sziasztok! volna egy adózási kérdésem abban az esetben, ha bankon keresztül tőzsdézem, és az adózást elvégzik helyettem egy eladási ügylet végén. tegyük fel, hogy idén volt egy ügyletem, ami veszteséges volt (így akkor 0 Ft-ot vontak le). a következő nyereséges ügyletnél a nyereség 15%-a automatikusan szja lesz? vagy ennél okosabb a rendszer, összenézi esetleg korábbi ügyletekkel és csak az összesített nyereségből kell adózni? ha nem, van erre mód, hogy valahogy visszaigényelje az ember? vagy ezért érdemes brókercégen keresztül tőzsdézni és önállóan adózni? előre is köszi, ha valaki tisztázza ezt nekem.
Vegigolvastam a hsz-ezt .Ezert kérdeztem mert ami az indoklásban van en olyat nem találtam.Nagykope meg a mem videót csinálta ha jól tudom o is eltűnt.szisztematikusan mennek egyes egyénekre?Mi történik itt.?
Vki megcsinálhatná ezt azzal a meme-mel, amikor a csávót kidobják az ablakon az értekezletről: . Kérdező: Hogyan oldjuk meg az árfolyamproblémát? Hülye válasz1: Rendeljünk kamu riportokat, nyilatkozzunk hülyeségeket, amiket úgysem tartunk be! Hülye válasz2: Tiltassunk le, hallgattassunk el minden kritikus felhasználót Pf-en. Okos válasz: Mondjunk igazat, szerezzünk hozzáértő vezetőket, adjunk osztalékot, SRV. . :D
Bocsánat, ezen az alapon pomperj IP címestől lenne kitiltva. És Dákó úrnak amúgy mégis mi köze lenne ehhez? Hogyan kell ezt elképzelni? Betelefonál a szerkesztőségbe, hogy x.y-t tiltsák ki?
Először is. Én sem gondoltam komolyan. De érdekes, hogy úgy le szedték a mémet, hogy az csak na. Reggel rajta röhögtem, és már 1/2 óra múlva eltünt. Nem tudni miért.
Vajon bezáratták az összes opus topicot, e kivételével? Nekem csak ez jön be, a többi nem. Csoki ügyi vagy, Dákó úr jól elintézte ezt is, mint a hegylakóban, csak egy maradhat.
Olyan verzio nem lehetseges h a papirt lehoztak a 314es szintre, es innen akarjak ujra felepiteni a regi kamu 800as felhuzas "elfelejtesevel", Ujra rajzolva a chartot?
"pomperj ma, 10:39A tobbi OPi topikban gyaszos a hangulat.Nekunk viszont itt az ido unnepelni.." A többi opi topik akkor fog ünnepelni, amikor pomper végre élete végére ér. Nincs már olyan messze, opi akkor is lesz amikor pomperj már rég elporladt.
Felfoghatatlan, hogy Mészáros nem lép semmit. Orbán nagy álma a nemzeti holding a nevetség tárgya. Hiába veszel bármikor, egy hét után, vagy már aznap mínuszban a vételed.
Sztem meg ő égig shortolta ezt az időszakot.Azert is jöttek be neki az este vizionál árai.Volt egy eset amikor 4 ig be is írkáló és bejelentette ,hogy húha meddig fog esni a szem 4xxx rol esett akkor 3700- vagy 3900 ig záróra vissza lett húzva,sztem azt is shortolta .szvsz.
Sajnos így van. Kb 1 hónapja mondta Dakó, hogy hamarosan várható equilor elemzés opusról. Kiváncsi vagyok mi lesz. Elb@szott ami itt megy lassan 2 éve.
A 750 milliárdosra tervezett gigantikus vasútbővítésnek nem mindenki örül a Budapest–Kelebia vonalon. Tucatnyi Pest megyei lakossal beszéltünk, akik aggódnak ingatlanjaik miatt, amelyek közelében Mészáros Lőrinc érdekeltsége építhet hamarosan új sínt a kínai exportnak.„Ha ez megvalósul, akkor a mi utcánkban csak romok maradnak a házakból. 25 méterre mennek a sínek, és már most úgy ráz, hogy majd kiesem az ágyból” – mondja a Narancsnak Ágnes, akit az interneten szerveződő több száz fős közösség tagjaként értünk el.Az asszony nincs egyedül félelmeivel, Dunaharasztiban és Dunavarsányban, sőt Soroksár egyes részein is komoly aggodalmat kelt minden idők legnagyobbnak beharangozott, jelenleg 750 milliárd forintosra tervezett vasútfejlesztése, a Belgrád–Budapest vonalé, amely magyar–kínai együttműködésben valósulna meg. A lefolytatott közbeszerzés szerint a beruházás kivitelezője a felcsúti milliárdos, Mészáros Lőrinc érdekeltsége lenne.Ahogy a Belgrád felől érkező vonat átlépi Kelebiánál a magyar–szerb határt, Budapestig 22 településen halad át (lásd térképünket). A vasút többnyire a város, illetve község mellett fut, esetleg – mint például Kiskunhalas esetében – a lakott terület szélén, illetve az ipartelep között. A tervek szerint a jelenlegi egy sínpárt kettőre bővítik – ezt a lakosok az előbb említett településtípusoknál is érzékelni fogják, de az építés közvetlen hatása nem, vagy csak kisszámú érintettnél fog jelentkezni.Egészen más a helyzet Dunaharasztiban, Dunavarsányban vagy Soroksáron, illetve Taksony egyes részein. Az előbbi két települést a vasúti sín egyszerűen kettészeli. Ahogyan légi felvételünkön is látszik, Dunaharasztiban itt-ott a sínektől már pár tíz méterre magáningatlanok vannak, de jártunk olyan helyen is, ahol egyből a töltés mellett kezdődik a kerítés.„Az én telkem a vasúti sínpártól körülbelül öt méterre van. Nagyon érintett vagyok abban, hogy mi fog történni. Amióta hallottam erről a nagy beruházásról, azóta keserű az életem. Semmit nem tudok. Nincsenek konkrét információk, bizonytalanságban élünk. Már az sem érdekelne, ha kisajátítanának, de legalább tudnék valami konkrétat.Ez a bizonytalanság kimerítő és lélekőrlő. Életünk munkája van veszélyben. Azt szeretném, ha nem történne semmi, de ez csak álom” – ezt már Erzsébet mondja lapunknak. A Narancs az elmúlt napokban megismerte a gigaberuházás előzetes tanulmányát; ebből kiderült, hogy az említett, jobban érintett települések lakóinak nemcsak az építkezés miatt van aggódnivalójuk, hanem a megnövelni tervezett vonatszám miatt is.A 750 milliárdos projektAbban nincs vita az érintettek közt sem, hogy a Budapest–Kelabia vonal korszerűsítésre szorul. Az eredetileg 135 éve épített és utoljára az 1960-as években felújított, közel 160 kilométeres szakasz nagy részén ma már legfeljebb 80 kilométerrel lehetne közlekedni, ha a leromlott állapot miatt nem lenne érvényben sok helyen 60, 40, 20, illetve 10 km/h-s sebességkorlátozás.Sőt „az alépítmény, az ágyazat és a sínek elhasználódott állapota miatt gyakran az időjárási körülmények is megnehezítik a közlekedést” – olvassuk a MÁV honlapján. A fővárostól (légvonalban) 120 kilométerre fekvő Kiskunhalasra az utazási idő két és fél óra (ez alig 50 kilométer per órás tempó). És ez csak a személyszállításra vonatkozik; a vasúttársaság szerint a tehervonatoknál még rosszabb a helyzet, igaz, a teherszállítási forgalom jelenleg elenyésző.Ennek ellenére a városi előközlekedés versenyképes az autózással, sőt: Dunaharasztiból zónázó vonattal 27 perc alatt a Keletiben lehet lenni, ez négy keréken se volna gyorsabb. Amit a fejlesztés ígér, az a fentiek ismeretében már-már hihetetlen. A mostani nyolc óra helyett (alig 400 kilométerről van szó!) három és fél óra alatt lehetne Budapestről Belgrádba érni, a beruházás után pedig a vonatok akár 160 kilométerrel is roboghatnak.Forrás és a teljes cikk: Magyar Narancs
B+. Mi volt ott előbb? Vasút vagy ház? Ha az M7 autópálya bővítése is elkezdődik, akkor Érdnél mit fognak szólni az ott lakók? Már az autópálya mellett közvetlenül állnak a házak. Aki vasút mellé épített házat az magára vessen. Idióták.
Miért kéne fenyegetés? Hamarosan Kína lesz a világ legnagyobb gazdasága. Bármit tesz Usa, ez csak idő kérdése,mint annak idején Anglia-Amerika között. Orbán kénytelen nyalni Kína seggét is, majd kiderül mire lesz elég.....
Mint amikor Martin Borman felakarta vasarolni a Sasfeszek mellett egy hazat.Piacibarat arat akart erte fizetni az osztrak tulajnak .de az nem ment bele Egyhamar Buchenwaldba talalta magat egy taborban.Mire eszre tert mar csak a toredeket kapta meg Bormantol
"...Martin Bormann és dr. Stumpfegger május 2-án éjszaka, feltehetőleg 1 és 3 óra között a Lehrter Pályaudvar felé vezető vasúti hídon, az Invalidenstraßén, felismerve kilátástalan helyzetüket, hogy nem tudnak elmenekülni Berlinből, méregkapszulával öngyilkosok lettek. ..."
Ha minden lakossági tiltakozasra a beruházásokat felfüggesztenék akkor ebben az országban semmi nem épülne. Amugy a közérdek és a gazdasági szempontok fontosabb szempontok mint egy két lakos kényelme. Majd elköltözik a sínektől távolabb
Ha minden lakossági tiltakozasra a beruházásokat felfüggesztenék akkor ebben az országban semmi nem épülne. Amugy a közérdek és a gazdasági szempontok fontosabb szempontok mint egy két lakos kényelme. Majd elköltözik a sínektől távolabb
Itt már nincs pánik, csak a beletörődés. Be kellene szüntetni a kereskedését, ameddig megtalálják az elkövetőket. Egyébként biztos felfüggesztenék, hacsak nem ők maguk csinálták ezt a nagy lejtmenetet 800-ról. Csokibá, mondd már a telefonszámot, szépen kérlek!
Globalis SzOpus Nyrt.