Tudom, hogy sokan beragadtak magasabb szintről és nyílván szeretnék, hogy minél előbb kitörjön felfelé az árfolyama. Erre szrtm rövidesen sor is kerülhet, mert az eddigi és a várható bejelentéseknek előbb-utóbb be kell árazódniuk. Nem mellesleg olyat én még nem láttam, hogy a tulajdonosok vagy a menedzsment a saját pénzének, bonuszának az ellensége lenne....
Jó érzés olvasni, hogy sokk más topikban is készülnek, WALLIS részvényt venni. Olyanokat olvasok a wallisról, ami talán alá támasztja a várakozásomat. Lesz itt még napon belül duplázás meg triplázás.
látom öcsém nem bírsz aludni a nagy nyereség gondot okoz ,jó éjt aludjál hátha reggelre már 999 lesz, remélem nem tiltasz ki , hogy nem1000-t írtam...írjál az estről is valamt
Itt már nincs pánik csapat! itt már csak olyanok vannak akik most azt mondják hogy majd 3-500-on eladják, de amikor meg 500 lesz, akkor meg majd azt mondják hogy majd 800-ért lehet eladom, de ott se fogja adni! vagyis itt most lehet emelkedés akár több 100% itt nem kel félni hogy öntik, inkább itt pánik vevők lesznek ha kilő.
Lehet jók leszünk, mert a jövő héttől a funda nélküli papírok, akár 0-ftra is eshet, túlságosan kiszámítható volt ez a 15-20% limit, és jókat lehetett puferolni, ezzel biztosítva a reggeli tömést. Most új helyzet van, és én azt gondolom hogy mivel a wallisban sok érték és készpénz van ezért, nem vagyunk teljesen kiszolgáltatva, most már talán többet fog számítani hogy mi van egy cégben mint hogy mi lehet benne, vagyis a kamu pletyka ideje lejárt.
Ezert is mondom,hogy a cegcsoport fejlodik de ez nem tukrozodik az arfolyamon es a kereskedesen egyelore. Nagyobb likviditast varnek el persze ez a MAP+ is elszivott eleg nagy mennyisegu friss kp-t a piacrol.
Hevenyészett, "hasra ütéses" számításaim szerint ez a magyarországi Jaguár-Land Rover üzlet úgy 10-12 milliárd forint körüli bevételt hozhat egy teljes üzleti évre vetítve. Ebben benne van az új autó értékesítés, alkatrész értékesítés és szerviz. Wallis Kerepesi Kft éves bevétele most olyan 8 milliárd körül mocoroghat és a Kia nagyon hasít és egyre jobb lesz. A jelenlegi tevékenységekkel (egyelőre akvik nélkül) együtt így simán elérhetnék a 90 milliárd forint feletti éves bevételt már közeljövőben is ami annyira azért nem rossz. SsangYong ugyan messze nem a legnépszerűbb modell de szépen növekednek az eladási számai és az új Korandót viszik majd mint a cukrot :-) Nem hittem volna, hogy egy SsangYong-ra valaha is azt mondom majd, hogy tetszik de ez kívül-belül bejön. Rexton a maga kategóriájában egy kiváló ár-érték arányú autó annak ellenére is, hogy szépségversenyt nem mostanában fog nyerni. Tehát a SsangYong eladások is növekedni fognak a következő években amin valszeg nincs hatalmas haszon de minél több van belőlük annál több alkatrész kell hozzájuk és annál több szervízóra is. ISUZU D-Max-ot is szeretik a népek már akinek ilyen jellegű járgányra van szüksége. BMW-t veszik mintha nem lenne holnap. Már nagyon snassz :-) Aggodalomra tehát semmi ok, 2024-re elérik akvikkal együtt akár a 180 milliárdos bevételt is. Ebben még a három grácia sem tudja megakadályozni őket :-)
December 15.-ig történnie kell valaminek mert utána kb. 1 hónapig szünet az üzletben. Szóval ezt még ki kell húzni. Nem hiszem, hogy a menedzserek, a fő befdktetők és Jennison urék ezt az árfolyamot szeretnék látni karácsonykor. Csak annyit kéne tenni, hogy bejelentik, amit olyan jól titkolnak és szólnak a modiknak, hogy ne öntsenek vissza minden próbàlkozást.
Na de legyunk pozitivak ez egy kivalo cegcsoport.Az utobbi idoben jottek jo hirek Wizzair-Sixt egyuttmukodes.Jaguar-Land Rover importori jog elnyerese.
Nekem ne mond en tartottam a frontot itt vegig nem rajtam mulik.Amennyiben a kituzott strategiat is ilyen tempoban akarjak veghez vinni akkor kb 2129-re lesz belole valami.
Mar kivulrol tudjuk az osszes nyilatkozatot es interjut :-) biztos valami kulso ero akadalyozza oket.Vagy olyan bonyolult ezt vegrehajtani a cegcsoporton belul,hogy esetleg eveket kell varni. Egyebkent en sem ertem,hogy miert nem hoztak be az Opel Wallis Budapest legnagyobb Opel kereskedese.
Ezt már álmomból felkeltve is megy szóról-szóra :-) Arra számítanak, hogy rövidesen hozzájuk kerülnek(például Wallis Kerepesi Kft). De ki akadályozza meg őket abban, hogy hozzájuk kerüljön? Netán a Mercedes Hovány? :-))
Sajnos rosszak a tapasztalatok, a bizalom a béka segge alatt...! Emlékszünk hányszor volt olyan h jött a hír, szépen megindult az emelkedés nagy forgalommal vagy 8-1x %-ig, majd addig tömtek míg a nap végére súlyos mínusz lett a vége ! Csoda h eltűntek a vevők ? Ráadásul a gyorsjelentés sem fedte a valóságot a tavaji évről ! Valahol itt kezdődtek a problémák és indult meg az egész a lejtőn ! A jövő héten még történhet pozitív fordulat, bízzunk benne! Mert ha ezt is elcseszik........
https://www.portfolio.hu/uzlet/20190220/recseg-ropog-az-iparag-az-autowallis-megis-valsagallo-novekedesi-sztorit-es-osztalekot-iger-314687 Fontos, hogy az organikus növekedés mellett akvizíciókkal is növeljük az AutoWallis árbevételét, itt gondolhatunk új országokra, régiókra, márkákra akár a kiskereskedelmi, akár az importőr tevékenységben, akár a szolgáltatásokra. Látni kell azt is, hogy a Wallis-csoportban még mindig vannak olyan cégek és új projektek, amelyek még nem kerültek be az AutoWallisba, így arra is számítunk, hogy ezek rövidesen hozzánk kerülnek. Ott van például a Wallis Kerepesi, amely Kiát és Opelt forgalmaz, vagy a WAM által nemrég felvásárolt JóAutók.hu és az Auto-licit.hu. Ezen kívül az importőr cégünk alkalmas arra, hogy bármikor megszerezze egy régió vagy ország kizárólagos importőr jogát, és egy ilyen esetben robbanásszerűen megnőhet az árbevétel.
Nekem nem is azzal van problémám(bár lehetne) hogy ezt akvinak nevezik vagy sem hanem azzal, hogy megint nem sikerült valós számokat közölni. Nem lehet ilyenre odafigyelni a közzététel záporban? Egy ilyen baki alsóbb szinteken is megbocsáthatóság határát súrolja :-) Azt mondta Ormosy úr az áprilisi kgy-n, hogy még nincs képben... és ez még napjainkban is igaz :-) Természetesen maga az üzlet pozitív, de nagyon nem mindegy a volumen(szerintem). De legalább ezért nem kellett részvényt nyomtatni bár az is igaz, hogy eddig még egy darabot sem nyomtattak. Wallis Kerepesi Kft lehetne olyan amiért részvényt bocsátanának ki de az sem akar jönni. Még ellenáll! :-) Lehetséges, hogy túl nagy profitot termel!? :-) Már azt sem értettem, hogy miért nem úgy jöttek a tőzsdére, hogy már a nyrt-ben van. Illetve így könnyebben lehet(ne) elérni a stratégiában foglaltakat és akkor megkapnák a jutalomfalatokat :-) Ki van ez találva!:-)
Amennyiben ez akvizíció akart lenni, nagyobb elmozdulást kellett volna okoznia legalább egy 10-20 forintosat az árfolyamban. Erre ugyan ott vagyunk mint a nyáron ( vagy még lejjebb). Az pedig számomra sem kérdés, hogy vannak érdekes vételek és eladások. Ha valaki belevesz piacin, utána vissza korrigál az árfolyam, de ha nagyobb pakkot adnak el, is valaki utána belevesz, hogy ugyan ott legyen mint előtte. Úgy gondolom hiába venne bele holnap valaki 2-300k-t, se engednék 115 felé. Napok óta beállt 106-111 közé... Valamire várunk (szerintem)
Nincsen szandekomban lebeszelni de mivel kozeledik az ev vege lassan osszesitenunk kell.Azt mondtak lesz apport es akvi meg ebben az evben. Eddig ezekbol semmi nem valosult meg az arfolyam szinten negativ,eleg csak az ev elejetol szamitani.
Igen ez nekem is feltunt,hogy akvizicionak neveztek pedig nem az.Ez egy importori jog elnyerese,semmi tobb. Szoval folytatodik a megszokott mellebeszeles de ezt mar megszoktuk az arfolyam pedig ezt tukrozi. Pedig milyen onfenyezo nyilatkozatokat hallottunk,hogy nekik aztan vannak tokepiaci ismereteik stb.....a gyakorlat nem ezt mutatja.
Aljas rágalom :-) hiszen a Jaguár- Land Rover üzlet bejelentésénél ezt írták: "Ezzel a lépéssel az AutoWallis tovább halad a tavasszal meghirdetett stratégia mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton" Tehát haladnak a stratégiában megfogalmazott célok elérésében.... ugyan a stratégiában nem csak az árbevétel duplázásáról volt szó hanem a 8 milliárdos EBITDA-ról is amiről ők most elfeledkeztek de mi nem:-) Egyébként nem volt haszontalan elolvasnom ismét ezt a közzétételt mivel találtam benne néhány érdekes csúsztatást, illetve ha jóindulatú akarok lenni(nem akarok:-) akkor esetleg elírást. Íme: "Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt.vezérigazgatója elmondta: azzal számolnak, hogy a Jaguar Land Rover magyar piacának potenciális mérete közel akkora, mint a másik nyolc ország együtt, ahol 2018-ban összesen 1577 darab autót adtak el" Mivel legalább egy illetékes olvassa a fórumot néha-néha ezért hivatalosan itt kérném a helyreigazítást ! :-) Ugyanis a külföldön eladott autók nem mindegyike Jaguár vagy Land Rover!!! KIZÁRT dolog, hogy a Jaguár-Land Rover hazai piacának mérete ekkora lenne főleg annak fényében, hogy tavaly 183 darab Jaguárt és 151 darab Land Rovert adtak el Magyarországon: https://www.autonavigator.hu/cikkek/tavaly-is-nagyot-nott-az-autopiac-mutatjuk-az-eredmenyt/ és ha ezt a két számot összeadjuk akkor bizony a kapott eredmény nagyon de nagyon messze van az 1500 darab környékétől is.Tehát közel sem akkora mint ahogy Ormosy úr állítja.... Komolyan röstellem magam és elnézést is kérek, hogy tőlem kell megtudnia Ormosy úrnak de abban az 1577 darabos eladásban a SsangYong eladási számai is szerepelhetnek!!! Amennyiben én lennék a hülye akkor elnézést kérek de ha mégsem akkor záros határidőn belül legyenek oly szívesek és tegyenek közzé egy helyreigazítást mert minimum "félreérthető" az 1577 darab Jaguár-Land Rover.... jó lesz az max 400 darabnak(sem) is magyarországi viszonylatban. Ráadásul idén az első 10 hónapban jelentősen visszaestek a hazai Jaguár eladások ... egészen pontosan 90 darabra. http://www.autoszektor.hu/hu/content/top-100-ezeket-az-autokat-veszik-magyarok Komolyan eszem-faxom megáll, hogy miket le nem írnak! Hányan ellenőrzik ezeket az infókat mielőtt közzéteszik?? Ébresztő uraim! :-) Még nem találkoztam olyan sajtónyilatkozattal ami nem hemzsegett volna a tárgyi tévedésekben(IS) Akvis felvetésedre annyit tudok mondani, hogy az már meg is történt! :-) "Hozzátette, hogy a mostani Jaguar Land Rover akvizíció jól
illeszkedik az AutoWallis tavasszal meghirdetett stratégiájába" Ők írják, hogy ez akvizíció! :-)
Igen,ha felfele nem megy akkor majd lefele veszi az iranyt ismet.Megint ott billeg az arfolyam az MA50-MA35 csati felso elenel. Apportokrol semmi hir a beigert akvirol szinten,nagyon kezd tavolodni itt a megvalositas a strategiaban megfogalmazott celoktol.
és 20 milla ingyen részvényt nekünk!Megkaphatnánk gratis az MRP-ben lévő majd 20 milla részvényt (a menedzsmentnek úgy sem lesz szüksége rá:-)) Hamar le is vernénk 20 forintra:-)
Forgalom....ugyan már minek az, még a végén emelkedni kezdene a papír, fújj!:)) Most komolyan jönnek itt a különböző indexekbe való bekerülésekkel, közben még a likvid kategóriából is kiesunk! Ezt elqrtak, nem kicsit nagyon! Jövő héten vsz eldől hosszu időre h mi lesz ebből, értékelhető rv vagy fos !
Szanalmas egy brigad es ilyen tulajdonosi hatterrel a likvid kategoria kozeleben sincsen mar. Volt itt duma road show-rol meg ilyen terv olyan prezentacio. Azota a likvid kategoriabol is kiesett az arfolyam meg folyamatosan csokkent.
az nem jó.. mennyire nincs benne továbbra sem erő, semmi spiritusz, a vezetőség is csak kussol. egymást másolják a dilettantizmust illetően a nagy konglók menedzsmentjei, ezek közül viszont ez keményem kilóg: majd harmadolás a csúcs óta és egy épkézláb bejelentés nem volt azóta..
AutoWallis Nyrt+topic