Ha már így összegyűltünk szeretnék kérdezni valamit (bár lehet, hogy csak valamilyen felhasználói utasítást kelene előbogarásznom.) On-line vásárolt részvény esetében követő stop-ot hogyan lehet beállítani?
Én mérges lettem. Átmentem az Euitashoz.
Az én pénzemen ne szórakkozzanak a szoftverfejlesztők.
Tegnap szóltam nekik nem megy a real az Agrimpexnél és a Quaestornál azt igérték mára meglesz. Hát nem lett, én meg lemondtam! :(
Törölt felhasználó2007. 02. 01. 09:39
#18
Üdv!
Volt már valakivel olyan szituáció, hogy a részvények felsorolása nézetben az eladható részvények száma nem egyezik a valódi mennyiséggel? Ha ráklikkelek az eladás gombra, ott is a rossz értéket mutatja a program, de az egyenlegközlőben a jó érték van jelen.
A múltkor megduplázódott az egyik részvényem mennyisége, akkor nem izgatott ennyire a téma, és írtam is nekik, de nem méltattak válaszra, aztán jó lett. Most viszont 295->30 a csökkenésem. Nem vagyok boldog:(
Ezt tudja valaki mit jelent:
"A teljesülés után nem lenne pozitív a monitoring érték, ezért a tranzakcio nem jön létre!"
Törölt felhasználó2007. 02. 01. 10:51
#22
Nekem decemberben megjelent egy el nem számolt terhelés az egyenlegközlőben, plusz hozzá adódott az ügyfélanalitikában a fedezettségi követelménnyel járó pozíciokhoz.
Kérdeztem, mi ez, írtak valamit, írtam, az nem lehet, mondják meg mi az. A terhelés közben nyomtalanul eltűnt! Felhívtak telefonon, rám akarták dumálni, hogy az egy bef. hitel kamata - nem az volt, ráadásul közben el is tüntették, - ragaszkodtam hozzá, hogy derítsék ki. Nagy nehezen elismerték, hogy nem oké a dolog, valami köztes elszámolási állapotot láthattam, aminek nem lett volna szabad megjelenni. Mondtam, jó, írásban kérem, részletesen, küldtek excel táblát, úgy 8X8 elem megnevezések nélkül, számok, röhej, most írok fő főnöknek.
Más. Rájöttem, hogy a netbroker rosszul tartja nyilván az árlimiteket, Kereskedési idő után nem az utolsó, hanem a megelőző záróárból számítja. Megírtam nekik, javítsák ki. Válaszoltak, hülyének néztek, 3 levél után elismerték, megköszönték, majd kijavítják, de sajnos csak sokára. Emiatt ugye nem lehet az előző(!) napi árlimitből kilógó megbízást adni.
Néha nem működnek gombok a menü-oszlopban, valamelyik mindig működik, ha azok után megyek a többire, azok is működnek. Megírtam, hülyének néztek, írták, használjak Explorer-t, persze, hogy azt használok.
Volt olyan hét decemberben, hogy minden nap gyakorlatilag azonnal kidobott, olyan gyorsan, hogy nem tudtam bevinni a megbízást. Írták, majd jó lesz, dolgoznak rajta.
Néha úgy fagy le, hogy olyan rendszerüzenet jelenik meg a helyén, amit szerintem csak a rendszergazda láthatna elvileg.
Hihetetlenül nagy szar, én is hamarosan átmegyek valahova.
A tőzsde kereskedési rendszerébe persze, hogy csak akkor lehet bevinni. A NetBroker problémája az, hogy előtte nem képes rögzíteni a megbízást.
Például. Mondjuk egy keddi napon, zárás után be akarsz vinni egy megbízást, ami a keddi limitből kilóg, tehát kereskedési időben a tőzsde kereskedési rendszere valóban nem is fogadta be. A megbízás - hiszen zárás után vagyunk - értelemszerűen a következő(!) kereskedési napra szól, aminek a limitje az aznapi - jelen esetben a keddi - záróár alapján alakul. Ehhez képest a NetBtoker nem fogadja be a megbízást, ha kilóg a keddi(!) limitből, ahelyett, hogy a keddi záróár alapján számítaná a másnapi, szerdai limitet.
A NetBroker-en kívül az IEB ebroker-ét ismerem testközelből, az például mentes ettől a hülyeségtől, és egyébként is megbízhatónak tűnik.
A hibát, mint írtam, már elismerték, igérik, kijavítják.
Nekem is vannak gondjaim ajánlattételkor. Kereskedési napon 8:30-9:02 között nem tudok limites megbízást adni, VISSZAUTASÍTOTT dumával visszadob a részvényekhez. Ha ugyanebben az időben meg akarom változtatni a stop limites megbízást, akkor valami olyan hibaüzenetet dob, hogy érvénytelen lépésköz.
Egy oka van, hogy Ersténél nyomom a tőzsdét az az, hogy vidéken lakok, ahol a madár sem jár... Különben volt szerencsém megismerni a PETI-t, az bizonyos vonatkozásokban sokkal jobb, mint az Erste cuccok (meg óccsóbb!!!), csak a pénzügyi helyzetemet nem annyira képes tisztán mutatni, számomra nem volt annyira tiszta...
