Hát nem tom mostanában mit gyártanak, csak hogy volt valami csőseljárás, és szerintem most annak vége...
egyáltalán nem biztos hogy rossz lesz a papír.
Az mindenesetre már szuperbíztató jel hogy 200-ért sokezer vevő van rá....ilyet még nem láttam ennél.
Tényleg van egy kb 40 éves esztárgánk, azt hiszem azt is ők csinálták, a szánok már megkoptak rajta rendesen, de még mindig jó, a mostani kínai gagyik nem hiszem hogy eddig kihúzzák.
Még az a vicc, hogy szerintem akinek most van ilyen részvénye az úgy alszik rajta mint a bunda és nem látja hogy több mint 7000 darabot vennének.:) Ha észreveszi mázlis, ha nem akkor peches.
Szerintem csak itt a tavasz, éledezik a természet, a következő 3 hónapban mindenki minden sz*rba belecsap, amit talál.:) Sok a reménykedő, aki tavaly eladósodott és most tetézni akarják a bajt.:)
Törölt felhasználó2007. 01. 18. 11:38
#17
ez a 2. novo sztori?
Akár lehet, a novo is elfelejtett vacak volt, havonta mozdult 100-150 között, senkit sem érdekelt.
Ahhoz képest ez egy valós cég.
Namost ez a Csepel nem csak emelkedni tud, de esni is rendesen, csak meg kell nézni az elmúlt 2 hónapot...
Szóval ha leesik 40%-ot, akkor újra érdemes lesz venni.
Amúgy nagyobb múltu cég annál, amiről Ti itt megemlékeztek. Az államosított Weiss-Manfred-ből lett, ami elég komoly cégnek számított annak idején egész Európában... de Magyaroszágon méginkább.
A magyar személyautó gyártásnak is jelentős központja volt.
Gazdi
Tényleg rendkívül komoly vevők lehetnek a papírban, az a 600e Ft-nyi vétel ami be van pakolva és a mai majdnem 1 millió Ft-os forgalom is erről árulkodik:)
A Novo nem hír nélkül indult meg. 150Ft-ról akkor ugrott, amikor bejelentették az 500Ft-os tőkeemelést.
Elég szörnyű dolog, ez, ott van a Ganz is, az is alig él.
Meg egy csomó más cég, nagy múlttal, annakidején európa élvonalában.
MA EGY ILYEN CÉGET SEM TUDUNK FELMUTATNI!
(ami magyar tulajdonú és bármiben is élvonal)
Csak a csicskamunkára épülő könnyűszerkezetes külföldi multikat.
Szánalmas!
Ez az, ahol a Szieben védett?
jó cég lehet..... kilincs meg van még?
Törölt felhasználó2007. 01. 18. 13:46
#25
...nem a legfrissebb közgyűlési emlékeim szerint,a többségi tulajdonos egy szingapúri
tőzsdei cég / EMT/,amely csődgondnokság alá lett helyezve 2-3 éve kint Szingapúrban...
...jól jellemzi a helyzetet,hogy a közgyűléseken sem képviselte senki a csődben lévő szingapúri többségi tulajdonost,kvázi a menedzsment
azaz 2-3 magyar, gépgyártásban otthon lévő ,
szakember irányította a céget ,úgy hogy a cégben sanda gyanúm szerint még tulajdonosi részesedésük sem volt...
...a leszállítás után talán egy alaptőke emelés kellene, amiben a semmivel nem törődő szingapúriak / illetve csődgondnoka /
valószinűleg pénz hiányában nem venne részt, s így elolvadna a többségi tulajdona...
Törölt felhasználó2007. 01. 18. 14:11
#33
...a kérdés van-e valaki aki hajlandó tőkét emelni a cégben a többségi tulajdonért...
milyen szép válasz lenne, hogy persze van, 126 HUF-on vettem 25 darabot, én voltam az egész napos forgalom.... ez kereken 3'150 forint.... Ha most eladom, akkor kerestem rajta bruttó 1875 forintot;
CSEPEL