az mondjuk a minimális elvárás lenne az autóvezérekkel szemben, hogy amikor segítséget kérnek, akkor egyúttal lemondanak a vezetői posztjukról és visszafizetnek jó nagy adag bónuszt. (Japánban a nyugdíjalapjukról is lemondanának, jobb esetben kisujjukat is levágnák nyilvánosan vagy harakiri). Ezek meg magánrepülőről átültek autóba. A barmok: nem ám belföldi járatra, hanem autókáztak fél napot Detroitból. Mert van rá idejük. Ha maradnak ezek a félkegyelmű vezetők, akkor a pénzt a kútba dobja a szenátus.
A Wall Street Journal (WSJ) úgy tudja, hogy a General Motors felvette a kapcsolatot csődügyekre speciálizálódott jogászokkal és átszervezési tanácsadókkal, miután világossá vált, hogy az túléléséhez szükséges állami hitelről szóló törvény elbukhat az USA kongresszusának felsőházi szavazásán.
Most csak apróról van szó, de milyen forgalomtól nyújtják azt a szolgáltatást, amiért én is fizetek?
Nem baj, Hill egyszer teríti a kártyáit és nem menekülnek a latrok.
Ez komoly, néhány dologba beavatott de ez nem forum téma:)
Törölt felhasználó2008. 12. 12. 09:40
#54701
Sziasztok.
Hogy mi lesz az autógyári dolgozókkal? A vezetőkből befektetési bankár, a dolgozókból pénztáros, az egészet átnyomják a bankrendszerbe, végül is azt már "megmentették" :-)
Nekem az a durva, hogy ezek odakint a kereskedés vége felé TUDTÁK. Nem csak "félelmek" meg ilyenek, hanem ez egy eldöntött meccs volt.
Másrészről, itt is szó volt a "megtisztulásról" és az "új rendszerről", akkor miért bánkódnak ennyire a világban, azon túl hogy szerintem sem fogják hagyni őket csődbemenni.
0812 hullám v.