Topiknyitó: betgyuri 2019. 07. 07. 22:40

NEW OPUS GLOBAL  

Létrejött az új Fórum.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Vaginizmus2016 2020. 05. 28. 09:51
Törölt hozzászólás
#43220
Gy85 2020. 05. 28. 09:36
Előzmény: #43210  szektas
#43219
Sziasztok!
A vasutas sztorival kapcsolatban kérdem, hogy mindenki a határon belüli vasútfejlesztésen pörög, de találkoztatok már az alábbi kifejezéssel:
TEN-T Priority Project , valamint 661/2010/EU határozat? A finanszírozási formák elég változatosak...
Ekinszu_Ocsa
Ekinszu_Ocsa 2020. 05. 28. 09:07
#43218
Opus +2 pont, ez szerintem prerikutya-formacio
betgyuri
betgyuri 2020. 05. 28. 09:00
Előzmény: #43214  betgyuri
#43217
278 ft 2009 db a nyitó
phavran77
phavran77 2020. 05. 28. 09:00
Előzmény: #43215  raus
#43216
indi 278
raus 2020. 05. 28. 08:50
#43215
Ez a papír sokak fájdalmára már lehet  sosem lesz 4–5-6-7 száz Ft hihetetlen hogy mivé lett!!
Vasut meg többi miatt még 300 sincs sehol!
betgyuri
betgyuri 2020. 05. 28. 08:34
#43214
Jó reggelt ❤ Opus részvényesek! 😁
276 indi
Ekinszu_Ocsa
Ekinszu_Ocsa 2020. 05. 28. 08:12
Előzmény: #43207  tokipompos
#43213
Remélem... igy is eleg szarul jon ki, hogy csak o jott ki eddig jol az opusbol a családban... hallgathatom is :) 
szektas 2020. 05. 28. 07:05
Előzmény: #43210  szektas
#43211
A59 INGATLANHASZNOSÍTÓ:még egy Andrássy MészárosnálAz Appeninn ingatlanfejlesztőből kiszállt ugyan a felcsúti milliárdos, de előbb azért kimazsolázott néhány értékes ingatlant a tőzsdei vállalatból. Az Andrássy út 105. után kiderült, hogy a sugárút 59. száma alatti irodaház hasznosítása is nála maradt. Előbbi a rendszerváltás után Simicska Lajos tárgyalásainak köszönhetően került a Fideszhez, amely az eladásából a pártvagyont is megalapozta, utóbbi pedig ma már egy irodaház, eredetileg viszont az Andrássy család palotája volt. Az A59 Ingatlanhasznosító Kft. új tulajdonosa az A105 Realty Project Kft., amelyben Mészáros Lőrinc magántőkealapja mellett Vida József bankár bizalmi vagyonkezelője is tulajdonos.
szektas 2020. 05. 28. 07:01
Előzmény: #43209  KKR13
#43210
2020. május 28.BUDAPEST–BELGRÁD VASÚTVONALKELETI NYITÁSKÍNAI HITELSelyemvasút
Tíz évig csak miniszteri engedéllyel lehet megtudni, hogy szállít-e követ a Budapest–Belgrád vasútvonal felújításához a miniszterelnök apja, és hogy milyen dollárkifizetések történnek.
Kínai áru érkezik Szerbiába.Édes teher?RADE PRELIĆMostantól a kormány élére állítja a garast, nincs több megkérdőjelezhető stadion, grandiózus presztízsberuházás – gondolhatta a magyar polgár, amikor Gulyás Gergely kancelláriaminiszter a pénzhiánnyal és a közös teherviseléssel indokolta az önkormányzatok és a pártok forrásainak megcsapolását a járvány elején. Aztán teltek-múltak a hetek, és kiderült: a kormány pénzköltési prioritásait nem írta felül a válság. Ahogy a boldog békeidőkben, ezúttal is akadtak átcsoportosítható milliárdok, tízmilliárdok egyebek mellett régi és új sportberuházásokra, határon túli fejlesztési programokra. Az évek óta előkészítés alatt álló, kínai áruk fuvarozására szánt Budapest–Belgrád vasútvonal hazai szakaszára egyenesen a járvány miatt létrehozott Gazdaságvédelmi Alapból került újabb 82 milliárd forint. Gulyás szerint persze nincs itt semmi ellentmondás, a beruházás munkahelyeket tart meg és teremt, így a gazdaság védelmét szolgálja.
A miniszternek a maga nyakatekert módján igaza van, azt azonban a kormányon kívülről nehéz felmérni, megéri-e ebben a formában „gazdaságvédelemre” költeni. A kormánypárti kétharmad ugyanis megszavazta, hogy tíz évig ne kelljen nyilvánosságra hozni semmiféle, a beruházással kapcsolatos tanulmányt és szerződést. A dokumentumok kiadásáról a külgazdasági miniszter dönt – ráadásul úgy, hogy előtte konzultál a kínai féllel.
a kormány pénzköltési prioritásait nem írta felül a válságUtóbbi aligha jár rosszul, hiszen a felújítást a magyar adófizetők finanszírozzák, Peking csak hitelt ad – a teljes, mintegy 670 milliárd forintos beruházási összeg 85 százaléka erejéig. Az építkezésben részt vevő kínai cégek ráadásul fontos uniós referenciát szereznek – ez akkor is meglesz, ha a vasútvonalat végül semmire sem használják. A titkosításról szóló törvény értelmében minden, dollárban történő kifizetést a Bank of China magyarországi leányánál vezetett számlán kell kezelni. A közvélemény esetleg majd tíz év múlva értesülhet arról, mifélék voltak ezek. A kivitelező konzorcium magyar fele mindenesetre Mészáros Lőrinc érdekeltsége, az alvállalkozók között pedig a csodagázszerelő vejének és gyerekeinek cége is ott van. Egyszer talán az is kiderül, kik az alvállalkozók alvállalkozói és beszállítói. Az biztos, hogy kőből például nagyon sokra lesz szükség. És az is, hogy egy bizonyos magyar miniszterelnök édesapjának kőbányái vannak.
A valóban leromlott állapotú Budapest–Kelebia vasútvonal felújítása és fejlesztése még akkor is hihetetlenül sokba fog kerülni, ha nem száll el az ilyenkor szokásos módon a beruházás ára, de a kormány szerint megéri, mert a görögországi Pireusz kikötőjéből rengeteg kínai áru utazik majd rajta, s így Magyarország lesz az ázsiai óriás logisztikai és vámközpontja Európában. Csakhogy az ebből származó bevétel négyötöde a közös kasszát illeti. Ezt és a reálisan várható forgalmat szem előtt tartva a vonal becslések szerint a legjobb esetben is 130 év alatt termelheti vissza a felújítás árát. Közben persze fenntartási költségei is lesznek, és azt sem tudni, mekkora kamatra adja a hitelt a kínai külkereskedelmi bank. Az április végén aláírt szerződésről Varga Mihály pénzügyminiszter csak annyit árult el, hogy annak feltételei kedvezőek, a kölcsönt pedig – másik, még kedvezőbb kamatú hitelből – akár előtörleszteni is lehet.
Az Orbán Viktor irodájában álló földgömb ugyan némileg elavult – azon Nagy-Magyarország még Törökországgal határos –, de azért a kabinetben tudják, hogy napjainkban Pireuszt három ország választja el Kelebiától. Szerbiában már folyik a munka, a magyar határtól Belgrádig tartó (rövidebb) szakasz várhatóan 2022 végére elkészül. Észak-Makedóniáról és Görögországról a kormány nagyvonalúan hallgat, Varga Mihály szerint az a „cél”, hogy 2025-re az egész vonal elkészüljön. Arról sem esik szó, lesznek-e egyéb fejlesztések – jelenleg ugyanis nincsenek meg a dél felől remélt többletforgalom nyugati továbbításához szükséges kapacitások. A kínai kereskedelem kiszolgálásán túl pedig Magyarország számára indokolatlan a felújítás, nem véletlen, hogy a Kínával kötött megállapodás előtt szó sem volt róla. Bár Budapesten és Belgrádon kívül a vonal nem érint nagyobb városokat, a személyvonatok óránként 160 kilométeres sebességgel roboghatnak majd rajta. Ez önmagában is jelentősen megdobja a felújítás árát – pedig a tehervonatok ennél jóval lassabban közlekednek. ¬ KOVÁCS GÁBOR
KKR13
KKR13 2020. 05. 27. 20:38
Előzmény: #43198  tokipompos
#43209
Azok, akik magukról azt a hamis PR-t kívánják kelteni, hogy jó emberek.
KKR13
KKR13 2020. 05. 27. 20:36
Előzmény: #43194  stayer81
#43208

Amennyiben arra irányul a kérdés, nem vagyok párttag, sőt már szavaztam annyi irányba, amennyit már számon tartani is nehéz, na jó, az MSZ(M)P kimaradt, mert bár sok nézetem bőven baloldalra (is) kompakt, de ezeknek a pártoknak köszönhetően leírták a valós eszméket.
Egy biztos, hogy az elmúlt tíz évben adó- és nemzetpolitikai színtéren a véleményem szerint sokat lépett előre az ország, igaz, sok helyen még toporog vagy szégyent halmoz (közoktatás), sőt bizonyos téren velem szembe is mennek (környezetvédelem), és igen, közben jelentős tiszteletdíjat nyújtanak be a főszakácsok, de még mindig jobban ízlik a főztjük, mint a kihívók hamis gulyása.
tokipompos
tokipompos 2020. 05. 27. 18:29
Előzmény: #43206  Ekinszu_Ocsa
#43207
Jó hát, pénzügyes asszonya nem mindenkinek van! :D Főleg nem spekasszonya :D
Én úgy látom itt nagy borítás nem lesz, hogy megint 140-es lehetőség legyen.
Ekinszu_Ocsa
Ekinszu_Ocsa 2020. 05. 27. 18:17
Előzmény: #43201  tokipompos
#43206
ez nem igaz. Asszony is belevett 140en, aztan el is adta 275on. Se nem tökös, se nem hülye. 
BUXopoly
BUXopoly 2020. 05. 27. 17:45
Előzmény: #43201  tokipompos
#43205
Igen, de az első már megvolt az elmúlt két évben (a baszakodás) azóta csutkára tellt a cég vagyonnal, pénzzel, megrendeléssel. Szóval marad a B.
A kérdés mikor, és meddig. Innét egy olyat mehetne mint anno a konzum :-) 
galle
galle 2020. 05. 27. 17:33
#43204
Minden más részvény repül a BÉTen, egyedül csak ez van lemaradva.
Szóval elmondhatjuk, hogy Európa legnagyobb részvénye ez.
Lassan már az est is leelőz minket, ez egy kalap xar, híg kaka, csak ennyi.
stayer81
stayer81 2020. 05. 27. 17:29
Előzmény: #43202  tokipompos
#43203
Ok. További szép napot!
tokipompos
tokipompos 2020. 05. 27. 17:29
Előzmény: #43199  stayer81
#43202
Abszolút nem akartalak megbántani.
tokipompos
tokipompos 2020. 05. 27. 17:28
Előzmény: #43192  BUXopoly
#43201
Pedig egyszerű a történet.
Vagy ez a b.szakodás megy majd hónapokig- évekig. Várunk-várunk-várunk, ők nem adnak semmit (osztalékot-árfolyamnyereséget)
Vagy egyszer robbanni fog. Kisbüfiket ide már csak állampapírnál nagyobb osztalékhozammal csábíthatnak be. Ide csak tökös (vagy hülye?) kisbüfi fekteti a pénzét.
 

Topik gazda

betgyuri
betgyuri
2 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek