Az árfolyam karbantartás nem ilyen. Hírre volt kb 40 milliós forgalom. Másnap le akartak önteni, de 100K Nyitoban megfogta. Azóta minden nap zöldben zarunk. Es nem 10-50 darabos kötések miatt.
Az eddigi akvizíciók (Trimant leszámítva) nem voltak túl eredményesek. Sem az ingatlanvásárlás, bár korábban abból pozitívan jöttek ki, ha jól emlékszem (a ráfordításokról persze nem beszéltek, úgyhogy ez sem egyértelmű) - ennek ellenére termeltek 125M veszteséget tavaly! . Mindezek ellenére valóban úgy tűnik, lassú emelkedésben van a papír, jó lenne tudni van-e ennek különösebb oka, vagy csupán baráti árfolyamkarbantartás történik.
Én nem látom ilyen egyértelműnek a SET helyzetét. Triman önállóan megállja a helyét, valószínűleg a Mátó-Stáb is dolgozik, termel (az előző jelentésben ugyan csak a Triman bevétele volt értékelhető mértékű). . Sajnos a SET többi "lábáról" nincsen hír, félek azért, mert lényegi eredményt egyik sem ért el. Részben legalábbis ez lehet az oka annak, hogy a legutolsó jelentés szerint a SET önálló eredménye kb. 125M veszteség volt, amit a Triman (egyedül) húzott fel kb. 20M veszteségre, más cégek a konszolidált jelentéshez nem nagyon tettek hozzá (a számok lehet pontatlanok, de a nagyságrend rendben van). . Az eticar szinte bizonyos, hogy kikerült a középpontból, és ez még igen enyhe kifejezés annak bukására. Az Oszkó féle tőkebefektető céggel való együttműködésről semmi hír, pedig a generációváltás miatti cégátvétel, szerintem, egy okos és főként gyümölcsöző elképzelésnek tűnt (ez volt a SET eredeti fejlődési iránya egyébként). Maradt a vasúti vonal, feltételezem arra várva, hogy alvállalkozóként részt tudnak venni a BUBE fejlesztésben. . Vagyis azok az irányok/fejlesztések, amelyek kapcsolódó hírei tavaly szintről-szintre segítették a rv-ár emelkedését, mostanára lényegében mind megbuktak - ha másként, és erősebben, fogalmazok, akkor azt mondom, hogy utólagosan mindegyik csupán a hírgyártást szolgálta, de egyik sem volt értékteremtő lépés (részben emiatt is tartunk ma itt). Innen tekintve picit beültetés szaga van az elmúlt év nagy híreinek. . Azt pedig végképpen nem tudom hová tenni, hogy a tavaly decemberben nagyon sürgősen nyélbe ütött Triman akvizíció után a keletkeztetett részvények BÉT-re vitele már korántsem történt annyira gyorsan, mint azt az akvizíció lebonyolítása ezt sejttette - ezen részvénycsomag ugyanis mind a mai napig nem került a BÉT-re, amiért a SET vezetése még a büntetést is bevállalta. Vagyis kézenfekvőnek tűnhet, hogy az akvizíció felgyorsítására azért volt szükség, hogy a Triman számai javíthassák a befektetőknek festett képet és ezáltal elfedjék a SET tényleges helyzetét.
A trimann és a máto-stáb miatt ez az út már ki van jelölve ha nem lenne még világos valakinek és ez még csak az egyik már kíváncsian várom a következő megnevezését mert hogy ez nem ennyiből fog állni azt tudom.
Reális lehet egy 120-140 forint? Majd kíváncsi leszek a féléves jelentésre, utoléri-e a jelenlegi árazást az eredmény akkor legalább helyben lennénk. Nem rossz cég csak nem látom az utat. Ki kéne jelölni határozottan..
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja