Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy átmeneti technikai hiba miatt jelenleg nem biztosítjuk a megbízások elérését. A probléma megoldásán dolgozunk.
Az ezzel okozott kellemetlenségért szíves elnézést kérünk.
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy technikai okok miatt az eBroker Classic szolgáltatásunk átmenetileg nem elérhető.
Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy szolgáltatásunkkal a lehető legrövidebb időn belül ismét rendelkezésre álljunk.
Azon ügyfeleink számára, akiknek a CIB Bankkal kötött kiegészítő szerződése lehetővé teszi, hogy megbízásaikat hangrögzítős telefonon keresztül megadják, ezt a szolgáltatást változatlanul igénybe tudják venni.
Az esetlegesen előforduló kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!
Trédeltem ezzel a fossal kettőt, egyet múlt hónapban vagy mikor, egyet ma. Mult hónapban beszart a rendszer, alig birta eladni, majd megvenni. Be is másoltam, szitkozódtam itt...
Gondoltam, 1 hónap után, eladom.
Ez fogadott:
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a megbízások státuszfrissítése illetve a megbízások ellenértékének visszaigazolása lassabban történik meg. A probléma a megbízások tőzsdére juttatását és teljesítését nem érinti, azok továbbra is zavartalanul kerülnek továbbításra.
A probléma megoldásáig szíves türelmüket kérjük, megértésüket köszönjük.
EZENNEL VÉGLEG VÉGZEK A CIB BANK-AL. A POHÁR BETELT.
tegnaptól tradelem egy rokonom ebrokis részvényeit, de totál szar ez a rendszer.
Tud vki abban segíteni, hogymeg lehet azt oldani, hogy ne léptessen ki automatice a rendszer pár perc elteltével?
lehet vhol egyáltalán szabályozni a kiléptetési időt.
Igy fölöttébb bosszantó, ha állandóan önállósítja magát :(((
Ebroker