Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
feel
feel 2020. 10. 08. 20:13
Előzmény: #21778  Hattorio
#21780
Itt vagyok csak nem irtam :-)
feel
feel 2020. 10. 08. 20:12
Előzmény: #21777  NyeretlenKeteves
#21779
Lengyeleknel a British Automotive Holding lehet az elsok kozott ami az importori tevekenyseget illeti.
https://www.corporateinformation.com/Company-Snapshot.aspx?cusip=C617CKS10
Hattorio 2020. 10. 08. 20:11
#21778
végre írtok :)
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2020. 10. 08. 20:04
Előzmény: #21774  feel
#21777
Onnan bármi jöhetne! Már a Verolex lengyelországi értékesítési jogának a megszerzésével is sokan megelégednének :-)) 
feel
feel 2020. 10. 08. 20:04
Előzmény: #21775  NyeretlenKeteves
#21776
Az finom lenne :-)
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2020. 10. 08. 20:02
Előzmény: #21773  feel
#21775
OK :-) A kérdés az, hogy vághat-e majd egy szeletet(vagy kettőt:-) a Peugeot-Citroen értékesítés tortájából a Wallis (régiós szinten). 
feel
feel 2020. 10. 08. 19:58
Előzmény: #21772  NyeretlenKeteves
#21774
Lengyelorszagban is johetne egy Opel importori jog elnyerese :-) 
https://www.statista.com/statistics/418295/opel-car-sales-in-poland/
feel
feel 2020. 10. 08. 19:54
Előzmény: #21772  NyeretlenKeteves
#21773
A cég története 1974-ben kezdődött, amikor a két, akkor még örök rivális francia autógyár közül a Peugeot részesedést vásárolt a Citroënben. Megállapodtak, hogy közösen fognak gépkocsikat gyártani. A vállalat a kilencedik legnagyobb autógyártónak számít.[3] Később a PSA összefogott az Opellel, a Fiattal és a Toyotával is, így a Peugeot és a Citroen haszongépjárművei közül a rebranding következtében a modellek megjelenhetnek Opel, Fiat vagy Toyota emblémákkal is. Ugyanennek a módszernek köszönhetően a Peugeot és a Citroën modellek általában ugyanarra a platformra épülnek. A cég többségében autóiról lett híres, de gyárt még motorkerékpárokat is, és finanszírozási lehetőségeket is nyújt. 2016-ban átnevezték a vállalatot Groupe PSA-ra (PSA csoport).
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2020. 10. 08. 19:49
Előzmény: #21747  feel
#21772
Amennyiben kicsit vissza is esnek(ha egyátalán...) az Opel eladások abban a 4 országban(kb 20 milliós lélekszámú piac) ahol kizárólagos joga van Wallisnak akkor is elérhetik a  22000 darabos Opel értékesítési számot + az eddig is meglévő BMW,  LR-Jaguár(ez bővült a magyarországi jogok megszerzésével) Isuzu, Ssangyong + Szlovéniában a BMW, Mini +  Wallis Kerepesi KIA értékesítés + az Inicial csoport 7 márkájának a 60%-a...  Összességében meghaladhatják a 30000 darabos értékesítést az új autók piacán. Tavaly bruttó 8.5 millió forint (ami nettó majdnem 6.7 milla és azóta az árak csak emelkedtek) volt az eladott új autók átlagára Magyarországon. Wallis esetében ez magasabb a luxusmárkák miatt. Persze az OPEL-ek döntő részénél nem ők végzik a kiskereskedelmet de így is 200 milliárd körüli lehet a bevétel nagysága csak az új autók értékesítéséből. Erre jön a használt autó értékesítésből származó bevétel, alkatrész, szerviz(hatalmasat fog emelkedni a szerviz óraszám a Wallis Kerepesi, Iniciál csoport, Szlovén BMW-Mini és az APP-tól vett ingatlanon történő fejlesztés után). Az autókölcsönzés az  egyetlen terület ahol jelentős visszaesés várható még jövőre is. Autókölcsönzés a bevétel szempontjából ugyan nem számottevő de a cégcsoport eredményéhez jelentősen hozzájárul. Néhány év és az ötödik legnagyobb bevétellel rendelkező cég lesz a BÉT-en(vagy a negyedik :-)) Az sem lenne haszontalan ha ezt a helyezést az eredmények szintjén is elérnék.... Arról se feledkezzünk meg, hogy az OPEL tulajdonosa a PSA csoport és amennyiben jól csinálja a Wallis akkor tovább bővülhet (bevétel szempontjából akár  jelentősen is) az általuk menedzselt márkák száma több környező országban is. 
feel
feel 2020. 10. 08. 18:59
Előzmény: #21768  Heisenberg
#21771
AKV oldalan a datum Okt 5 de lehet meg akkor nem tettek fel.
Törölt felhasználó 2020. 10. 08. 18:57
Előzmény: #21769  Heisenberg
#21770
Így van. Új célárat várunk! Én legalábbis azt gondolom, hogy erős felülvizsgálatra szorul és 200 felett kell legyen.
Heisenberg
Heisenberg 2020. 10. 08. 18:53
Előzmény: #21766  mindmegette
#21769
A fair érték még a szlovén és az OPEL üzletek előtt kb. 130 volt.
Heisenberg
Heisenberg 2020. 10. 08. 18:51
Előzmény: #21766  mindmegette
#21768
2 napja ott volt. A forgalomból nem következett az, hogy azt bárki is megveszi. Inkább szándékos dugónak tűnt. Kiváncsi leszek én is.
feel
feel 2020. 10. 08. 18:50
Előzmény: #21766  mindmegette
#21767
Ma veletlenul ott volt :-) milyen erdekes.
mindmegette 2020. 10. 08. 18:48
Előzmény: #21765  feel
#21766
Kíváncsi vagyok holnap ott lesz-e még 84-en az a nagy eladó pakk...
feel
feel 2020. 10. 08. 18:47
Előzmény: #21764  Törölt felhasználó
#21765
Itt egyertelmu az arfolyam moderalasa.Folyamatban levo nagy volumenu uzletek miatt.Kerdes az,hogy mikor porgetik meg :-) mert lesz ilyen ebben nem ketelkedem.Fair ertek nem ezen a szinten van.
Törölt felhasználó 2020. 10. 08. 18:39
Előzmény: #21760  feel
#21764
Most majd ott tömik ki a népet, aztán pár év alatt ott is csinálnak egy jó céget. Kár, hogy nem fordított a sorrend...
feel
feel 2020. 10. 08. 18:38
Előzmény: #21761  Heisenberg
#21763
Erkezik majd friss kp is a BET-re es ide is.A kulfoldi alapok ilyen uzletek bejelentese utan idovel belevesznek.
Heisenberg
Heisenberg 2020. 10. 08. 18:38
Előzmény: #21757  Törölt felhasználó
#21762
Hahaha, ott a plusz...😀+
Heisenberg
Heisenberg 2020. 10. 08. 18:36
Előzmény: #21747  feel
#21761
Szlovén befektetések jól fognak hozni, ez nem kétséges. Ugyanígy a magyar piac is, igen erős lesz szerintem a harmadik- negyedik negyedév. Összeségében 2021 -re teljesülhetnek a célok nagyrésze. 
Csak beindulnak a motorok itt a BÉT-en is. ...
S mikor tervezte ezt a jó hírt a menedzsment közzétenni? Szombat reggel? Vagy soha?

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek