogy 15 percen után vette fel az ügyintéző, és közölte most nem tudja felvenni a certifikátot, írjam meg mailben… És ahogy több helyen olvasni a fórumban, előfordul, hogy hiába írjuk meg nekik, csak 3-4 nap múlva veszik fel… Vagy fel sem veszik… Az NEM SZOLGÁLTATÁSI SZÍNVONAL, HOGY kínálnak egy szolgáltatást, majd NEM TELJESÍTIK A VÁLLALTAKAT, VAGY FELVESZIK, VAGY NEM A CERTIFIKÁTOKAT…. Ez olyan mintha az Elmű csak kérésre adna áramot, azt is hol adna hol nem, mondjuk 50%-50%-ban… 2. ÜGYFÉLMEGKÁROSÍTÓ KBC magatartás Ez sokkal súlyosabb probléma. Én sokáig nem találkoztam ilyen visszaéléssel, de döbbenten olvastam a fórumokon, hogy bizony van olyan, hogy NEM JELENÍTIK MEG AZ AJÁNLATOT a tőzsdei könyvben, vagy csak KÉSVE… A portfóliós, stoxklandyard fórumokon meg lehet nézni az eseteket: link link link Ettől tartva elkezdtem print screeneket készíteni a tőzsdére beadott ajánlatokról. Sajnos nem hiába. Egy ÉRVÉNYESEN BEVITT, KBC ÁLTAL ELFOGADOTT eladási ajánlatot ugyanis csak úgy TÖRÖLTEK a rendszerükből…. Az árfolyam lefordult, és mivel a KBC törölte az ajánlatomat, MEGKÁROSÍTOTTAK, egész komoly összeggel. (Naplófájllal igazolni tudom, hogy NEM voltam lépve az ajánlat törlésekor, nem én töröltem…. PRINT SCREEN VAN AZ AJÁNLAT BEADÁSÁRÓL-ELFOGADÁSÁRÓL-TÖRLÉSRŐL EGYARÁNT). EZ már minden határon túlmegy. ILYET NEM LEHET CSINÁLNI!!! Ilyet Mo.-on eddig csak a Questor és a BudaCash csinált… Nemhiába büntette már többször is meg az MNB a KBC-t…. Legutóbb 2017 januárjában kaptak egy 8 millió büntetést. NEM VÉLETLENÜL…. Őszintén, hogy lehet megbízni egy olyan tőzsdei szolgáltatóban, amelyik TÖRLI A BEVITT ÉS ELFOGADOTT AJÁNLATODAT, EZZEL ANYAGI KÁRT OKOZVA NEKED??? Több tőzsdei szolgáltatónál volt már számlám, de ilyen ügyfélmegkárosító magatartást még nem tapasztaltam sehol!!! 3. Egyéb tények a KBC hozzáállásról Ügyfélszolgálatukat általában nagyon nehéz elérni. Ha elérjük se sok köszönet van benne, ahogy a netes értékelésekben, fórumokon olvasni többnyire arrogánsak, nem segítőkészek/inkompetensek. A telefonos menürendszerben nem jutsz el néhány ponthoz 1 percen belül, nemhogy ügyintézővel beszélj… 5-10 percen belül szokták felvenni, -ha felveszik.. Mindent elkövetnek, hogy jogos panaszod alól kihúzzák magukat: nem válaszolnak, hárítanak, ez van/benne van a pakliban gerinctelen válaszokat küldenek, részletekért ld. netes fórumokat. A befektetési ötletet adó szolgáltatásuk csak hab a tortán. Nem ismerek még hasonlót, hogy ennyi sok rossz, bukó tippet adó társaságot. Régi ügyfélként én is ott voltam 2015 végén, amikor több befektetési tippet adtak. A száguldó piacon(!!!), a KBC tippek közül MIND bukóban volt 2-3 hónapon belül, és valóban a GoPro-n több mint 50%-ot lehetett bukni… Az S&P shorton(ezt ajánlották) pedig 100%-ot, mindent el lehetett volna veszteni... Érdemes visszamenőleg átnézni a kereskedési ötleteiket hosszabb távon is, látszani fog mennyire negatív az eredményük! Persze nem kell megfogadni a kereskedési tippjeiket. Erre(!) legalább van megoldás. Még a negatív kommenteket is törlik a facebook oldalukról. Erre van energiájuk, rendszerjavításra nincs. Ez egy végszó is egyben, mert ezt a folyamatosan romló szolgáltatási színvonalat, károkozást nem lehet tovább tűrni, megszüntetem a KBC-s számlám.. Csak leírtam mindezt, hogy aki velük kezd, tudja mire számoljon... Pár ügyben az MNB-hez fordulok, ÉS ERRE BIZTATOK MINDENKIT: írja csak meg az MNB-nek milyen cég valójában a KBC...
bbcontroll 2017. 09. 18. 23:42
Előzmény: #1705  bbcontroll
#1706
Még annyi jutott eszembe, hogy persze ezt nem tartja meg a KBC, mivel "kamatadó" néven vonja tőlem, hanem befizeti helyettem Állambácsinak. Tehát elvileg köv. év elején az adóbevallásnál ezt elvileg vissza tudom kérni, de akkor sem értem, miért így van.
bbcontroll 2017. 09. 18. 23:30
#1705
Üdv. Mindenkinek!A kamatadó elszámolásával kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni. Lehet rosszul tudom, de bef.alapnál, ha lejár és visszaváltják, amelyből hozamom / árfolyamnyereség keletkezik, akkor a kamatadó az nem csak a (visszaváltáskori árf - vételi árf.)* xdb * 15% hanem csökkenthetem a bekerülési költséggel azaz a vételi jutalékkal. Eladási nincs ilyenkor, mert lejárt a zártvégű bef.alap.Példa: 1000 db vétel 1000 HUF/db, 0,25% vételi jutalék ( 2500HUF), majd lejáratkor 1100 HUF/db az árf. -> (1100-1000)*1000 = 100.000HUF hozamom van, ennek a 15% adója 15000HUF. Jelenleg így vonja a KBC rendszer.De én arra számítottam, hogy a 100.000 HUF hozamot csökkenthetem a vételi jutalékkal, azaz (100.000 - 2.500) = 97.500 a tényleges "profitom", és erről kellene adóznom, ami 14.625 HUF lenne. Namármost a 15000 és 14625 közötti összeg ottmarad a KBC-nél? És ténylegesen nem 1000 db befalapról van szó 1000 HUF árfolyamon. És persze lehet, hogy másnál is így van?Szóval rosszul tudom, vagy rosszul vonják tőlem a kamatadót? Mert ugyebár automatikusan levonják, csak akkor nem, ha lejárati idő előtt eladom.Köszönöm előre is a segítséget!Üdv: bbcontroll
Beerman
Beerman 2017. 09. 18. 15:23
Előzmény: #1703  cromo
#1704
Hát szívesen, ha a döntés megszületett, akkor lentebbi email címen megtudjuk beszélni, vagy a néhai orco topikba dobj mail címet link
cromo 2017. 09. 18. 14:58
Előzmény: #1702  Beerman
#1703
Kösz.
Beerman
Beerman 2017. 09. 18. 14:56
Előzmény: #1701  cromo
#1702
Úgy tudod realizálni a veszteséget, hogy egy megbeszélt áron, ami jelen pillanatban 0,01 áttranszferálod az orco részvényeket, ami elvileg tőzsdén kívüli eladásnak minősül. De ha hivatalosabb választ akarsz kapni, akkor azt javaslom kérdezd meg a kbc ügyfélszolgálatát. Amint írtam, a bithalmazokat szívesen átveszem.
cromo 2017. 09. 18. 14:47
Előzmény: #1700  Beerman
#1701
Kösz a válaszokat. Ezek szerint a keletkezett veszteség realizálására már nincs módom.

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók


  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek