Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2019. 05. 22. 15:46
Előzmény: #2717  feel
#2720
eddig én is azt hittem hogy végre ,de akkor nem fordult volna le két támaszt 1 nap alatt :-D sebaj lesz időm még visszaszállni 
feel
feel 2019. 05. 22. 15:46
#2719
Karogoknak meg adok max 1-2 hetet aztan szepen visszahuzodnak :-) ahogyan az arfolyam szepen visszaemelkedik majd a KBC alatal is jelzett savba.
Törölt felhasználó 2019. 05. 22. 15:45
Előzmény: #2715  feel
#2718
igen szép ,de sok újat nem írtak le csak azt ami szabad szemmel is látszik :-D sok újat nem tettek hozzá
feel
feel 2019. 05. 22. 15:44
Előzmény: #2714  grizzlygeza
#2717
Nyugodt vagyok es turelmes :-) mert tudom,hogy fordul az irany.
leoleoo 2019. 05. 22. 15:44
#2716
Szomorúan vesszük tudomásul, hogy a részvény machinációk tömkelege, de nem csak itt hanem a más hasonló részvényekben is minden naposak. Viszont örülünk annak, hogy a BET új elnöke Patai Mihály Úr!
Reméljük pozíciójához mérten mindent megtesz a tőzsde átláthatóságáért és a kisbefektetők érdekeiért.
Ami itt folyik és bizonyos körök játszadoznak állampolgárok pénzeivel fittyet hányva a tisztességes kereskedésnek, ezért javasolnánk tegye rendbe a tőzsdét. Hozzák nyilvánosságra bátran azokat a gyanús tőzsdei manipulációkat melyek alá ássák a tisztességes kereskedés elvét. Bátran nyúljanak a nevekhez és egy időre tiltsák ki a kereskedésből azokat akiket a vizsgálat érint. Legyen egy szabályozott és tiszta jogi paragrafusa a működésnek.
Ezt minden topikba küldeném.
Reméljük Patai Úr is átgondolja és helyesli.
feel
feel 2019. 05. 22. 15:43
Előzmény: #2712  -bubu-
#2715
Koszi bubu.....ez egy pozitiv osszefoglalo a KBC-tol
grizzlygeza
grizzlygeza 2019. 05. 22. 15:41
#2714
Gondolom a tdt longosokat likvidálták, azért esett eddig 😉
Törölt felhasználó 2019. 05. 22. 15:40
Előzmény: #2706  feel
#2713
engem kidobott a stopp szóval a nyerővel a zsebemben keresem az új beszállást
-bubu-
-bubu- 2019. 05. 22. 15:40
#2712
KBC SZERINT:
Stratégiát hirdetett az AutoWallisMa reggel nyilvánosságra került az AutoWallis várva-várt növekedési stratégiája, valamint a cég hosszú távú jövőképe is. A vállalat 2024-ig akvizíciók nélkül is duplázhatja árbevételét, tranzakciókkal együtt pedig a triplázódás is összejöhet, a jelenlegi eredményhányadok javulása mellett. Osztalékfizetés, negyedéves rendszerességű jelentés, CECE index, kötvénykibocsátás, tőkeemelés is jöhet a következő években.Közzétette 2024-ig szóló stratégiáját, valamint 2029-es jövőképét ma reggel az AutoWallis,ahogy már az éves beszámolójukban is jelezték, ehhez a 2018-as évet tekintik bázisévnek. A vállalat víziója szerint 2029-re robusztus növekedéssel a közép-kelet európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává válnak. A vezetőség az ideit is beleszámítva a következő hat évre mutatott be konkrét terveket, melyek alapján organikusan is több mint a duplájára növekedhet a bevétel, az eredménytermelés pedig négyszereződhet is.  Esetleges akvizíciókkal ráadásul még jelentősebb növekedés is elérhető.VÁLTOZÁSRA FELKÉSZÜLNI!A vállalat jól érzékeli a küszöbön álló autóipari változásokat, melyekből hasznot húzni is remél. A közösségi autózás terjedése, önvezető autók megjelenése, az elektromos meghajtás népszerűbbé válása és a digitalizáció mind-mind olyan trend mely nagyban megváltoztathatja az autóipart a következő években. Ugyanakkor az egyedi autótulajdonlás továbbra is fennmarad, és szervizekre, fizikai kiskereskedelmi egységekre is szükség lesz. A cég becslése szerint 2030-ra 7,35 milliárd dollárra emelkedhet a globális autóipari bevétel, mely már közel duplázódást jelentene, a közép-kelet európai régióban viszont még nagyobb mértékű lehet a növekedés.Az AutoWallisnak a következő évek átalakuló autópiacán is lesz hely. A cég a már meglévő márkáival további terjeszkedést tervez a régióban, illetve a meglévő országokban 2-3 új gyártó márkát is képviselnék. Belföldön is további terjeszkedést terveznek, akár új prémium márkák bevonásával is, a méretgazdaságosságból származó