Ti, mint öreg wallisosok, lehet hogy tudtok nekem segíteni! Nem emlékeztek rá, hogy a WAE mikor került be az Alterába? Azt tudom hogy mikor volt a tőkeemelés, de ott már apportált cégként említi, viszont nem találok 2017-ből erre vonatkozó közleményt.
Ne feledd! a biológia csodálatos dolog.Az életért való küzdelem minden élő organizmus alapvető génekbe kódolt tulajdonsága.ez tart meg ilyen-olyan formába minden élőlényt.Aki-ami nem alkalmazkodik,módosul,fejlődik eltűnik a sorból és helyét azonnal az az organizmus foglalja el amelyik életképesebb.Ez a vírus is ilyen sokáig velünk lesz,aki nem alkalmazkodik hozzá,azt eltakarítja az útjából.Ha lesz vakcina.majd alkalmazkodik hozzá,ahogy a sima influenza is remekül elvan,csak az ember immunrendszere már kidolgozta a vele való együttélés stratégiáját.Az oltóanyag jó biznisz lesz a gyártóknak.Aki nem használja,vagy nem hisz benne,magára vessen és egyenes utat jelöl ki magának az örök vadászmezőkre.
Az oltóanyagnak sosem a "végtelen" védelem a célja. Már 1-3 éves időintervallum teljesen felszámolhat egy járványt, hiszen ha a terjedési ráta 1 alá megy, akkor spontán megszűnik. Tehát a cél annyi, hogy a megfelelő célcsoport oltásával elérjék, hogy a 2-2,5 körüli számot mondjuk levigyék 0,5-re.
Azt azért ne felejtsd el, hogy korántsem biztos az oltóanyagok hatékonysága, illetve az, hogy egy-egy oltás végtelen időre biztosít immunitást. Egyre több hír szól arról, hogy többször is meg lehet fertőződni a covid vírussal, ami számomra azt sugallja, hogy az oltóanyag valószínűleg nem biztosít végső megoldást: arra számítok, hogy előbb-utóbb megtanulunk majd együttélni vele (ez kb. 10-15 év).
Most az autós papírok ideje fog jönni. Európai piacon VW, Daimler, Porsche, PSA, Renault is szépen jön fel, mint a talajvíz. Teki papírok túlárazottak lettek, itt még van a háttérben funda. Csak összehasonlításként Renault pl 4,2P/E, Toyota 16P/E, ellenben Tesla 1088 P/E. Ok, az első "túlélésért" küzdő cég, utolsó agyonsztárolt, de sztem a VW és a Toyota még messze jobb befektetés, mint a Tesla vagy a NIO (mindegyik papírból van, szal nem felbeszélek, bár a legtöbbet nem a Teslan fogtam, hanem a NIO-b és a VW-n) Szóval nagybefektetőknek kell ráfordulni a témára és akkor megindulunk. 3-4 nap alatt fel lehet rántani 160-ig is akár.
AutoWallis Nyrt+topic