Topiknyitó: Portfolio 2019. 01. 28. 13:52

Elérte Németországot az Audi-sztrájk - Megbénult a termelés Ingolstadtban  

Ugrás a cikkhez
Megbénította az Audi ingolstadti üzemében a gyártást a vállalat gyõri motorgyárában napok óta tartó sztrájk. Megbénult az ingolstadti gyártás Hétfõn és kedden teljesen leállnak a szalagok - mondta el a vállalat
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
palotai3
palotai3 2019. 01. 30. 20:52
Előzmény: #139  PusztaPutyin
#140
Nem értem, hogy mit akarsz ezzel mondani. Törvény van arra vonatkozóan, hogy életkor, nem stb... alapján nem szabad megkülönböztetni a munkavállalókat. Ezért például egy álláshirdetésben sem szerepelhet semmi ilyesmi. Namármost, ha valaki elmegy körülnézni a hatvani gyárba, akkor azt látja, hogy alig van ott 35 év fölötti. Ez egy olyan helyzet, ami önmagáért beszél.
PusztaPutyin
PusztaPutyin 2019. 01. 30. 20:48
Előzmény: #137  palotai3
#139
"Direkt huszonéves pályakezdő mérnökökkel töltik fel a gyárat, mert ők olcsók. Mondjuk, körül is nézhetne ott az Egyenlő Bánásmód Hatóság."
 
Elképzeltem, hogy körülnéz a hatóság minden háztartásban, ahol párizsit vették serrano sonka helyett.
hatosa 2019. 01. 30. 20:45
Törölt hozzászólás
#138
palotai3
palotai3 2019. 01. 30. 20:40
Előzmény: #129  offshort
#137
Hatvanban is elég gyengék a fizetések. Direkt huszonéves pályakezdő mérnökökkel töltik fel a gyárat, mert ők olcsók. Mondjuk, körül is nézhetne ott az Egyenlő Bánásmód Hatóság.
PusztaPutyin
PusztaPutyin 2019. 01. 30. 20:26
Előzmény: #134  gambadoro
#136
Az a Mazda benzines volt. Egy dízel Mazda se ússza meg minimum évente öt komoly szerviz nélkül a 10-20 évvel ezelőtti időkből. Mert konstrukciósan voltak totál elkúrva.
gambadoro 2019. 01. 30. 19:59
Előzmény: #131  kardkovacsi
#135
van olyan ikarus ami 5 millió kilométert ment szibériában
sőt a régi 2-es villamos ennél is többet, de még szét se szedték soha
akkor ki az erősebb? 
most eszembe jutott a váltó is
az milyen mókás, amikor a dsg elszáll 800 ezerért nem?
vagy a multritronic 1 millió
de még jobb a szuper bmw automata mert az 2 körül van
és elszáll
ehhez képest az elektromos autóban milyen váltó van?
gambadoro 2019. 01. 30. 19:55
Előzmény: #132  kardkovacsi
#134
mindenki tud kivételekről beszélni
ezerből egy
nekem is volt mazdám 12 év alatt semmi sem romlott el rajta 
de azért addig volt kétszer vezérlés csere, ugye rendes ember feszítőgörgőt is cserél meg vízpumpát ha már szétszedte
izzítógyertyákat kb 4X az összeset, hogy rendesen induljon
szűrőket
olaj 10 ezrenként
stb.
1 liter olaj ezer km az szép dolog, gondolom szét van kopva a motor, ha sport ha nem
a mostani hibrid sem romlott el, viszont a karbantartása sokkal kisebb, holott ugye van benne benzinmotor
nem akarok vitatkozni, szerinted nem töredéke az alkatrész szerintem igen, szerinted a 2000 vs 20 forgóalkatész nem számít, szerintem igen
az idő fogja eldönteni
mindenesetre az autógyárak jóval kevesebb munkásra, jóval kevesebb alkatrészgyártásra rendezkednek be
biztos buták
kardkovacsi 2019. 01. 30. 18:22
Előzmény: #125  ujonc
#133
A másik szimpatikusabb volt :)
kardkovacsi 2019. 01. 30. 18:19
Előzmény: #120  gambadoro
#132

Nekem van egy Honda Integra Type-R-em (98-as). Ez az autó ami 9e-ig forog. 340e km van benne. Ott áll a garázsban.
3-4 évvel ezelőttig szinte semmi baja nem volt. Pár hónapja cseréltem le, de a motorja még megy. Tény, hogy benyel egy liter olajat ezren de sport motorról beszélünk 340e km után ami még verseny pályázott is régebben elég sokat. Amik viszont tönkre mentek benne az szinte egyik sem a robbanó motorhoz tartozó dolog. Kormánymű folyik az olaj, szervó szivattyú baszakodik (néhányszori olaj hiány miatt is), nem megy az ablakmosó, a bal ablaknál elkopott a gumi és szorul, nyikorog fel le mozgatásnál, néhány futómű alkatrész kopog, az ülés hátra hajtókája letört, néha úgy dönt nem indul el, ez valami elektromos probléma. Rohad a hátulja amit 4 éves korában valaki megnyomott picit.
Motorhoz tartozó bajok. Múltkor elpukkant az egyik hűtő cső és emiatt csak nagy nehezen tudtam hazamenni. Termosztátot párszor beszart most épp rossz.
kardkovacsi 2019. 01. 30. 18:09
Előzmény: #118  gambadoro
#131
Én nem lovagolok rajta csak sokan (láthatóan te is) annyit képzelnek, hogy egy EV áll két alkatrészből motor meg akksi és kész is. Egy fenét. Egyszerűbb és kevesebb karbantartást igénylő szerkezet de nem annyival mint a legtöbben hiszik.
offshort
offshort 2019. 01. 30. 18:05
Előzmény: #129  offshort
#130
alatta a kommentek! 
meg itt is!
omg!
offshort
offshort 2019. 01. 30. 18:03
Előzmény: #76  PusztaPutyin
#128
de de volt, 
elötte meg hamletnek is, 
meg omlettnek' is volt angol változata!, 
úgy patópálosan' megint megfogtad a lényeget!
:)) 
gambadoro 2019. 01. 30. 17:59
Előzmény: #126  vagfoldi
#127
ezek 20 évesen szétrohadnak :) amúgy technikailag jó autók, még az almera is elmegy altima nem tudom mi 
vagfoldi
vagfoldi 2019. 01. 30. 17:53
Előzmény: #124  gambadoro
#126
Corolla Accord Altima Almera Lancer Camry és a mi autónk stb stb
ujonc 2019. 01. 30. 16:56
Előzmény: #99  kardkovacsi
#125
VBK- Választható Béren Kívüli juttatás
gambadoro 2019. 01. 30. 13:26
Előzmény: #122  vagfoldi
#124
szóval arra voltam kíváncsi, melyik az a modell a mindegyik közül:)
a 90-es évek végéről alig van pár modell, ami tartósnak számít
ezért érdekel szerinted melyik?
gambadoro 2019. 01. 30. 13:17
Előzmény: #122  vagfoldi
#123

vagfoldi
vagfoldi 2019. 01. 30. 13:04
Előzmény: #120  gambadoro
#122
Mindegyik
vagfoldi
vagfoldi 2019. 01. 30. 13:03
Előzmény: #116  kardkovacsi
#121
Perfekt válasz!

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 4 1

aktív fórumozók