Topiknyitó: Portfolio 2019. 06. 04. 11:08

Hangfelismerõ robottal beszélgethetsz a jövõ ügyfélszolgálatán  

Ugrás a cikkhez
Hangfelismerésen és mesterséges intelligencián alapuló, automatikus ügyfélszolgálati rendszert fejleszt a Citi Izraelben - derült ki az amerikai nagybank tel-avivi innovációs fórumán. Automatizálnák ezen kívül a big data
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2020. 10. 18. 14:04
Törölt hozzászólás
#3
airmax_2_0 2019. 06. 04. 11:08
Előzmény: #1  portfolio
#2
Ez egy egyszerű divatos hype... Várok bárkitől értesítést arra vonatkozóan, hogy a világon van-e valaki akinek az ilyen mesterséges intelligencia bármiféle használható információt adott volna, mert én egyetlen egyről sem tudok... Leírom, hogy néz ki egy ilyen beszélgetés a valóságban: Feltárcsázzuk az adott (nagy ismert multicég) ügyfél-szolgálatát. Egy mesterséges (és szimpatikus hang) kérdi: - Tisztelt Ügyfelünk! Hozzájárul ahhoz, hogy a (nevezzük így) Nusika mesterséges intelligencia szoftverrel beszéljen? -Igen. - Jó napot kívánok! Nusika Mesterséges Intelligencia vagyok. Milyen területen szeretne ügyet intézni? xxxx biztosítások, illetve yyyy biztosítások. - Szeretnék xxxx biztosítási ügyben eljárni. - Kapcsolom az ügyintézőt. (és persze félre kapcsol, de sz ott lévők már tudják mi a helyzet, felvilágosítanak, és tovább kapcsolnak az ügyintézőhöz.) Nos ennyi. Legfeljebb az idegesítő menüszám nyomkodást váltja ki.... Ezen a területen egyenlőre a vezetéstámogató rendszerek tudnak felmutatni valamit, de az is még gyerekcipő... Én drukkolok, hogy legyen eredmény, de eddíg még csak nagyívű sajtócikkeket olvastam, és szegényes eredményeket láttam...

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek