Errol mar tobbszor beszeltunk itt. Nem az uzemanyag ara a gond, hanem amibol kenytelen a magyar emberek tulnyomo tobbsege megvenni. 500 Ft / 8 liter / 2000 km / 1 honap = 80.000.- Ft. Az atlag (nem keleti resz, ott kevesebb) magyar bér kb. harmada. Szegyen, hogy ezt tűrjük. Modern kori rabszolgasag. Tankolsz egy honapban, veszel egy palya matricat, egy talca sört, es oda a fel fizetesed szinte.
a cikk csak egyetlen egy dolgot nem említett meg: a Molnak kötelme lesz kiválóan működni, mert ellenkező esetben nem lesz az alapítványnak megfelelő osztaléka amiből a társadalmi szerepvállalását teljesíthetné.... ( a részvénycsomagot nem adhatja el! ) és ezen pénzek nélkül sok szereplő működés képtelenné válna.....ez azért jó hír a részvényeseknek ..... és persze a cikk nem tért ki az adókedvezményekre, cashflow növekedésére..... a negatívumra és a feltételezésekre persze kellő súllyal ,mint ellenzéki sajtó
Én tegnap tankoltam itthon, MOL kúton 452-ért 95-öst. Piaci alapon egyáltalán nem magas az itthoni benzinár, az persze más kérdés, hogy kinek mennyire fáj már az is, hogy 400 Ft fölé ment.
Pénteken vizsgálja Magyarország államadós-besorolását a Fitch Ratings,ezért ma szerintem pangás lesz minden bizonnyal.Ha javitanának rajta,akkor hétfőn reggel az otp hackerei blokkolják az otp direk brókert( kicsi kizárva az up- ból)és kicsit megtépik reggel a papírokat.Szvsz.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.