csak gyorsban mert rohanós Wittman: mert a horvátok is fejlesztgetik a vasútjukat, és mert a szerbekkel partnerségben vannak. megjegyzem, embert pl. nem Magyarországról fognak vinni munkára. Eszközt, talán ha helyben nincs?! Magyar oldalon? Mészi és köre. a 350km kb fele jut Mo-ra, valahogy majd megoldják azt is mint a Miskolci vonalat. alias Ranger :) szval Mátó, tök üres, se ember, se mérnök se eszköz kb. és annak nevében tárgyalnak? :) Szabi, MVM partnerségnél is sikerült "túlmarketingelni" a meló értéket. kábelt fog a Triman fektetni. 2 pont közt kihúzza a madzagot kb :D Egyébként nem baj ,csak a valós szerződés értékét kellett volna bejelenteni és nem bekummantani a projektértéket.
Az MVM partnerségről senki nem beszél. Pedig az is egy erdekes vonal. Meg valaki írta az Unitoolt is. Az miert is jó!? U.i.: rég volt ilyen mozgolódás a fórumban. Tetszik. Főleg h ismert nevek vannak.
Vagy csak nem bízik benne, hogy triman megkapja a részvényeit és kiáll a dealből. De az is lehet, hogy bent marad, de újraértékelik és 20 mio helyett majd pl 40 mio új rv jön (lásd Unitool, nagy lendülettel hasalt csendkirályt játszva mai napig) Akkor meg a BUBE is nyista.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja