Topiknyitó: Törölt felhasználó 2008. 01. 09. 14:31

0812 hullám v.  

most fel vagy le
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 11:01
Előzmény: #54719  Törölt felhasználó
#54720
Valószínű, hogy sok vaj van a fejükön, és ezért nem merik kérni.
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:59
Előzmény: #54713  Törölt felhasználó
#54719
Ezért lenne a legjobb megoldás szerintem a csődvédelem.
kissherceg 2008. 12. 12. 10:52
Törölt hozzászólás
#54718
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:50
Előzmény: #54716  Törölt felhasználó
#54717
160 pontois kt. megint záró műsort terveznek ezek a szerencsétlenek?
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:49
Előzmény: törölt hozzászólás
#54716
tudom. nem sokat fizettek érte. bár mint nem tőzsdei cég, így nehezebb belelátni, de úgy tudom, funda alapon legnagyobb bajban az a cég van.
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:48
Előzmény: törölt hozzászólás
#54715
Kishazánk.

Ilyen máshol nincs az EU-ban - Csak nálunk csökkent a vásárlóerő-mutató tavaly az EU-átlaghoz képest

link
kissherceg 2008. 12. 12. 10:45
Törölt hozzászólás
#54714
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:45
Előzmény: #54690  Törölt felhasználó
#54713
az mondjuk a minimális elvárás lenne az autóvezérekkel szemben, hogy amikor segítséget kérnek, akkor egyúttal lemondanak a vezetői posztjukról és visszafizetnek jó nagy adag bónuszt. (Japánban a nyugdíjalapjukról is lemondanának, jobb esetben kisujjukat is levágnák nyilvánosan vagy harakiri). Ezek meg magánrepülőről átültek autóba. A barmok: nem ám belföldi járatra, hanem autókáztak fél napot Detroitból. Mert van rá idejük. Ha maradnak ezek a félkegyelmű vezetők, akkor a pénzt a kútba dobja a szenátus.
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:44
Előzmény: #54709  Törölt felhasználó
#54712
A Chrysler-t gondolom már régen leírta mindenki. Az lesz az "áldozati bárány".A GM-et azért szerintem meg fogják menteni.
kissherceg 2008. 12. 12. 10:39
Törölt hozzászólás
#54711
kissherceg 2008. 12. 12. 10:39
Törölt hozzászólás
#54710
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 10:38
Előzmény: törölt hozzászólás
#54709
link

Csődszakértő az Opel tulajdonosánál?

A Wall Street Journal (WSJ) úgy tudja, hogy a General Motors felvette a kapcsolatot csődügyekre speciálizálódott jogászokkal és átszervezési tanácsadókkal, miután világossá vált, hogy az túléléséhez szükséges állami hitelről szóló törvény elbukhat az USA kongresszusának felsőházi szavazásán.
kissherceg 2008. 12. 12. 10:16
Törölt hozzászólás
#54708
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 09:47
Előzmény: #54693  Törölt felhasználó
#54707
igen, így gondoltam. forgalomból.
amúgy ma is mentsük meg az otépét nap van ?! :o)
dividend 2008. 12. 12. 09:45
Előzmény: #54698  Törölt felhasználó
#54706
Most csak apróról van szó, de milyen forgalomtól nyújtják azt a szolgáltatást, amiért én is fizetek?
Nem baj, Hill egyszer teríti a kártyáit és nem menekülnek a latrok.
kissherceg 2008. 12. 12. 09:44
Törölt hozzászólás
#54705
dividend 2008. 12. 12. 09:43
Előzmény: #54697  Törölt felhasználó
#54704
Működik, de most küldött vagy 10 kódot egyszerre.
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 09:41
Előzmény: #54702  Törölt felhasználó
#54703
Na mennem kell okítani.
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 09:40
Előzmény: törölt hozzászólás
#54702
Ez komoly, néhány dologba beavatott de ez nem forum téma:)
Törölt felhasználó 2008. 12. 12. 09:40
#54701
Sziasztok.
Hogy mi lesz az autógyári dolgozókkal? A vezetőkből befektetési bankár, a dolgozókból pénztáros, az egészet átnyomják a bankrendszerbe, végül is azt már "megmentették" :-)

Nekem az a durva, hogy ezek odakint a kereskedés vége felé TUDTÁK. Nem csak "félelmek" meg ilyenek, hanem ez egy eldöntött meccs volt.
Másrészről, itt is szó volt a "megtisztulásról" és az "új rendszerről", akkor miért bánkódnak ennyire a világban, azon túl hogy szerintem sem fogják hagyni őket csődbemenni.

Én úgy látom, péntek van, mentik a pénzt.

Topik gazda

balanza
5 4 3

aktív fórumozók


friss hírek További hírek