Topiknyitó: betgyuri 2019. 07. 07. 22:40

NEW OPUS GLOBAL  

Létrejött az új Fórum.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Smile62 2019. 11. 23. 13:46
Előzmény: #25125  Törölt felhasználó
#25140
Szerintem semmit nem változtat az árfolyamokon, úgy álltalában. Ha akarták volna 3x20%-ek 3 nap és beverték volna mint a sz..t. Ez nem ezeken múlik. Ez technikai dolog.
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 13:44
Előzmény: #25138  Törölt felhasználó
#25139
Geosol kft-status capital a tulajdonos
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 13:37
Előzmény: #25137  Kispenz
#25138
Opus az erőmű alá betette a Geosol kft. ami  milliárdos nyereséget termel.
Az ár nyugodtan lehet több, mint amennyibe opusnak került. 
Kispenz
Kispenz 2019. 11. 23. 13:25
Előzmény: #25136  Törölt felhasználó
#25137
Remélhetőleg legalább nullában szállunk ki belőle, vagy valami beszámítás lesz az alku tárgya
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 13:23
Előzmény: #25135  Kispenz
#25136
Vajon mennyiért adják el az erőművet?
Remélhetőleg  hamarosan válasz kapunk rá. 
Kispenz
Kispenz 2019. 11. 23. 13:04
Előzmény: #25134  betgyuri
#25135
Lehet, hogy mégsem véletlen a decemberi limit törlése?!
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 13:01
Előzmény: #25122  Kispenz
#25134
A teljes szöveg : 
Elhárult az utolsó akadály, jövőre megkezdik a Budapest-Belgrád-Kína vasút építését
Botos Tamás GAZDASÁG ma 10:49 
"A közelmúltban elhárult az utolsó akadály is, a finanszírozási szerződést a tervek szerint még az év végéig aláírjuk, így az építkezés 2020 elejétől kezdetét veheti," mondta a Budapest-Belgrád-Kína vasútépítésről az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a Magyar Hírlapnak. Mosóczi László hozzátette: "Magyarország központi szerepre törekszik a régiós logisztikában, mivel az eurázsiai teherszállítás rendkívüli gazdaság- és iparfejlesztési potenciállal jár együtt. A görögországi Pireusz kikötőjében ötszörösére emelkedett a forgalom, a magyar érdek az, hogy a kínai áruk hazánkon keresztül jussanak el a leggyorsabban onnan Nyugat-Európába. Szerbiában már zajlik az építkezés, Belgrádtól délre több mint száz kilométer megújult, és a görögök azt ígérik, hogy a saját szakaszaikat is rendbe teszik."
Arról nem beszélt, hogy eközben miért vásárolt Magyaroszág Triesztben kikötőt, illetve arról sem, hogy Macedónia is felújítja-e a szakaszait. 
Arról viszont igen, hogyúj projektek beemelésével 2024-ig bővítették ki közlekedési infrastruktúra fejlesztés beruházási ciklusát. 
Ez idő alatt közúthálózat megújítására 3200 milliárd forintot, vasútfejlesztésre pedig mintegy 1700 milliárd forintot szán a kormány.
Hozzátette: "a magyar gazdaság jobb teljesítményének köszönhetően a teljes közúti forrásmennyiségből 1800 milliárd forintot a hazai költségvetésből tudunk finanszírozni, csak a kisebbik hányad, 1400 milliárd forint származik európai uniós támogatásból."
link : 25122 
ohnetatto 2019. 11. 23. 12:39
Előzmény: törölt hozzászólás
#25133
Az igazsághoz hozzátartozik hogy 13. havi nyugdíjat nem Gyurcsány és nem Bajnai vette el hanem a Fidesz. Ugyanis a Bajnaiék amikor törölték a válság idején ezt a juttatást(hozzáteszem semmi szüksége nem volt erre a mert a költségvetést iszonyatosan megterhelte) akkor olyan kitétellel hogyha a gazdasági mutatók úgy alakulnak akkor ezt lassan de évről évre visszalehet majd adni a nyugdíjasoknak. Csakhogy ezt a lehetőséget pont a fidesz törölte el később. De mindegy is. Kit érdekel már ez. Van elég bajunk így is.
ohnetatto 2019. 11. 23. 12:39
Előzmény: törölt hozzászólás
#25132
Az igazsághoz hozzátartozik hogy 13. havi nyugdíjat nem Gyurcsány és nem Bajnai vette el hanem a Fidesz. Ugyanis a Bajnaiék amikor törölték a válság idején ezt a juttatást(hozzáteszem semmi szüksége nem volt erre a mert a költségvetést iszonyatosan megterhelte) akkor olyan kitétellel hogyha a gazdasági mutatók úgy alakulnak akkor ezt lassan de évről évre visszalehet majd adni a nyugdíjasoknak. Csakhogy ezt a lehetőséget pont a fidesz törölte el később. De mindegy is. Kit érdekel már ez. Van elég bajunk így is.
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 12:33
Előzmény: #25122  Kispenz
#25130
2019. június 12. 10:54Megkötötte a szerződést a Budapest-Belgrád vasútvonalra az Opus
Az Opus Global szerdán bejelentette, hogy megkötötte a szerződést a Budapest - Belgrád vasútvonal magyarországi szakaszának teljes körű tervezésére és kivitelezésére a CRE Konzorcium. A közös irányítású magyar-kínai konzorciumban az Opus Global közvetett, 51 százalékos tulajdonában lévő RM International Zrt. fele részben vesz majd részt a munkálatokban. A beruházás összértéke 2,078 milliárd dollár - közel 590 milliárd forint -, a kivitelezési szerződés a magyar állam és a kínai Eximbank finanszírozási megállapodásával, várhatóan 2019. harmadik negyedévében léphet hatályba.
Április végén kiderült, hogy a Mészáros Lőrinchez köthető RM International Zrt. két kínai céggel konzorciumban nyerte meg a Budapest-Belgrád vasútvonal felújítására kiírt tendert. A beruházás a tervek szerint 2019 végén, 2020 elején kezdődhet meg. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter az ütemezéssel kapcsolatban azt is elmondta, hogy május 25-ig megkötik a kivitelezési szerződést, amely akkor lép hatályba, amint a kínai Eximbank és a magyar kormány közötti hitelszerződésről is sikerül minden részletben megegyezni, ami várhatóan nyár közepéig megtörténik. A hatálybalépéstől számított öt éven belül pedig a teljes beruházás lezárulhat.
Most az Opus Global közzétette hivatalos közleményét, amelyből kiderült, hogy az Opus Global közvetett, 51 százalékos tulajdonában álló RM International Zrt. az egyik tagvállalata annak a magyar-kínai vegyes konzorciumnak, amely a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztését végezheti. A modern logisztikai folyosó magyarországi szakaszára a Magyar Államvasutak (15 százalék) és a Kínai Népköztársaság (85 százalék) által létrehozott, Kínai-Magyar Vasúti Nonprofit Zrt. írt ki pályázatot, amelyen a CRE Konzorcium nyerte el a megbízást. A háromtagú konzorciumban a China Tiejiuju Engineering & Construction Kft. és a China Railway Electrification Engineering Group (Magyarország) Kft. képviseli a kínai állami vasúttársaságot. Az R-Kord Kft., valamint a Mészáros és Mészáros Kft. közös leányvállalataként működő RM International Zrt. pedig az Opus Global érdekeltsége.
Az RM International Zrt. 50 százalék, míg két kínai partnere együttesen további 50 százalékos arányban vesz részt a konzorciumban, melynek megfelelően a felek a vállalási díjból is ebben az arányban részesülhetnek. Tehát az Opus Global leányvállalatának - árfolyam függvényében - 295 milliárd forint bevételt hozhat az 5 évre tervezett nagyberuházás.
A Budapesti Értéktőzsdén közzétett tájékoztatásában is felhívta részvényesei figyelmét az Opus Global arra, hogy a beruházásnak feltétele a finanszírozás rendelkezésre állása, amihez a magyar állam és a Kínai Eximbank közötti hitelszerződés megkötése szükséges. A hitelmegállapodás ugyanis - a CRE Konzorcium nyertes ajánlata alapján megkötött szerződéstől függetlenül - hatással lehet a vasútvonal tényleges megvalósulására, így a munkálatok 2019. III. negyedévére tervezett kezdési időpontjára. A hitelkérelmet Magyarország Kormánya nevében a Pénzügyminisztérium már benyújtotta a Kínai Eximbanknak.
A megállapodás értelmében a CRE Konzorcium a Budapest (Soroksár) és Magyarország déli vasúti határállomása (Kelebia) közötti szakaszon tervezheti és építheti meg a közlekedési nagyberuházást. A jelenleg jellemzően egyvágányú, 150 km hosszú vasútvonal teljes egészében felújítandó, állapota helyenként kritikus, utoljára az 1960-as években korszerűsítették. A közlekedés biztonsága érdekében a MÁV a teljes meglévő szakaszon korlátozni kényszerült a vonatok sebességet.
A korszerűsítés részeként a meglévő és a teljesen új második vágányt egyaránt 160 km/órás engedélyezési sebességre és emelt (225 kN) tengelyterhelésre építik ki az ún. 60-as sínrendszerrel az állomásokon kívüli nyílt szakaszokon. A teljes szakaszon alkalmassá teszik a biztosítóberendezéseket az emelt sebességre és az egységes, európai vonatbefolyásoló rendszer (ETCS L2) használatára. Szintén átépítik a felsővezeték-hálózatot, és az emelt terhelés, illetve a kétvágányúsítás miatt a vasúti műtárgyakat.
A nyomvonal környezetének infrastruktúráját is fejleszti a beruházás, amelynek része több mint 100 kereszteződés, közel 100 kiszolgáló épület, 16 aluljáró, továbbá a szükséges hidak, zajvédő falak, térvilágítások, közművek megépítése, és az érintett állomások vasúti rendszereinek cseréje, épületeinek felújítása. Az építési engedélyek beszerzése mellett a környezetvédelmi hatástanulmányok, a környezetvédelmi engedélyek, valamint a kisajátítási tervek és azok földhivatali átvezettetése is a fővállalkozó feladata. A finanszírozási megállapodástól függő kezdési időponttól számítva öt évet kap a CRE Konzorcium a vasúti szakasz újjáépítésének megtervezésére és kivitelezésére, a jótállási időszak további 2 év. A vonal magyar és a szerbiai szakaszának megépítésével három és fél óra alá csökkenthető a jelenlegi nyolcról a Budapest és Belgrád közötti menetidő, ami jelentősen felgyorsítja a Balkánra tartó, illetve onnan érkező forgalmat.
megjegyzés : 
Az árfolyam azóta bőven zuhan, a dollár sem azon az értéken van, mióta a szerződést megkötötték, a Forintról el nem feledkezve. 
Lehet kalkulálni :) Mindenesetre ez a 444-es cikk befolyásolja a limites gondolataimat,,,,, 
ohnetatto 2019. 11. 23. 12:29
Előzmény: #25121  bumm
#25129
Teljesen más egy önkormányzati választás és egy országos. Lehet hogy most az önkorin jól összezárt az ellenzék ls hozott nekik pozit ez a felállás de az országosan mindegyik a saját pecsenyéjét akarja majd sütni ezért nem lesz ekkor egység. Márpedig onnantól kezdve bukásra vannak ítélve. Nem beszélve arról hogy ez a pofon tényleg jókor jött a fidesznek, így megértették hogy alvásra nincs idő. Úgyhogy kicsi a valősznűsége  hogy leváltják őket. 
Gondolkodó_1955 2019. 11. 23. 12:28
Törölt hozzászólás
#25128
Gondolkodó_1955 2019. 11. 23. 12:22
Törölt hozzászólás
#25127
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 12:20
Előzmény: #25124  betgyuri
#25126
Az irányadó tőzsdéken nincs limit. 
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 12:20
Előzmény: #25124  betgyuri
#25125
Eleg gaz a linit eltorles.Vagy mennybe megyunk vagy a pokolba.Szerencsejatek
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 12:13
Előzmény: #25121  bumm
#25124
Nem temetem. A limit törlés az ami aggaszt. 😎 Gondolkodom.... 
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 12:12
Előzmény: #25122  Kispenz
#25123
Ez király. 😎 
Mosóczi László hiteles :) 
Szerződés kötés, limit törlés, korábbi eladásokból befolyó kp... Tudom tudom, ez már összeesküvéselmélet..... 😎 ✌️ 
bumm 2019. 11. 23. 11:44
Előzmény: #25120  betgyuri
#25121
Azért ne temessük még az opit meg a politikai hátszelet, 2022 még messze van, más ellenzékben lenni és más irányítáni. Ne feledjük ezek  2008 ban csődbe vittek az országot. Laza osztogatás már beindult, most  etetik a népet a piti parkolóhelyek áron alul adásával  és egyéb kisebb dolgokkal, meg a szerződések felülvizsgálatával, de előbb utóbb el kell kezdeni irányítani, meg betömni a sok éhes száját. Szerintem az pofon jókor jött a Fidesznek, van két évük hogy változtassanak. 

Topik gazda

betgyuri
betgyuri
2 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek