Valóban lehetséges, hogy veszteséges lesz az első félév. Oszt akkor mi van? Szerintem azt kell nézni, hogy milyen lehetőségek vannak egy cégben. Én nem fényezem a pappert(nem úgy mint Feel :-)) csak leírom azt amit látok. Tőlem akár mehet még lefelé is az árfolyam mert minél olcsóbb annál többet tudok majd venni :-) Mindenki azt vesz amit akar és olyan árfolyamon amilyenen akar. Gondolom azért vagy itt mert "érdekel" a papír? Kétségtelen, hogy első évükben xart sem csináltak de szerintem az tagadhatatlan, hogy az elmúlt félévben szépen terjeszkedtek. Idénre nem is nagyon kell több hiszen az új szerzeményekkel is rengeteg meló lesz de nem sértődöm meg ha szereznék még egy 50 milliárdos üzletet. Veres úr lengyel kapcsolatit igénybe vehetné. Lengyelországban nagyságrendileg 600000 új autót adnak el évente.... hatalmas piac.
Látom, hogy hiába magyarázom :-) Szerinted apport hegyek vannak a számokban szerintem pedig nem. Természetesen jobban örülnék ha Te is részletesen leírnád, hogy melyik apport mennyivel járulhatott hozzá ebben a válsággal sújtott negyedévben(félévben) a cég teljesítményéhez.... Első negyedévben semmilyen apport sem zárult le(de még a második negyedévben sem igazán) így a 2019-es féléves bázisidőszakod "kicsit" sántít. Nálunk 25%-kal esett vissza az új autó értékesítés és a környező országokban ahol a Wallis tevékenykedik ott 30-50% volt a visszaesés mértéke. Wallis összességében tudta növelni az eladásait 2.9 százalékkal főleg külföldön(15.6%) ahol a Magyarországi visszaesésénél is nagyobb volt a zuhanás. Tehát valóban jelentős a visszaesés! Ja, nem :-) Milyen apportokat is hajtottak végre külföldön(amik már lezárultak és termelnek is) az elmúlt évben ami megdobta volna a számokat? Sorold légyszi :-) Továbbra is azt mondom ami nyilvánvaló. A hitvány körülményekhez képest parádésak lettek az eladási számok :-) Külföldön egyébként a Ssangyong dobta meg az eladási darabszámokat. Majdnem egy éve leírtam, hogy a Ssangyong az új modelljeivel "tarolni" fog. Egyébként az már csak nem probléma, hogy apportálnak és terjeszkednek? (Főleg úgy, hogy sokan bedobták a törölközőt vagy éppen a túlélésért küzdenek). De ezek az apportok csak a 2021-es üzleti évben fogják jelentősen növelni az értékesítési számokat és nem az elmúlt fél évben. 2021:17-20 ezer új autó. Emlékezz szavaimra! Mert én fogok ha addig el nem visz valami kórság :-)
Nem szoktam trollkodni. Erre a csodás értékesítési adatokra jön majd egy veszteséges első féléves jelentés. Tudom,hogy ezzel Te is tisztában vagy de csak fényezed a szart mert ez az érdeked.
2019 első félév a bázis időszak. A mostani eredmény pedig az apportokkal megtámogatott 2020 első féléve. Apportok nélkül szép kis visszaesést mutatna......
LJUBLJANA (Szlovénia), július 29. (SeeNews) - A magyar autóipari csoport, az AutoWallis szerint a Wallis Automotive Europe (WAE) egysége beleegyezett abba, hogy az Opel autókereskedővé válik Horvátországban, Szlovéniában és Bosznia és Hercegovinában. A megállapodás szerint a WAE átveszi az Opel jelenlegi autóimportőrét a fenti országokban, és a járművek importját megkezdi, amint az illetékes hatóságok jóváhagyják az átvételt - mondta az AutoWallis a múlt héten tett nyilatkozatában. 2019-ben az Opel összesen 11 700 autót adott el Horvátországban, Szlovéniában és Bosznia-szigetekben. A múlt hónapban az AutoWallis kijelentette, hogy beleegyezik abba, hogy átveszi a szomszédos Szlovénia legnagyobb BMW autókereskedését, az A-Cosmosot, a Közép- és Kelet-Európában (CEE) való jelenlétének megerősítését célzó terve részeként, a BMW eladásainak növelése érdekében. Szlovéniában. Szlovéniában már van leányvállalata - a WallisMotor Ljubljana -, amely a Jaguar és a Land Rover kizárólagos képviselője volt. Az AutoWallis Közép-Kelet-Európában 14 országban van jelen.
Nem, nem. Ez még a tiszta első félév apportok és akvi nélkül. Most van az, hogy a végtelen pesszimizmusom kezd oldódni a céggel kapcsolatban. Ezek a hírek át kell, hogy üssék a nagybefektetők ingerküszöbét is. Nyár van, meleg, szabadságok, de ha itt nem lesz korai mikulásrally, akkor sehol. És még azt gondolom, hogy van a tarsolyban valami, amit nem tudunk. Nem biztos, hogy nagyon nagy cucc, de az árfolyam azért van ott, amiért. Akiknek van, annak Strong hold, a többieknek Moderate Buy.
Igazából nincs benne! Miért lenne benne? Jaguár - LR pont akkor indult mikor beütött a sz@r. Szlovén BMW nincs benne mert még le sem zárult. Wallis Kerepesi és Iniciál csoport sincs benne szerintem(esetleg csak nyomokban) mivel az Iniciál üzletet is csak mostanában "zárták" részben és a Wallis Kerepesivel ugyanez a helyzet. 3 ország OPEL értékesítése pedig egyátalán nincs benne. Amennyiben megnézzük, hogy mennyivel esett az új autó értékesítés Magyarországon és azon régiókban ahol a Wallis tevékenykedik akkor továbbra is azt mondom, hogy "parádés" :-) 2021-es teljes év fogja megmutatni mire képes a csoport. Mint már írtam 17-20 ezer(közelebb a 20 ezerhez) új autót simán fognak értékesíteni és a Wallis Kerepesi, Iniciál csoport és a nemrégiben vásárolt új telephelyen történő szervizelés jelentősen fogja növelni a nagyobb marzsal működő szolgáltatási üzletágat. Aki nem csak felületesen olvassa a jelentést az észreveheti, hogy már bele sem írták, hogy 2024-re megduplázzák a bevételt (pedig eddig mindig kiemelték) mivel azt már jövőre túlteljesítik. Már csak az maradt benne, hogy "melyben azzal számol, hogy 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó
mobilitási szolgáltatója lesz". Jelentsen ez bármit is :-) 2029-re egyébként simán elérhetik akár az 500 milliárdos bevételt is. Főleg akkor ha a forint egyre xarabb lesz :-) Ezt a részvényt fel kell tenni a polcra oszt jó napot. Rövidtávú kockázat a nemzetközi tőkepiacok hanyatlása de közép és hosszútávon innen csak nyerni lehet vele(véleményem szerint).
Miért lenne parádés? Elfelejted figyelembe venni,hogy a bázis időszakhoz viszonyítva már jó néhány apport történt és azok eredménye is benne van a mostani adatokban.
AutoWallis Nyrt+topic