a nagy forrásokkal rendelkezőkről sok mendemonda kering, az Estmédia pörgetésében is szerepük volt. 2017-ben sokan gazdagok lettek virtuálisan vagy valóságban, aztán az utána következő 2 év nagy részüket meg is kopasztotta és akár kevesebb pénzük is lett mint 2016-ban volt. Valamint a későn beszállók már csak szoptak. Sok ember eltűnt az Opus fórumról is, akik okádták a mérget ha valaki azt merte mondani hogy esés lesz és szar se lesz. 2018-s választás óta az a papír egy tanulmány lehetne a kisbüfik kifosztásáról.
Opus teljesen más tészta. Onnan csak kifelé megy a vagyon itt meg azért terjeszkednek, ráadásul idén jelentős mértékben. Politikai kockázatokról nem is beszélve... nekem is volt Opusom bár jelentős túlsúlyba volt a Konzum. Régi szép idők :-) Nagy a valószínűsége(szerintem), hogy eljöhet még az az idő mikor az AW árfolyama magasabban lesz mint az Opus árfolyama. Nem biztos, hogy ez bekövetkezik de látok rá esélyt a következő években.
Igazi "pechvogel" Székely úr! :-) Már a 82.5 forinton történt transzferálásával is, hogyan járt. Persze nem véletlenül végzett adó szakon. Jaj de végtelenül rosszindulatú genyó vagyok:-) Komolyan mondom, hogy nincs az az árfolyam ahol pluszba lenne, legközelebb 0,000001 forinton próbálkozik, hátha :-)
Annyi változás azért történt a BÉT-en, hogy néhány agyonsztárolt és agyonspekázott "sztárpapír' melyek majdnem mindegyike magasabb árfolyam forgott mint az AW azok most jóval az AW árfolyama alatt szenvednek. Jelenleg. Félreértés ne essék egyik papírt sem akarom fikázni mivel mindenki abba teszi a pénzét amibe akarja és néha azok a papírok nagyot mennek de végül az úgymond biztonságosabb és netán jelenlegi vagy jövőbeli fundával rendelkező papírokba vándorol a pénz. Egészen addig míg a speka papírok addig esnek míg érdemes lehet őket ismét spekázni(főleg ha van valami minimális story amibe bármit is beleláthat az ember főleg akkor ha az átlagosnál szárnyalóbb fantáziával áldotta meg az Isten :-). Vannak itt olyan csoportok akik viszonylag nagy forrásokkal rendelkeznek oszt képesek az égig és/vagy a kívánt szintig spekázni a papírokat, hogy utána ismét szabadesésbe váltsanak. AW-ban legalább benne van annak lehetősége, hogy egy viszonylag jelentős cégméretet érjen el ahol már talán az sem lehetetlen, hogy értékelhető profitot is termeljen. Ahhoz képest, hogy vannak olyan papírok amikben az értékteremtés esélye minimálisnak mondható (konvergál a nullához:-) az AW még akár ékkő is lehet :-) Évek múlva... tavaly évvégén beírtam ide Feel mesternek, hogy BÉT-en lévő érdekeltségeimet minimálisra csökkentem, forint alapú befektetéseim felszámolom. Ez legalább jó döntés volt bár az is igaz, hogy idén valahogy nem érzem a ritmust:-)
80-nál nincs veszély, érzékelték a robotok az AW központban, így kivették a kamuajánlataikat. MNB meg el van foglalva a forintgyengítéssel, nincs idejük minden szirszar csipcsup üggyel foglalkozni a Bét-n
nem ezt írtam. hanem hogy ez legalább visszamászott ide a többi is pattant, de azok már esnek megint. Nincs funda, nincs ML, nincs hűmileszdenagyacsendtutivesziksutyiban dologra épülő hype. csak esnek a valós értékük felé
az a durva, hogy már tudtunk a vírusról és még akkor is ki tudtam volna szállni +0-ban. Aztán a márciusi pánikban elszállt minden lefelé. Azóta szenvedtetik ezt errefelé szerencsére nem a mánia idején vettem bele ebbe 200 felett de elnézve a többi "sztárpapírt", azok lassan a helyükre kerülnek, konvergálva a 0 felé ez meg ennyi új céggel 300 felett kellene tepernie, HA 2017-ben megért 260-t is -> Ádámosi kamurally megért volna egy jókora bírságot
A másik Wallis fórumban olvastam hónapokkal ezelőtt egy kollégától, hogy amint emelkedne az árfolyam az AW pánikeladásokba kezd. Ez nagyon tetszett és ráadásul nagyon igaz is és lopom is :-) Nézd a jó oldalát, alacsonyabb szinten sem szeretnék látni(ettől még akár be is eshet ha jön a pánik 2.0) mert akkor költeniük kellene majd a felhúzásra, hogy a kívánt szinten billegjen. Iniciál csoport 85 forintos árfolyamon történő akvija meghatároz sok mindent.... ez alatt házon kívüli céget nem akvirálhatnak mert akkor jön az Iniciál csoport régi főtulaja, jelenlegi résztulaja a korbáccsal :-) Ráadásul kifizettek majd 10 milla részvényért darabonként 93 forintot. Kezeld ezt hosszú távú befektetésnek, még akkor is ha netán nem igazán szerettél volna itt befektető lenni annak idején :-)
Legyen így, de véleményem szerint esélytelen lesz 8 ft osztalék. 2-3 forintos osztalékot meg inkább használják másra. A jelenlegi válságos helyzet az AW-t is keményen érinti de ágyúdörgésben kell akvirálni egy ilyen háttérrel rendelkező cégnek. Minél tovább tart a válság annál több kevésbé tőkeerős cég dől be sajnos (AW szempontjából gondolom nem annyira sajnos) és jelentős diszkonttal lehet őket megszerezni. Tőkeerős alatt azt értem, hogy az AW mögött Veres úr birodalma áll, míg sok más konkurens cégnek saját erőből kellene kihúznia. Tőkeemelés egyébként már két évvel ezelőtt még az AGY időszak végén szóba került és emlékeim szerint nem csak szóba került hanem konkrétan max 20 milliárdban határozták meg. Ez az AW akkori 14-15 milliárdos tőkeemelésen felül értendő.
nem a kisbüfik fogják ezt megindítani. türelem. most már van érték a cég alatt, jó a funda és ezt tudjuk. eljön a tavasz és a pénz keresni fogja a helyét a piacon. nem a túlértékelt lufikat fogják tovább fújni, hanem a fundásan jó cégeket.
Mondjuk ez tényleg vicces...legalább 2,5-szeres lett idén a cégérték, az árfolyam meg esett január óta kb. 30%-ot. Ha ennyire sikeres lesz a folytatás, azaz így növekszik a cégérték, rövidesen utolérjük megint - lefelé - a DELTÁT?
Tervezem, hogy elmegyek, mert náluk még nem voltam kgy-n, ha meló nem szól közbe. . Sajnos mostanában mindig közbeszól az utolsó utáni pillanatban... :-( a határidő az határidő, csak a Delta vezetősége tud önkéntes hiánypótlással élni határidős ügyekben :-)
SAJTÓKÖZLEMÉNYAz AutoWallis csoport lesz az Opel importőre MagyarországonBudapest, 2020. október 30. – A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta, hogy az AutoWallis leányvállalata legyen az Opel márka importőre Magyarországon. A hazai mellett három régiós országban is az AutoWallist választotta a márka importőrének a meghatározó német autógyár, ezzel a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat tovább növelheti árbevételét, mellyel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb ahhoz, hogy a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává váljon.Jóváhagyta a Gazdasági Versenyhivatal, hogy az AutoWallis leányvállalata, a Wallis Automotive Europe (WAE) Kft. legyen az Opel márka importőre Magyarországon. A német autógyártó júliusban már Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában is az AutoWallis leányvállalatát bízta meg az importőri feladatokkal, mely országokban még folyamatban van a versenyhivatali engedélyezés. A magyar piac stratégiai jelentőségét és méretét jól mutatja, hogy 2019-ben mintegy 12.500 darab új Opel személyautót és kisteherutót értékesítettek (a másik három országban összesen 11.700 darabot). A WAE hamarosan megkezdi az Opel importőri feladatainak ellátását. Az AutoWallis csoport történetének egyik legjelentősebb mérföldköve az Opellel kötött négy országra kiterjedő importőri együttműködés. Az érintett országokban tavaly összesen 24 ezer darabot adtak el a márkából, így várhatóan már 2021-ben jelentős bővülést mutathat az AutoWallis csoport tagjai által értékesített járművek száma. A 15 autómárkát forgalmazó vállalat ezzel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb ahhoz, hogy megvalósítsa stratégiájában kitűzött céljait, így megduplázza árbevételét, és 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává váljon. Az Opellel kötött, négy országra kiterjedő megállapodás azt mutatja, hogy a vállalat komoly partnere a világ legnagyobb autómárkáinak. Az Opel óriási tiszteletnek örvend Magyarországon, amit jól mutat az is, hogy a hazai utakon nagyjából minden hetedik autón a jól ismert villámot körülölelő kört ábrázoló embléma található. Az együttműködés megkötése szerencsés pillanatban történt, mivel a visszajelzések alapján minden idők egyik legszebb, legkorszerűbb és legzöldebb modellpalettája az Opelé. Ezzel a megállapodással az AutoWallis tovább halad a dinamikus növekedés útján, miután csak idén ez már a hatodik jelentős üzletfejlesztése, illetve akvizíciója a csoportnak itthon és a régióban. (Az érintett üzletfejlesztések, akvizíciók: a legnagyobb magyar Opel és KIA kereskedés megszerzése; a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának megkezdése; a legnagyobb szlovén BMW márkakereskedés átvétele; részesedésszerzés a Nyugat-Magyarországon meghatározó pozíciójú, hét jelentős autómárkát értékesítő és szervizelő Iniciál Autóházban; Opel importőri jog megszerzése Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában.
AutoWallis Nyrt+topic