Én azt csodálom, hogy eddig nem jöttek. Mindenki gondoljon bele a jövőbe, tuti vezetés, nagy érték, bét 7. papír, és ehhez társulna 100 körüli árfolyam?
A Kibocsátó BÉT-re bevezetett törzsrészvényeivel kapcsolatos események legfontosabb állomásai a következők:
a Jogelőd Törzsrészvényekkel történő utolsó BÉT kereskedési nap: 2019.01.31.;
a Jogutód Törzsrészvényekkel történő első BÉT kereskedési nap: 2019.02.01.;
a részvényfelosztás értéknapja: 2019.02.05.
Azon részvénytulajdonosok jogosultak a részvényfelosztás értéknapján az átalakított 12,5 forint névértékű Jogutód Törzsrészvényekre, akiknek 2019.02.04-én, a KELER Zrt. által meghatározott zárási időpontban 100 forint névértékű Jogelőd Törzsrészvény van nyilvántartva az értékpapírszámláján. Minden 1 db 100 forint névértékű Jogelőd Törzsrészvény helyébe 8 db 12,5 forint névértékű Jogutód Törzsrészvény kerül jóváírásra.
Te itt!? :-) Most szólok, nem biztos, hogy a szuperexpresszre veszel itt jegyet! :-) Türelem! Nem véletlenül csinálják egy időben a splitet és a részvények bevezetését.. .. azért lesz mivel féken tartani az elszabadulni készülő lovakat és traktorokatt! De hajrá! :-)
Felkeltettétek az érdeklődésem, mostantól kitüntetett figyelemmel követem a papírt, megyek is elolvasok mindent róla. Split meg itt van a kanyarban... érdekes lesz az tuti
Nagyon nagy a bizadalmam a cégvezetéssel szemben. Ezek a hírek is a tervszerűséget, a céltudatosságot tükrözik. Itt minden forgatókönyv szerint zajlik tudatosan ez megnyugtató és a jövóbeni bizalomra ad okot részemről.
Sódrodjunk csak jó irányba :-) Ahogy látom közben a cég már terjeszkedik is.... amit részben részvénnyel fizettek ki... Bár ezek az új szerzemények még nem kerülnek apportálásra. Remélem volt lock up!? :-) Vajon milyen árfolyamon került sor az üzletre?és mennyi részvénybe került? és milyen haszonnal akarnak majd túladni rajta az eladók, ha egyátalán? Duplázást várják meg! :-)
Akvizíciókkal erősíti piaci pozícióját az AutoWallis fő tulajdonosa
5-6 perc
2019. január 29. 10:58
Tovább erősíti pozícióját az autóipari
szegmensben a Wallis Csoport, miután megvásárolta a JóAutók.hu és az
Auto-Licit.hu oldalakat. A két portál jelentős növekedést mutatott fel
tavaly, amit az új tulajdonos megfelelő tőkével és szakmai tudással
támogat a még dinamikusabb bővülés érdekében. A Wallis későbbi célja,
hogy autóipari befektetéseit a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett
AutoWallis Nyrt-ben összpontosítsa.
hirdetés
Portfolio Online Tőzsde - részvénykereskedés biztonságban: stabil, banki háttér, BEVA garancia Tovább
növeli autóipari befektetéseinek számát az AutoWallis Nyrt. fő
tulajdonosa, a Wallis Asset Management Zrt., miután megvásárolta a
JóAutók.hu és az Auto-Licit.hu oldalakat birtokló Net Mobilitás Zrt-t. A
vételárat a felek üzleti titokként kezelik, de annyi tudható, hogy azt
részben az AutoWallis részvényeivel elégítették ki. A Net Mobilitás Zrt.
2016-ban alakult, eddigi fő tulajdonosa a Tőkepartner Kockázati
Tőkealap volt. A most megvásárolt két weboldal jól illeszkedik a Wallis
magyar autóipari befektetéseket tartalmazó portfoliójába. A Wallis
Csoport meghatározó tulajdonosa a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett
AutoWallis Nyrt-nek (korábbi nevén Altera), melynek tagvállalatai
Magyarországon, valamint a közép és délkelet-európai régióban gépjármű-
és alkatrész kis- és nagykereskedelemmel, szerviz szolgáltatásokkal,
gépjármű-kölcsönzéssel foglalkoznak, és 2017-ben 66 milliárd forintos
(nem konszolidált magyar számviteli törvény szerinti) árbevételt értek
el.A Wallis a jövőben az online autókereskedelem további
dinamikus bővülésére számít, melynek a JóAutók.hu és az Auto-Licit.hu a
nyertesei lehetnek. Az új tulajdonos a két kereskedési platform
dinamikus növekedését tűzte ki célul, melyhez a szükséges anyagi
erőforrásokat és szakmai tudást biztosítja, a későbbiekben pedig
megvizsgálja, hogy a befektetést mikor és milyen módon apportálja az
autóipari befektetésekre fókuszáló AutoWallis Nyrt-be. Ez utóbbi,
tőzsdén jegyzett vállalat befektetési portfóliójának folyamatos
szélesítésével klasszikus, konzervatív üzletpolitikát képviselő
vagyonkezelőként működik, így már olyan befektetésekre fókuszál, melyek
életciklusuk érettebb fázisában vannak és tartósan nyereségesen
működnek.A JóAutók.hu az első ellenőrzött használtautó
piactér, 2017 óta meghatározó és dinamikusan növekvő szereplője a magyar
online autókereskedelmi piacnak. Az oldal célja, hogy hatékonyan
kapcsolja össze a biztonságorientált autóvásárlókat a tisztességes
eladókkal. Az oldalon olyan kereskedők hirdetnek, melyek céges és
szakmai háttere rendezett, emellett az adminisztrátorok minden
feltöltött hirdetést és előéletet igazoló dokumentumot ellenőriznek.
Szemben több versenytársával, az oldal számos olyan funkcióval
rendelkezik, melyek a webes kereskedelemben ma már elengedhetetlenek. A
hirdetők például a gyorsabb értékesítés érdekében a licitáló
használtautó kereskedők széleskörű bevonásával online aukciókat is
indíthatnak. A JóAutók.hu állandó hirdetőpartnerei között a legtöbb nagy
márkakereskedő cég, valamint további több száz független autókereskedés
is jelen van.Az Auto-Licit.hu Magyarország legnagyobb,
több mint 12 éve üzemelő, flottafüggetlen gépjárműaukciós oldala. Célja,
hogy a megbízók flottájából kikerült használt gépjárműveket
transzparens, online aukción értékesítse a lehető legmagasabb kereskedői
árakon a hazai autókereskedéseknek. Az oldal megbízói többnyire
multinacionális cégek, flottakezelők, lízingcégek, állami- és
magánvállalatok. Az Auto-Licit.hu a kereskedők számára az egyik
legnagyobb hazai flottafüggetlen cégautó beszerzési forrást biztosítja.
Mert ha alacsony a közkéz, akkor a rv-ek nagy része biztos kezekben van. És ha a biztos kezek nem akarják a piacra önteni, akkor nagyon könnyen felhúzható az árfolyam. És ez most ilyen helyzet
Split után nagyságrendileg 20-25 millió darab lesz a "valós" közkéz. Ennek egy részével a módi "gazdálkodik" :-) Véleményem szerint alapoknak szeretnének majd eladni egy jelentős mennyiséget ezért az árfolyam kontroll alatt lesz továbbra is... egy bizonyos szinten amit most még nem tudunk. Szinte biztosra veszem, hogy további tőkeemelés lesz még idén ami ugyan tovább növeli a részvényszámot de ha jó "cuccosokat" hoznak a cégbe jó áron akkor az jótékony hatással lesz az árfolyamra. Az nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy a tulajnak komoly tervei vannak a tőzsdén és a splitet is példás gyorsasággal vezényelték le. Tervekben szerepel a BUX és a CECE ... nem hinném, hogy 100 forint körüli árfolyamban gondolkodnának középtávon. Ők már tudják, hogy kb milyen bevételell és profittal számolhatnak a következő 1-2 évben. Viszont ez nem M.L papír, hála istennek vagy sem , mindenki döntse el maga :-) ezért itt nem lehet arra számítani, hogy hipp-hopp többszöröződik az árfolyam(nem is lenne reális egyelőre, bár a realitás és a BÉT....:-). Jómagam középtávú befektetésként kezelem. Valszeg majd szép forgalmak várhatók a papírban annak ellenére is, hogy itt nem fog naponta hír jönni arról, hogy éppen mit kebeleztek be :-)
A többi már nagyon gazdag hátha rajta is segítene az a 14 k rv. Így rajtunk is! Ha jobban hangzik Veres Tibor lehetne a 3. leggazdagabb az országban az idén!😉
kérdés, hogy Veres Tiboron kívül a többiek hová számítanak: közkéz v. nem? a kb. 8,7% az ismeretlen tulajdonban lévő rv-hányad, és akkor, ha jól számoltam és semmi nem kerülte el a figyelmemet... mit gondoltok, ez így rendben van?
Egy korábbi közlemény szerint a régi rv-ekből: Müllner Zsolt 2018. december 17. napján 153.445 darab a Társaság által kibocsátott „C” sorozatú törzsrészvénnyel rendelkezik. Antal Péter 2018. december 17. napján közvetlenül 293.854 darab, közvetve pedig az ANTONYInvest Korlátolt Felelősségű Társaságon keresztül 294.089 darab a Társaság által kibocsátott „C” sorozatú törzsrészvénnyel rendelkezik. Andrew Prest 2018. december 17. napján 2.014.224 darab a Társaság által kibocsátott „C” sorozatú törzsrészvénnyel rendelkezik. Székely Gábor 2018. december 17. napján 14.000 darab a Társaság által kibocsátott „C” sorozatú törzsrészvénnyel rendelkezik. A 2018. december 17-i közgyűlés jegyzőkönyve szerint összesen 33.832.675 darab dematerializált részvényt (ebben benne vannak a fenti "C" sorozatú rv-ek is) fognak split révén átalakítani. Az Autowallis 2019. január 26-i tájékoztatója szerint az összes (azaz A, B és C sorozatú) rv 83,07%-a közvetett v. közvetlen módon Veres Tibor tulajdonában van.
Meglatjuk,ha nagyobb befektetok is erkeznek akkor lehet benne egy szep emelkedes. Azert lesz rv mennyiseg boven 270millio db. Nem tudom ebbol mennyi lesz a kozkez. Aki tudja irja meg. Koszi.
Remélem, mert az figyelemfelhívó mindig. Tudom, hogy sokan nem értenek velem egyet, de alulértékelt a papír jelenleg. Sorban lesznek események, névváltozás, aprózás, prémium, előző évi eredmények. Ez mind felhajthatja az árfolyamot, talán a split a megosztó. Én várok split után egy duplázást nyárra
AutoWallis