Még játszadoztam a Questor Demo netbrókerével, az is nagyon korrekt, nagyon tetszik, de olyan bróker díjakat számolnak fel, hogy 50 milla alatt nem is érdemes nekiállni ott, mert minndent buksz a brókerdíjakon. (Mondjuk, ezt novemberben láttam uoljára, lehet, hogy azóta ők fizetnek a kuncsaftnak:)).
Szóval, várom, mikor lesz az Equitas közelebb hozzám...
Be tudtok most,pillanatnyilag lépni ebbe a fosba?
Engem ez tesz idegbe,h várom az sms-es jelszót,nem jön,nem jön,megunom megpróbálom újra,előlről az egészet,utána megjön 2 jelszó és egyiket se fogadja el!
És persze mindíg akkor nem enged be,mikor fontos lenne.Pl most!
Mivel ugye az Equitas-t megvette a KBC, a K&H meg vadul bővíti a fiókhálózatát, alighanem hamarosan közelebb kerül hozzád, akárhol is laksz, türelem! :-)
nem is azt mondom, hogy ez az árlimit-probléma olyan veszélyes, igen ritkán van jelentősége, leginkább csak akkor, ha felső limittel meghúznak valami sz@r papírt, és úgy gondolod, hogy még van egy-két nap a lufi kipukkanásáig, szóval ez legfeljebb sport, játék.
A problémám az volt, hogy hülyének néztek, a válaszlevelükben képesek voltak elmagyarázni, mi az az árlimit, aztán napokkal később ismerték el, hogy igazam van, hibásan van programozva a rendszer.
Szóval két gond van velük. Egyfelől a NetBroker még nagyon nyers, és lassan javul, de nem létezik, hogy hosszabb távon ne közelítse meg a tökéletest. A másik gond az, hogy ha az ember ügyfélként jelez nekik valamit, akkor nem megköszönik, komolyan veszik, kijavítják, hanem leráznak, ahogy tudnak, a te pénzeden. Persze egy nagy ügyféllel nyilván másképp bánnak, lehet, hogy a sok kicsi nem kell nekik...:-)
persze, hogy van lehetőség, ha emlékszel volt olyan brókercég, hogy K&H Equitis.... egy időben egész komoly híre lett :-)
Most az anyabank, a KBC nevén fut a brókercégük, online cucc-ban gyengén álltak, a stratégiájuk viszont éppen a lakossági ügyfélkör bővítése, ezért vették meg az Equitas-t.
Köszönöm a felvilágosítást, nagyon hasznos volt! Azt olvastam kábé egy hónapja, hogy az Equitast megvette a KBC, de a rövidítésen túl nem jutottam:) Akkor megnyugodtam, hogy a hírben említették, a rendszer országossá válik. Nem is izgatott annyira, mert akkor még nem voltak ennyire napi rendszerességű problémák az Erste-vel.
Kedves rostano kérdésem a következő: minap elküdte a Netbroki az áfonya igazolást ami gyakorlatilag egy összesített tranzakciós lista. Ez most vicc, vagy komoly? Az én fogalmaim szerint az adóigazolás tartalmazná mondjuk az össz nyereségemet az elmúlt évre és esetleg a brokidíjakat összesítve. Ebből a listából most akkor bogarásszam ki hogy mit vettem, mennyiért, mikor adtam le mennyiért? 2007-ben??? Gáz megírni egy összesítő rutint? Nooormális??
U.I.
Kérlek ne vedd magadra de padlót fogtam tőle, jómagam nem vagyok egy nagy buxer és nem volt csak kb 60-70 kötésem. Mi van azokkal akik nagyban nyomják?
Rendszeresen 10 perc után kilök a rendszer,állandóan újra be kell jelentkezni, 9 elött nem adhatok be limites megbízást, sok a rendszerhiba,hibaüzenet....
Az összesítőt én is tegnap kaptam, több száz tételt bogarásszak ki? A Raiffeisen olyat küldött,amiben nyereség és veszteség is összasítve van, az Erste nem tudná megoldani? Nagyon sok lesz az ügyfélpanasz...én is tervezem,hogy elhagyom őket...köszi a segítséget előre is...
Tibi azaz speki /exbrokerboy/
Nem akarom szidni az ERST-ét, de tényleg egy rakás szar. Az is ahogy a kisbefeketetőt semmibe veszik, a rendszerük, a kimutatásuk az egy tragédia. Arról nem is beszélve, hogy tavaly valami adatátviteli hiba miatt minuszóltak 600e-t a plusz 300e helyett.
Amikor felháborodtam jeleztem majdnem elküldtek a sunyiba utána meg jöttek a kifogásokkal, hogy jaj bocsi tényleg de javítják. Mi van ha nem nézem meg egy hétig? Én elhagytam őket hanyatt homlok menekűlve 3 hónap után.
Köszönöm a felajánlásodat! Kitalálok valami kommunikációs felületet (megírt hibaüzenethez egy linket csatolok esetleg), ami alapján a pontos hibajelenséget meg tudom fogalmazni képernyőmentésekkel, folyamatleírással. Én szeretném, hogy a problémák megoldódjanak, és ezt nyilván csak pontos hibaüzenetek visszajelzésével együtt lehet véghez vinni.
asszem sok sok 10 perc letelt már, de
megoldottam magam,
vicc de netbrokerpro-ból ki, sima netbroker be, uaz a megbízás elküld, és láss csodát, megbízás telejesítve,
akkor kérdem én minek is a nagy netbroker PRO hajcihő?????
merre is mehetek??? Tud ajánlani vki egy biztosabb, GYORSABB szolgáltatót??? (mert a lassúsága a halálom, a c64esemen gyorsabban töltött a pitstop2 magnóról :))))
azért majd írd be légyszi, ha felhívtak...egyébként én ezen romon kívül az IEB ebroker-ről rendelkezem gyakorlati tapasztalatokkal, az mejdnem mindenben jobb. Néhány dolog megjelenítése kevésbé egyértelmű, de összességében jobb. Ott online tudsz befektetésu hitelt felvenni, sokkal-sokkal jobb feltételekkel. Egy nagy baja van szerintem, nevezetesen az, hogy nincs tranzakciós kód. Van felhasználónév, jelszó, aztán ennyi. Mindig azonnal bejutsz, csak így talán könnyebb lerabolni a számlát. Ezért kell több...:-)
Szerintem az,h 10 percenként kidobál,az egy biztonsági dolog akar lenni...akkor csinálja,ha közben nem nyúlsz hozzá!
Nekem is van IEB is,azzal az abaj,h megfagy,mint a róka télen és mire észbekap az ember,már késő...Az órákat szoktam figyelni a könyv,a grafikon fölött.
Az engem is zavar,h nincs sms kód,de mintha lenne vmi hasonló biztonsági lehetőség....
Erdetileg valami biztonsági dolog akar lenni, de - ha jól emlékszem - 30 percnyi inaktivitás után kéne kidobnia. Velem volt olyan, - alább már írtam - hogy decemberben egy héten kersztül minden áldott nap jelentkezett ez a probléma, de nem ám 10 perc után, hanem másodpercekkel a bejelentkezés után, a megbízás megadása közben! Újra és újra, négyszer-ötször egymás után.
köszi a kutatómunkát, szerintem azért a kisebb játékosoknak, mint amilyen én is volnék, az 2.500 Ft-os minimális jutalék drágának számít. Hiába 0,25% esetleg a jutalék, ha minimum a 2.500. 1.000.000-nál kisebb megbízás esetén így mindenképpen 2.500-at kellene fizetned. Én, ha elszánom magam, nem erre cserélem az erstés kupit.
Én teljesen 5 percre emlékeztem mindíg és úgy szoktam csinálni,h pár percenként másik gombra kattintok,h nyisson ki másik ablakot...és már nem is tétlen a dolog.
Mondjuk én a javát az IEB-sen bonyolítom,azon van reálom is,úgyh általában,ha be vagyok lépve a netbrokiba,le van téve a tálcára.Néha megnyitom,átkapcsolok a megbizásokról a számlaegyenlegekre,aztán vissza...:-)))))
Igazad van, ez még mindig nagyon drága, de novemberben még drágább volt. Megjegyzem, én is kispályás vagyok:)
Az Erste mellett szóljon a dolog, ők drasztikusan csökkentették a webbróker díjat, legalábbis úgy tudom, mert nincs november előtti tapasztalatom, csak korabeli tájékozódási emlékeim, melyek azt súgják, hogy a %-os díj 0.7 volt, alapdíj meg 1000Ft (vagy több..)
Szóval ők tudtak árat csökkenteni, és bízok benne, hogy a szolgáltatásuk is javulni fog, igazából nem szívesen váltok semmilyen témában szolgáltatót, csak ha kár ér, és nem az én hibámból.
Egyáltalán, hallott valaki olyan online kereskedési felületről, ami akár csak hasonlóan sz@r, mint a NetNroker?
Mert ha nem, akkor nem az a kérdés, hogy hová kell átmenni, hanem az, hogy mikor, a válasz meg az, hogy minél hamarabb.
Engem eddig az tartott az Ersténél, hogy ott van egy folyószámlám, az ingyenes átvezetés jó dolog, az meg az online ügyintézés világában is praktikus, ha van mellette némi fiókhálózat. De ennek már megfelel a CIB is, hamarosan a KBC-K&H féle Equitas is, urambocsá' az OTP is. Van hová menni, én azt hiszem, csak azt várom meg, hogy rendesen kivizsgálják azokat az elképesztő dolgokat, amiket jeleztem nekik.
Mondjuk olyan, hogy eltűntek volna a részvényeim, még nem volt, ilyet itt olvastam először.
Nekem ezeken a belépegetős problémán kívül még nem nagyon volt semmi....Na jó,az olyanokat,h a mol részvényeim árfolyamát ma eggész nap 20210es árral mutatta,én má nem is figyelek...
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!