Kezdődnek az izgalmak. 18a EKB. Ugyan az nap, Ursula...A legszebb EKB csökkent, Ursula megy a kukába. Mind a kettőre van esély, az, hogy így együtt kb 20% nálam.
Nem fognak csökkenteni, pedig őszintén szólva - na és ebben azért laikus vagyok - nekem úgy tűnik lenne tér. USA infláció alig magasabb, viszont a kamatkülönbözet hatalmas, valamennyit gyengülne az EUR, de 1.05-1.06 alá nem menne tőle (ami még jót is tehet az exportáló cégeknek). Ráadásul a gazdaság is gyengélkedik, hitelezés visszafogott, ha nem is kanyarban előzni de a motort berúgni időszerű lenne. Érthető persze az óvatosságuk, de CPI 2.5 és csökkenő pályán van, Core CPI 2.9 de ugye az ECB-nek nem ez az elsődleges mutatója. Ráadásul német infláció szinte már célon van és ez az egyik legfontosabb mutató (franciával együtt 2.2%, olasz 0.8, spanyol magasabb 3.4 körül de ott teljesen más volt az árdinamika az elmúlt 3 évben).
Nem nyaralunk. Megy a kereskedés ezerrel... Nagyon jó,nyereséges hét volt. Minden nap tisztességes nyereséggel zártam. Ma is van 3 pozicióm. Arany / mindjárt zárul / GBP-USD és EUR- USD ...
A kettővel ezelőtti hetes egy INVERZ kalapács, ami 1.088 alá zárt (1.0877) szép forduló van azóta is, már 1.08 nem sikerült 1.088-1.09 fölé zárni. 1.074 benne van.
Telefonon hívtad mostanában őket? Magyar iroda: 1/808 82 71. Tegnap hívtam, átkapcsoltak valahová külföldre, nincs magyar nyelvű üfszolg.
Ezzel a "lakossági" vs "szakmai" besorolással kínoznak kb már 1-2 hómapja. Feltöltöttem az oldalamra a kért doksikat. Néhányat nem fogadtak be. Fenyegetnek, hogy a "szakmai"-ból átsorolnak a "lakossági"-ba. Ezt akartam a magyar irodával megdumálni. Nem sikerült.
Téged nem macerálnak ezzel a szakmai besorolással?
Júni elején próbáltak hívni erről a számról, de nem álltam szóba velük. Leírták e-mailen mit akarnak, feltöltöttem amit kértek a szakmai megtartásához, és azóta csend van.
Törölt felhasználó2024. 08. 03. 20:15