A BB vasút giga nagy munka a maga 5000 milliárdos költségvetésével. A Triman korábban is kapott munkát , a BB vasútban meg mindenki dolgozni fog. Inkább a falat mérete a kérdés , mintsem hogy lesz -e falat vagy sem.
Mégegyszer a trimann eddig is az elmúlt 30 évben kapott milliársos megbízásokat. Ha csak annyit kap mint eddig, miért ne kapna plusszos lesz a trimann és set is.
Hát igen ,és ha valaki aki jelentős tényező megunja, és valóban dobja az összeset (mert talán itt is megéri neki ) akkor nézhetjük 30- 40 Ft os árfolyamot hosszú -hosszú ideig. Kezd olyan érzésem lenni ez a triman olyan beszopatás itt ,mint deltába a bankos Barna úr volt!? Lehet a triman jelentős vasútépítő cég ,ha fikarcnyi munkát sem kap a nagy vasútfejlesztési projektből!! Márpedig lófasz hír sincs ilyesmiről ezidáig. Ezen a cégen már csak az segíthet ha valami nagy neres kutya felvásárolja szőröstül- bőröstül, orbókot meg kibasszák a partszélre Különben a büdös életbe nem éri el 90- 100 Ft ot újra!!
Bár az is igaz, hogy a rv-ár alacsonyan tartása esetén a lock-upok lejárta után senkinek nem éri meg ezen az áron piacra önteni a részvényeit - ez is lehet egy taktika, kérdés nem unja-e meg valaki ezt a játékot.
Az okok egyike lehet, hogy Triman főtulaja lassan szeretne nyugdíjba vonulni és mivel Orbók úr szegről-végről rokona, kézenfekvő volt, hogy eladja a céget a SET-nek, aminek az eredetileg meghirdetett profilja épp a generációváltás előtt álló cégek felkarolása és továbbvitele volt (ennek sikeressége eddig nem egyértelmű, l. Farmer-Mix esete). A Triman Kft. 2020-as egyedi eredménye nyilvános, így megnézhető, hogy tavaly mit tett le az asztalra. Sajnos az idén megbízásról a Triman Kft. kapcsán hírt még nem kaptunk - ez tény. Persze ennek az is lehet az oka, hogy a SET a leánya megbízásait egyszerűen nem közli, bár vsz ez ütközik a Tpt előírásaival, és azt sem látom mi ebből a haszna, mert így a rv-árfolyam csak romlik.
Tudni nem tudom, csak Orbók miatt nagyobb a valószínűsége, hogy jobb nem lesz, mert ami ide eddig bekerült, az mind mind mínuszos még...szóval innen gondolom, statisztikai alapon, de ne legyen igazam
Egy 30 éve vasútépítéssel foglalozó, ebből élő cégnek azért lehet jővője. Eddig is tudtak, kaptak munkát. Ez nem lehet kérdés. Úgy beszéltek a trimanról mintha most kezdték volna. Akkor mindenkinek mondom nem most kezdték, milliárdos bevételeket produkáltak, haszonnal működtek. A set ha jól csinálja igen is fejlődni fog, látszik a beszámolóban. A minusz talán nem a triman miatt volt a beszámolóban, az is látszik. De a trimann miatt fog pkusszos lenni. Azt hogy mennyi munkát tudnak elnyerni az új nagy munkákból, az majd látjuk. Szerintem ezért jöttek a tőzsdére.
Mert amit leírtál pozitív okként, egyik sem igaz, vagyis a trimannak a jövője is bizonytalan! Honnan tudod hogy fényes jövő vár rá? Soha sehol nem említették a nevét tenderek elnyerésénél
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja