Persze, persze, csak nem akartam szőrözni, mert az árfolyam is változik, de azt már tudjuk, hogy a MOL pénteki -bejelentéskori- árfolyamhoz képest tuti cca. 5%.
Nem, mert arányosan az OTP-nek 600 Ft felett kellene fizetnie, hogy a jelenlegi árf.-ok mellett pariban legyenek! Másrészről a MOL vezetősége már beterjesztette az osztalékjavaslatot, és nagy valószínűséggel ápr. 15-én jóvá is hagyja a közgyűlés. Nem emlékszem olyanra, hogy egy osztalék előterjesztést valaha is elutasítottak volna. Az OTP esetében azonban egyelőre csak ígéret, hogy ősszel talán fizetnek osztalékot. Ez az osztalék része a dolognak. Másrészt az árfolyamgörbéket nézve a MOL nagyobb valószínűség szerint kitörés közben van, vagy már meg is történt a kitörés.OTP-nél még csak a gyanúja sem látszik hasonlónak. Nem tudom mit hoz a jövő, de jelen állás szerint a MOL jobbnak tűnik, számomra.
Hat ahogy írtuk itt tobben szinte teljesen neutrális az oszti bejelentése az árfolyamra. Amúgy mint írtam szombaton, ha ezt kifizeti a cég a 2020as év terhére, akkor a tavalyi évet nemhogy nullszaldóval, hanem bukóval zárja. Kész szerencse hogy 2019 után nem kellett fizetnie. Amúgy ha már osztalék: Az OTP-ben sokkal nagyobbat fog szólni amikor bejelentik, hogy dupla osztalékot fognak fizetni, ugyanis ott már a főnök lenyilatkozta, hogy kifizetik. Szóval ott egy 500 ft körüli összeg kifizetésére számítok még idén!! Persze ott a moratórium után látunk számokat, de jelenleg sokkal több pénzt termel mint a mol!
Jó napot! Látom szépen alakul az árfolyam, talán megtartja a nap végére -Ellenállás: 2230 (MA 50, trend); 2300. 2230 ft felett már él a kitörés, forgalom viszonylag magas Richter-hez képest.
Nem tudom, mi ez a nagy öröm az osztalék miatt, kiáramló pénz a cégből. Az értéke pont ennyivel csökken, és még adózni is kell utána. A certi tulajok meg sem kapják, így kb 500-800e eladó lesz, aki előtte kiszállna, hogy aztán osztalék után visszavegye. Így se megugrani nagyon nem valószínű, hogy fog előtte, és onnan leesni sem. Vártnak megfelelő, így total neutral középtávon a hír.
az ugye megvan, hogy OK, most kiszabadult a hajó a szuezi csatornánál, de kb 1-2 hét, mire helyreáll a rend? (360-400 hajó várakozik, napi 50-60 tud átmenni. kerülő 3 hét) Emlékeztek, hogy februárban a MOL-nak extra nyeresége volt a petrolkémiai árrésen? a magyarázat akkor az volt, (Steve52 írta)hogy az olcsó kínai beszállítóknak szállítási problémái vannak az eu-ba, de az hamarosan megoldódik. Hát, most újabb kb.1 hónapig úgy néz ki csúszik ez a megoldódás. Amúgy is arról olvasni, hogy jelentősen drágul a kínai-eu útvonal. Nagyon egyirányú a kereskedelem, üresen mennek vissza a hajók/konténerek, illetve maximumon van a szállítási kapacitás. Így, bár leírva nem láttam, valószínű, hogy a MOL-nak ezek az események jót tesznek/tettek.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.