EVFM újra elég vonzó árfolyamon van. Amióta itt a csoportban említetted állandóan követem, de nem kimondottan értek a hátteréhez. Érdemes várni a 2,83-2,84 zónáig? Ott lenne igazán jó a hozam kockázat. Mit gondolsz?
Elküldtem a picit bővített / átdolgozott Rev C változatot annak, aki kérte (23 oldal), a Tiéd és integetős Amerikáé viszont visszapattant sikertelen kézbesítéssel.
Szerintem alig van benne speki, 83% befektetők kezében. 27% short. Ha jót jelent, rakéta. Ha nem, akkor se kéne 20 alá mennie, de majd számolunk zárás után
EV kamionozás Nem tudom tegnap ki vette észre, de Nikola és a GM szövetkezett, miszerint az elektromos pickupot a GM fogja gyártani. Ha jól értettem, akkor az aksit a GM fogja adni. Cserébe kap 11%-t a Nikolából. Hihetetlen ez a cég, tegnap több mint 40%-t rakétázott. Ezzel elismerték, h az aksit nem ők adják, folyamatosan hajtják a Hyundait, h hasonló partnerséget kössenek a hidrogéncellákról. Eddig a Hyundai kétszer kikosarazta őket. Tegnap a Hyliion is bejelentette, h hónap végén meg lesz a merger. Továbbá, egy újabb board taggal bővult a board. A Union Pacific volt CFO-ja csatlakozik, aki a Schneidernél is board tag. Egy jó összefoglaló cikk a cégről: https://www.freightwaves.com/news/nikola-hyliion-defend-divergent-paths-to-zero-emission-trucking
SWN-t nem vágom. . LAC-ból mindenképpen 6 usd alatt szeretnék feltankolni. Nem tudom, hogy reális esélyem van-e erre, de egyelőre türelmesen várok. 5,4-5,5 körül lenne nálam az "álom" beszálló. 6,7 volt az átlagos kiszállóm, szóval már egy 6 alatti visszalépés is érdemi eredmény volna.. Ha kevésbé vagy eltökélt és mindenképpen be szeretnél szállni akkor a 6,3-6,39 zónában már vehető volna. Azért én remélem jön ez lejjebb is, mert nagyon szeretném jó áron visszavenni. . https://www.tradingview.com/x/3DOLtEsv/
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.