Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 01. 31. 10:08

ERSTE NetBroker  

Tud valaki valamit erről miért nem megy?

A telefont nem veszik fel!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
kzs_stator 2022. 10. 03. 10:23
Előzmény: #898  tomi140
#900
Köszi, tegnap este állítottam be a real-t, de devizát én sehol nem látok úgy, ahogy a randomnál volt.
tomi140
tomi140 2022. 10. 03. 10:17
Előzmény: #895  gpeti
#899
Ha valaki talál timeout hosszabításra beállítást az engem is érdekelne.
tomi140
tomi140 2022. 10. 03. 10:16
Előzmény: #896  kzs_stator
#898
A weben először kösd meg a megfelelő csomagot! "Real time adatszolgáltatás" menü  asszem. Könnyű  megtalálni. 30 perccel később egy mobilapp újraindítás után már látszik az élő, aszerint amit választottál előfizetésnek.
tomi140
tomi140 2022. 10. 03. 10:15
Előzmény: #893  Cselcsabi
#897
Ez engem is érdekelne. Mobilappba még nem találtam meg. Gyanús hogy nincs benne, egyelőre.
kzs_stator 2022. 10. 03. 10:12
#896
Tudja valaki, hogy ebben a fo$ netbrokerben hol lehet reál deviza árfolyamot látni? (Illetve az előfizetett 10es könyvből is csak az òtöset látom. :( )
gpeti
gpeti 2022. 10. 03. 09:45
#895
Van ezeknek/tud valaki a netbrókernek valami szoftverét PC(windows)-ra? Mert ez ráadásul, ha leteszem ikonba (inaktív) 5 perc után kilép, újra be kell lépnem. Vagy csak én bénázok? Vagy hogy? Köszönöm.
Cselcsabi 2022. 10. 03. 09:45
#894
Jó hogy van Kedvencek, de a Mol-t már nem ismeri fel.
Cselcsabi 2022. 10. 03. 09:44
#893
Kötéslista?
Rowan 2022. 10. 03. 09:33
#892
Sziasztok,
Randomnál volt határidős kereskedésre szerződésem, a Netbrokerben viszont a BUXnál szürke a vétel/eladás gomb. Újra kell kötni itt valamit, vagy valahol aktiválni kell?
tomi140
tomi140 2022. 10. 03. 09:18
Előzmény: #890  tomi140
#891
oké, beindult! a felületet erősen szokni kell :D ahogy írták előttem is.
tomi140
tomi140 2022. 10. 03. 08:57
#890
élő adat bekapcsolva, de se a weben se az appban semmi. van átfutási ideje, vagy kezdjek migrációs hibára gyanakodni? :D (volt randomos).
VUK1980
VUK1980 2022. 10. 02. 23:31
Előzmény: #886  vendels
#889
hirtelen azt hittem Nőről beszélsz!!:)
vendels 2022. 10. 02. 23:12
Előzmény: #887  Pluto13
#888
MIFID teszten vagyok kiakadva, hogy nem fogadja el :D
Meg ugye amit nem értek, nem találok, hogy RC-nél volt olyan, hogy kiválasztottad pld: OTP, beírtad 1000 darab és piacin vagy névértéken...
Ugyan ez Daytrade, tökeáttét és short pozíciónál is.
Pluto13
Pluto13 2022. 10. 02. 23:05
Előzmény: #886  vendels
#887
Lenne mit csiszolni rajta🙈.
vendels 2022. 10. 02. 23:02
Előzmény: #884  Pluto13
#886
Na meg van, bent vagyok...
Viszont én is agyf@szt kapok a felülettől :(
vendels 2022. 10. 02. 22:58
Előzmény: #823  VágásiFeri64
#885
Na pont ezért mentem az RC-hez, mert a KBC elkezdett fenyegetőzni, hogy más nem léphet be a számlámra.
Haverom kezdett el tanítani és volt, hogy belépett helyettem a számlámra, annyi volt, csak hogy bediktáltam neki az SMS kódot és máris garázdálkodott :)
De szép időszak volt.
De én már előre félek a holnapi naptól.
RC felülete egyébként béna volt, de ki lehetett rajta igazodni, igaz ilyen kamu kereskedések után is, mint pld nagatrader és hasonló marhaságok, fura volt, hogy te darabra veszel stb.
Nagánl egyébként csak demo számlám volt, haverom szólt, hogy ezek kamuk...
Pluto13
Pluto13 2022. 10. 02. 22:56
Előzmény: #883  vendels
#884
Új felhasználónevét a Random Capital-nél használt felhasználónevével és jelszavával, a Random Capital Netboon rendszerébe belépve, a személyes adatainál is megtekintheti október 14-ig.
Számlaszám
  • Amennyiben a Random Capital-nél négyjegyű ügyfélszámmal rendelkezett, a 910-es előtaggal kell ellátnia ügyfélszámát:

910+négyjegyű Random Capital ügyfélszám 
  • Amennyiben ügyfélszáma ötjegyű volt, 91-es előtag használata szükséges:

91+ötjegyű Random Capital ügyfélszám
vendels 2022. 10. 02. 22:50
#883
Üdv.
Oké dilettáns vagyok, lehet én qurtam el valamit
Volt RandomCapital felhasználó vagyok.
ugye régi felhasználó nevemet, jelszavamat tudtam, nagy nehezen az ügyfélszámom is megtaláltam...
felmentem a felületükre.
beírtam a felhasználónevemet, ügyfélszámomat, majd a jelszavamat is amit sms-ben küldtek ki és pofázik, hogy nem jó valami.
Holnap gondolom ügyfélszolgálatot hívjam fel...
VUK1980
VUK1980 2022. 09. 27. 21:08
Előzmény: #881  Petike83
#882
Mindig igy volt!
Petike83 2022. 09. 27. 20:07
#881
Sziasztok!
A napokban csak a netbrokerGo-t tudtam használni, számítógépes felületet nem. Azt látom, hogy az xtend-re behozott két új céget Naturland és a Navigator nem hozza be az aplikáció. Ahhoz hozzászoltam, hogy néhány órát várni kell egy új papír esetén, de ez ... Másnak is ez van?

Topik gazda

nagyonkezdo
4 3 1

aktív fórumozók