Mit szeretnél ezzel sugallni? Vannak ilyen véletlenek :-) Amúgy az vajon hogyan jött össze nekik, hogy Jaguár, Land Rover, Aston Martin és........ a SsangYong? Érdekes. AW-ra van szabva a feladat :-)
A British Automotive Holding leányvállalatai révén autókat, alkatrészeket és tartozékokat forgalmaz a lengyel piacon, valamint átfogó szolgáltatást nyújt a Jaguar, a Land Rover és az Aston Martin márkák számára. A csoporthoz tartozó vállalatok 2003 óta a Jaguar Land Rover fő importőrei és az Aston Martin közvetlen kereskedői. A csoporthoz tartozó társaságok a Jaguar Land Rover márkakereskedést is folytatják Varsóban, Łódźban és a Tri-Cityben. 2019 júliusától a British Automotive Holding a SsangYong márka általános importőre Lengyelországba is.
Kell annak meg min 2-3 ev,hogy nyereseges legyen.Nem is kell behozni addig.Importori tevekenyseget kell erositeni uj markak atvetele.Ezt jol csinaljak eddig.
Az "házon belüli" oszt az jöhet olcsóbban is :-) Véleményem szerint HA behozzák valamikor az sem jövőre fog történni. 2022-ben leghamarabb, De mint mondották vala csak nyereséget termelő céget hoznak a nyrt-be.... Nyereséges a ShareNow? ha nem akkor mikor lesz az? Nem tudjuk.
Gondolom azzal kecsegtették, hogy a legragyogóbb ékkő is csak halvány fosnak fog majd tűnni a cég mellett :-) Idén azért már csináltak is valamit és valszeg azt is tudják, hogy mit tudnak majd házon belülre hozni.
Vajon Taródy úr nézi ezt a kínlódást? Vajon mit igérhettek neki, hogy milyen árfolyamon adhat majd papirokat jövő nyáron? Vagy van egy rejtett viszavásárlási opciós szerződés? Hol a "piros"? Mert biztos van valshol....:-)
Akkor lesznek! :-) de az is lehetséges, hogy a következő néhányszáz akvit még megvárják. Tuti ami tuti :-) Az viszont bizton kijelenthető, hogy már nem érdekük az árfolyamot alacsonyabb szinten látni(az is igaz, hogy feljebb sem egyelőre:-) mert akkor utána fel kell húzniuk az apport miatt... Nem a szárnyaik alatt lévő céget 85 forint alatt már nem apportálnak mert akkor Taródy úr nem kicsit lenen morcos. Természetesen lehet az árfolyam a mostani alatt is, és akár jelentősen is ha előadják a világban a pánik 2.0-át de nekik már nem érdekük lejjebb nyomni a jelenlegi szintről.
Székely úrtól megtudtuk, hogy a rövidtávú pénzügyi érdekeik ugye...blablabla de nem mindenkinek jelenti ám a rövidtáv azt mint neked! Te kis türelmetlen :-) Veled ellentétben a menedzsmentben türelmes népek ülnek ám :-)
Mindegy ez mar kezd pofatlanul nem vicces lenni.Evekig apportalgatnak 85ft korul de lehet lassan elerik a nekik megfelelo reszvenyszamot.Utana mar mas lesz a matek.
Lesz vagy 30 milla eladandó papír... ami igencsak akadálya lehet az emelkedésnek. Aggodalomra azonban továbbra sincs semmi ok hiszen majd az intézményi befektetők egymás sarkát taposva fogják kitépni a kezükből :-)) Jut eszembe. Ormosy úr hónapokkal ezelőtt elejtette, hogy lesznek intézményi befektetők... most vagy én vagyok vak vagy nincsenek intézményi befektetők. Tutira, hogy én vagyok a vak :-) Persze a lesznek akár azt is jelentheti, hogy majd évek múlva:-)
De jó a memóriád! :-) Azt középtávra mondtam és abban a tudatban, hogy a 2017-es szép számokat viszonylag gyors fejlődés fogja követni aztán kiderült, hogy a 2017-es számok beetetésnek jók voltak.... és utána több mint egy évig kb nem csináltak semmit sem. Ráadásul akkor még 300 forint körül volt az ojró.... amennyiben továbbra is ilyen ütemben "erősödik" nemzethy fizetőeszközünk akkor lehetetlen lesz utolérni :-) Egyébként majdnem elérte 2018 februárjában az 1 ojrót. Már csak egy-két jó nap hiányzott :-)
Dehát kénytelenek lesznek elengedni, mert különben nemcsak a kisbüfiknek, hanem a menedzsreknek, az akvikba bevontaknak se lesz itt kiszálló. Lock up szerződéseknek így semmi értelme nincs jelenleg, mert innen senk nem tud kiszállni, csak ha változik a hozzáállás.
AutoWallis Nyrt+topic