előnyöket is kiaknáznák. Erősítenék a fókuszt a kiegészítő szolgáltatásokon, melyeknek a szerepe a jövőben növekedhet a bevétel-portfólióban is. Az eredménytermelő-képesség szempontjából legfontosabb autóipari szolgáltatás szegmensben lehet a legnagyobb növekedési potenciál, itt a „Mobility as a Service”, vagyis mobilitási szolgáltatásokkal szeretnék bővíteni a repertoárt (mint például autómegosztás, rövid távú autókölcsönzés, flottakezelés). Ennek révén az Autowallis, mely jelenleg autóipari szereplő, 2029-re már a mobilitási iparágban versenyezhet.INDULHAT AZ ÖTÉVES TERV!Ez eddig mind szép is jó, de milyen számokat jelent ez az üzleti működésben? A cég a most közzétett stratégiájában 2024-ig határozta meg a tervszámokat. Organikus értelemben 2024-re 142 milliárd forintra emelkedhet az árbevétel, ez nagyobb a tavalyi bevétel duplájánál is, így kicsit még rátettek egy lapáttal a korábbi kétszereződésről szóló ígéretre is. Az organikus növekedésben a Wallis Csoporton belüli egyéb autóipari tevékenységet űző cégek beintegrálásával is számolnak, így az AutoWallis részévé válhat például az Opel és a Kia forgalmazásával foglalkozó Wallis Kerepesi, a frissiben elindult DriveNow prémiumautó megosztó szolgáltatás, vagy a JóAutók.hu és az Auto-Licit.hu is. Az új tagvállalatok bevonásán kívül, a meglévő tevékenységek piaci növekedése sem lesz elhanyagolható, Nyugat-Európával ellentétben a KKE autópiac mérete még dinamikusan bővül.Pozitívum, hogy a nagy növekedés mellett az eredménytermelő képesség is javulni fog,legalábbis a stratégia szerint. Az EBITDA hat év alatt akvizíciók nélkül is 7,9 milliárd forintra emelkedhet, amely közel négyszereződés a 2018-as eredményhez képest. A működési marzsok folyamatosan javulhatnak, az EBITDA hányad tavaly még csak 3,2 százalék volt, ez 2021-re 4,8 százalékra, 2024-re pedig 5,6 százalékra bővülhet. A magasabb marzsokat a nagyobb eredménytermelési képességgel bíró szolgáltatások irányába fókuszálás segítheti leginkább.Az adózás előtti eredmény még nagyobb mértékben növekedhet, az akvizíciók hatásai nélkül is elérhető 5,9 milliárd forintos eredmény 2024-re, mely a 2018-as teljesítmény 5,5-szerese lenne. Ez a nettó profit szintén jelentős növekedését vonhatja maga után, mely 2024-ben megközelítheti az 5 milliárd forintot. Az effektív adókulcsban nagy változást nem feltételezve a nettó profithányad folyamatosan emelkedve 2024-ben már meghaladhatja a 2017-es kiemelkedően magas, 3,1 százalékos szintet, mely az iparági átlagot is jelentősen felülmúlhatja. Az akvizíciókkal nem számolva, tőkeemelés nélkül, a jelenlegi részvényszám mellett az organikus növekedés 17,5 forint körüli EPS-t eredményezne.Azonban a vállalat az organikus növekedés mellett akvizíciókat is tervez, a célpontok pedig 5-15 milliárd forintos forgalmú társaságok lehetnek. A kiszemeltek között lehetnek magyar többmárkás kereskedések, balkáni prémium márka dealer hálózat, regionális alkatrész-kereskedő hálózat vagy regionális flottakezelő is. Ezek mellett új márkadisztribúciós jogokat is megszerezhet a cég.Amennyiben a tervezett akvizíciók megvalósulnak, akkor 2021-re az árbevétel már elérheti a 100 milliárd forintot, 2024-ben pedig már 187 milliárd forint is összejöhet, amely már közel triplázódást jelentene 2018-hoz képest. A tranzakciók vélhetően a kisebb marzsokkal operáló nemzetközi disztribúciós vagy a kis-és nagykereskedelmi szegmenst érintenék, így az eredménytermelésben valamivel kisebb lenne a hatásuk. Akvizíciókkal együtt 2024-re 9,5 milliárd forintra ugorhatna az EBITDA, míg az adózás előtti eredmény 6,8 milliárd forint körül alakulhat.A nagyszabású növekedési tervet persze valamiből finanszírozni is kell, melyre több lehetőség is a cég rendelkezésére áll. A működésből származó eredmény egy része visszaforgatásra kerül, emellett kötvénykibocsátásra is sor kerülhet, de az akvizíciókhoz szükségessé válhat valamilyen formában tőkeemelés is. Az eladósodottság elszabadulását nem engedné a menedzsment, továbbiakban is 50 százalék alatti maradhat a Hitel/Tőke arány.A vezetőség korábban a hozamkörnyezethez képest is vonzó osztalék kifizetésével kecsegtetett 2020-tól, erről most konkrét részletek nem érkeztek, de a stratégia alapján a növekedési céloknak alárendelt, kiszámítható osztalékfizetésre számíthatnak a részvényesek. A tulajdonosi struktúrában a Wallis Asset Management mindenképp szeretné megőrizni többségi részesedését, cél viszont a jelenlegi 14,4 százalékos közkézhányad 30 százalék fölé növelése.A menedzsment szeretné, ha a jelenleg Standard kategóriás részvény bekerülne a BÉT Prémium kategóriájába, emellett pedig a CECE indexbe jutást is célba vették. Jövőre transzparensebb lesz a jelentési rend, negyedévente érkeznek majd a gyorsjelentések.FORRÓ A HELYZET A GRAFIKONON!Nagy mozgások voltak eddig idén az AutoWallis árfolyamában. Február elején nagyon meglódul  a részvény, 260 forint fölé is emelkedett az árfolyam, utána viszont jelentős csökkenések következtek. Május közepén torpant meg a süllyedő trend, érdekes, hogy épp a 200 napos mozgóátlag állította meg a gyengülést 120 forint környékén. Az utóbbi időben a stratégia közzétételét övező várakozások is fokozhatták a vételi hullámot, így néhány nap alatt közel 20 százalékot emelkedett az árfolyam. Technikailag nem néz ki túl jól, hogy a stratégia bejelentése után ma épp az 50 napos mozgóátlagról fordult le az árfolyam, és visszakerült a 140 forintos szint alá. Növekedéshez tartósan át kellene törni a 140-143 forint közötti ellenállászónát, utána pedig visszakerülhetne akár a 160-180 forintos sávba is az árfolyam. A visszaesés folytatódása esetén ismételten a 200 napos mozgóátlag léphet támaszként működésbe 121 forintnál.Az AutoWallis napi grafikonja (2019.05.22. 14:00)
feel
feel 2019. 05. 22. 15:40
Előzmény: #2709  Leonidas_10
#2711
131.50ft
feel
feel 2019. 05. 22. 15:40
#2710
Utolsó kötés: 131.5 HUF, 500 db (-12.5 HUF, -8.68 %) (2019.05.22 15:39:56)
Összforgalom:449 kötés, 1 360 526 db, 186 232 518 HUF
Kereskedési státuszTRADE
Vétel
CégAj.DbÁr
-15 000 db130 HUF
-12 000 db129 HUF
-22 900 db128.5 HUF
-412 225 db128 HUF
-512 172 db127.5 HUF
-513 169 db127 HUF
-917 331 db126 HUF
-46 600 db125.5 HUF
-729 330 db125 HUF
-48 759 db124 HUF
Eladás
ÁrDbAj.Cég
131.5 HUF5 000 db2-
132 HUF6 222 db2-
132.5 HUF3 600 db3-
133 HUF4 000 db2-
133.5 HUF6 732 db3-
134 HUF6 851 db6-
134.5 HUF7 400 db4-
135 HUF10 000 db4-
135.5 HUF10 135 db4-
136 HUF11 647 db3-

Leonidas_10
Leonidas_10 2019. 05. 22. 15:39
#2709
mennyi a reál?
feel
feel 2019. 05. 22. 15:39
#2708
Majd lenyugszik Pentekre meg lehet 140ft korul.
feel
feel 2019. 05. 22. 15:38
Előzmény: #2706  feel
#2707
Utolsó kötés: 130 HUF, 2 570 db (-14 HUF, -9.72 %) (2019.05.22 15:37:28)
Összforgalom:439 kötés, 1 327 314 db, 181 887 068.5 HUF
Kereskedési státuszTRADE
Vétel
CégAj.DbÁr
-12 000 db128.5 HUF
-37 225 db128 HUF
-611 172 db127.5 HUF
-513 169 db127 HUF
-917 331 db126 HUF
-46 600 db125.5 HUF
-729 330 db125 HUF
-48 759 db124 HUF
-15 000 db123.5 HUF
-818 146 db123 HUF
Eladás
ÁrDbAj.Cég
130 HUF5 537 db3-
130.5 HUF2 277 db3-
131 HUF9 945 db2-
131.5 HUF1 000 db1-
132 HUF18 500 db3-
132.5 HUF3 600 db3-
133 HUF4 000 db2-
133.5 HUF6 732 db3-
134 HUF6 851 db6-
134.5 HUF7 400 db4-

feel
feel 2019. 05. 22. 15:38
Előzmény: #2705  Törölt felhasználó
#2706
persze mivel radobalnak meg es shortoljak....
Törölt felhasználó 2019. 05. 22. 15:36
#2705
földbe döngölik az árfolyamot nagyobb forgalommal zuhan mint tegnap emelkedett :-D
feel
feel 2019. 05. 22. 15:35
Előzmény: #2696  Trend_energy
#2704
persze ezen a szinten utoljara :-) 
Törölt felhasználó 2019. 05. 22. 15:34
Előzmény: #2702  jofej
#2703
ezek után elég lassan szállnak vissza attól független hogy a sztori szerintem jó
jofej 2019. 05. 22. 15:32
Előzmény: #2684  -bubu-
#2702
Akik realizáltak lassan vissza is szállnak. Ilyen tervekre ez az árfolyam nevetséges.
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 05. 22. 15:30
Előzmény: #2699  gilgalad
#2701
hely(é)re tették szépen.
Csalódás a cucc és a sztori..

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek