Ja, előzhetnék folyamatos egymást hegynek felfelé, de itt annyival árnyaltabb a kép, hogy egy specifikált síkon van jelen a cég, odaát pedig szélesebb a portfólió, de szerintem nehéz lehet hosszabb távon mindkettőnél mellé lőni, szerencsés, aki a következő időszakokban tud vásárolni, főleg, ha jön egy kis válság tánc.
Itt is vannak papírjaim, de közel nem olyan volumenben, bár a veszteség itt is jelentős százalékos mértékben:) Persze, itt is azért vásároltam, mert jött a nagy tőzsdei bevonulási idő előttről a 2 milliárd feletti profitról szóló hír, közben láttam, hogy orrba-szájba veszik az autókat és feltételeztem, hogy annál lejjebb nem megyünk, sőt feltételeztem, hogy sok szempontból bővülünk. Na, persze a Lölöhöz képest grál lovagként aposztrofált nagy főnök itt (is) sumák módon még locsolt egy szépet a bizakodó tömegre és a nagy bevonulás után bevallotta - ami már rég tudott az árfolyam meglódulásakor -, hogy eltűnt a profit nagy része. Szóval most itt tartunk, közbe egy-két szinten piciket higítottam, talán nyugdíjalapnak majd megteszi, ha egyszer eljutok odáig:)
Veres úr Lengyelországban terjeszkedik a WING-el és igazán szervezhetne valamit az AW-nek is a lengyel autópiacon. Évente 600000+ darab új autót adnak el Lengyelországban és tudomásom szerint az AW jelenleg csak Saab alkatrészeket értékesít a lengyeleknél. Ideje lenne valami komolyabbat is kiépíteni azon a hatalmas piacon. Nem könnyű feladat, idő és tőke is kell hozzá de idővel nagyot guríthatna vele a cég az biztos. Kezdésnek elég ha a Jaguár+LR üzletet megszerzik... ebben már elég jól "fekszenek" a régióban :-)
Úgy látom érdekkel a wallis rv, de azt is olvastam hogy az opusba vagy beragadva, így nehéz lesz wallist venni, bár én pont ma írtam hogy hamarosan előzi az opust a wallis, és ezt nagyon komolyan gondolom, érdemes ezen gondolkodni.
Egy normális környezetben ez még igaz is lehetne, de ha lesz megint egy komolyabb gazdasági válság szerű folyamat (egy-két év), akkor a cég profilját képező fogyasztási cikkek piaca igen érzékeny tud lenni rá. Persze, egy min. 10 éves távlatban, ha korrekt a menedzsment, nem kérdés, hogy ezek akár filléres beszállási pontok lehetnek. Stratégiai távlatokban az is nagy kérdés mondjuk, hogy a növekvő populáció (a gazdasági is növekszik vele) és a Föld miképp tud együttműködni, a nagy fokú mobilitás mennyire lesz alapvető lehetőség vagy kiváltság, azokra a régi rendszeren szocializálódott cégek miképp tudnak reagálni. Egy biztos, hogy azok a szerencsések, akik most kezdhetnek bele a céggel való "együttélésbe".
Szerintem még egyszer visszateszteli azért a 100-at, de ezek után nincs miért alá mennie. Egy komótos emelkedés kellene, szépen, nyugodtan felzabálni a szinteket. Itt sosem volt jó egy 5-10 %-os nap, legalábbis mióta lejtőre tették...🤔
Mondhatjuk,hogy az aljan van a papir ez a 100ft-105ft koruli szint meg ott van.szoval itt mar nem igazan lehet melle nyulni szvsz.Azert mar lathatjuk az eladasi adatokat es eleg biztatoak.
Emlekszel meg volt itt a forumon egy szep "elemzes".Ott az "investor" 25ft-30ft-os reszveny arfolyamot szamolt ki :-) azota is varom,hogy jol betudjak ott vasarolni.
Elég furcsa elképzelés, elég "tájidegen" lenne a profilhoz, hiába azonos a tulajdonosi érdekeltség. Persze nem rossz cég és lehet benne potenciál is, csak valahogy nehezen illene a képbe.
MetalHeart ma, 20:17Előzmény: #4336 MetalHeart#4527AUTOWALL: Kecsegető előzetes, bombasztikus kilövés, majd a kiemelt 106 alatti zárás, Concorde felülvizsgálati ígérettel, azaz kb. 149 ft körüli célárral... sztem nem hangzik rosszul pár hónapos, vagy akár év végei profit realizálással...A 118-120, valamint a 150 feletti szinteken van komoly beragadás, de az előzetes alapján vételi jelzéssel jelenleg minden bizonnyal olcsó vétel még... aztán a fenti szinteken kell óvatosan figyelni vajon szükséges-e dobni egy nagyobb eladási hullám esetén... utólag a 123 ft-os célár alapján láthatóan előbb a 123, majd 118-120 zóna talán nem véletlenül alakult ki... jelenleg a 21/50MA zónából kell szignifikánsan kitörni, ekkor a 0% fibo (111) visszanyerhető, majd következhet a 200MA teszt. Ennek áttörése csak egy komoly céláremelés (149 Ft?) eredményeképpen lehetséges, hogy értelme legyen a I. körös (118-120 feletti) beragadtak - kiszálló részének - pakkjait megvenni... amúgy a belengetett 149Ft célár nem más mint a 23.6% fibo (148) környék... hát nem aranyos ? :D https://kepkuldes.com/image/hMjcy4
Eddig is azt írtam, hogy a stratégiában vázolt bevételi célokat simán hozni fogják(általában kicsit alá is lövik, hogy aztán elmondhassák mekkora királyok, hogy túlteljesítették-) a profit nagysága viszont kérdéses.... 8 milliárdos EBITDA-t várnak 2024-re akvik nélkül. No, ezt majd meglátjuk.... de nem lenne rossz.
Régen sokat emlegettétek a Teslat, de ezt itt szerintem hideg, főleg, hogy már valaki belekezdett Magyarországon, igaz nem a Tesla megbízásából. A BMW-vel amúgy sem férne össze. Milyen apportra gondoltál, ami akkorát szólna, hogy évi 5-10 milliárdos adózott nyereséget jelentene?
Mondjuk a 120 megmászása nem lesz egyszerű, tekintve, hogy sok az ott beragadt büfi, akik nyílván realizálnak majd. Kell egy kis forgalom hozzá, de talán meglesz az is. Utána szrtm könnyebb felfelé az út...
102 forintnál jeleztek 123-at, fair árnak pedig a Székely 165 Ft higító árfolyamát jelölték meg, asszem 111 Ft.-ot. Ha korrektek vagyunk, akkor most 105 Ft-nál megjelölt új célár alapján - már az első körben -mindenképpen 120 fölé kellene menni. Az szerencsés mozzanat, hogy bennfentes vétel - Székely, Ormossy stb.- még nem történt, hiszen tudjuk, hogy utána mi szokott történni...:-)
Persze ismerjuk oket szoval nem vesszuk szentirasnak :-)eppen ezert ezt a 149ft-os celarfolyamot sem mert ennel joval tobb lesz benne innen a 100ft-os szintrol.
Én megmondtam kedves bátyám hogy több mint 2milliárd a nyereség:-))
Törölt felhasználó2020. 01. 31. 19:35
#16724
Sziasztok. A különböző elemző intézetek árfolyam értékelésével nagyon vigyáznék!! Kiadtak az Appeninn árfolyamára is célárat . Legalább 700 fölé fog emelkedni 2019 ben!! Ma meg lehet nézni hol van az árfolyam. A cég bevételei pedig ott rendben vannak!! OTP is érdekelt a cégben ha jók az információim. Az árfolyam viszont ezt nem tükrözi le. Ott nem voltak beültetések illetve hitegetések stb.stb.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200131/celarat-emelhet-a-concorde-az-autowallis-kiugro-szamai-utan-414399 Az AutoWallis egy mai közleményben jelentette be, hogy jelentősen felpörgött a gépjármű-értékesítés a cégnél tavaly, a hírre a Concorde elemzői is reagáltak: felülvizsgálják a korábbi célárat.Az AutoWallis közleménye szerint Nemzetközi disztribúciós üzletága az előző évvel összehasonlítva 15 százalékkal több, összesen 1.996 darab új autót értékesített. A Belföldi disztribúciós üzletág az új gépjármű eladásait 21,2 százalékkal 3.210, míg a használtakét 39 százalékkal, 802 darabra növelte. Mindez azt jelenti, hogy az összesített értékesítés 21,1 százalékkal 6.008 darabra emelkedett. Az Autóipari szolgáltatói üzletágon belül a szervizórák száma 12,6 százalékkal 49.640-re, a gépjárműkölcsönzés kapcsán kalkulált flottaméret 10,7 százalékkal 592 darabra bővült. A bérleti események számának kis mértékű, 1,8 százalékos csökkenését ellensúlyozza, hogy a bérleti napok száma az átlagos bérleti esemény hosszának növekedésével párhuzamosan 12,5 százalékkal, 139.437-re emelkedett. Az eredményekről bővebben itt írtunk: A számokat a Concorde elemzői is értékelték, szerintük az előzetes számok alapján az AutoWallis gyorsjelentése tartogathat majd meglepetéseket 2019-re nézve. Az elemzők kitérnek arra, hogy eddig 75,7 milliárd forintos bevétellel és 2,4 milliárdos EBITDA-val kalkuláltak, de az előzetes értékesítési számok alapján a bevétel 79-81 milliárd forint közé is eshet, az EBITDA pedig 2,8-3 milliárd közé. Bízva abban, hogy az AutoWallis tovább növeli profitabilitását, a Concorde elemzői felülvizsgálják korábbi, 123 forintos célárukat a társaság részvényeire és 149 forintra emelhetik azt, ami a jelenlegi részvényárfolyamhoz viszonyítva 43%-os növekedési potenciált jelent.
AutoWallis Nyrt+topic