Most, hogy mar mindenki eladta a FOTEX-et, es lecsendesedett a spekulacio, megmertem nyitni ezt a fontos topikot. ---------A ceg a sikeres reorganizacio utan az ingatlan gazdalkodas es a rohamosan romlo szemu kozep-kelet europai tomegek fele fordult. A ceg uj managmentje erdekelt a reszvenyek emelkedeseben egzisztencialisan. Varszegi (zseni) ur, nem titkoltan nyugalomanyba keszul. Az igazi emelkedes (kirazas mentes) a 400 fole tolt stoppok utan indul.
Nem akarok tippelgetni mert semmi értelme...a piac időben megmutatja majd ....egyenlőre még az se biztos hogy nem trükköznek e most még valamit, lévén tudom hogy olvassák a forumokat köztük ezt is.
Vigyázzatok az eladásokkal mert a CD a reggeli átkötés után most 380-on egyenlőre mindent megvesz...plusz ott van most a másik nagy vevő is mellette....valami készülget...
Humi,eco,phyl....ragályos lett a fotira is,egyszer valaki majd elárulja,hogy miért jó kereskedhetetlenné tenni egy alapvetően kereskedésre kitalált instrumentumot.
Igazad van...szerintem mindenki menjen vízpartra....a cd úgyse engedi 375 fölé....most is itt van egy külföldi kitörés aztán ugyanúgy pakolgatják befele 5000-sével 375-re az eladásokat
Törölt felhasználó2009. 07. 23. 13:57
#37205
Menjetek a moncsi elöl vízpartra,árnyékba, hideg sört inni(ha még nem tettétek!) ! :-)
Míg a két évvel ezelőtt megnyitott mozi kihasználtsága 2008. január és július közepe között 21,42 százalékos volt, idén már 25,25 százalékot ért el ugyanebben az időszakban. Eközben az egy előadásra eső nézőszámban is első helyen áll Budapesten, idén az első öt és fél hónapban már átlagosan 49,79 fő előtt peregtek a filmek, míg az előző évben ez csupán 42,02 fő volt.
Az általános pénzszűke elsősorban abban nyilvánul meg, hogy mind magának a mozinak, mind a büféjének a forgalmát tekintve érezhetően népszerűbbek az akciós termékek, illetve előadások.
Fekete Erzsébet, a mozit üzemeltető Fotexnet Kft. kereskedelmi vezetője szerint a jó eredmények egyik fő kulcsa az előadások időzítésének hatékony menedzselése. A nagy érdeklődésre számot tartó premier blockbusterekből általában két-három hét alatt kihozható a bevétel tetemes hányada, míg vannak olyan filmtípusok, amelyek nem mutatnak kiugró nézőszámot premier idején sem - ilyenek például a kifejezetten női nézőket vonzó romantikus vígjátékok -, ám sokkal hosszabb idő alatt futnak ki - mondta Fekete a Napinak.
A négy, eltérő befogadóképességű teremmel működő mozi ezenkívül kiemelt figyelmet fordít a termek kihasználtságának koordinálására, folyamatosan figyelik és igyekeznek rugalmasan kezelni a foglalásokat, ha egy terem túl nagynak vagy túl kicsinek bizonyul a várható érdeklődéshez mérten, akkor változtatnak az előadások beosztásán.
A reklámbüdzsék megvágása a Sugárnál is érezteti hatását, ugyanis csökkent a hirdetésekből származó bevétel. Fekete Erzsébet elmondta, hogy a nagyobb hirdetőiknek sokszor már nem éri meg a drága mozis kópiák legyártatása a reklámozáshoz. A Sugár azonban igyekezett erre is megoldást találni, és mára minden termet felszereltek digitális projektorokkal, amelyek segítségével minimális költséggel valósíthatók meg a reklámok, így a közelben működő kis- és középvállalatok számára is vonzóvá téve a Sugár mozi médiafelületét. Az év elején el is kezdték a saját hirdetésszervező tevékenységet.
Bár a tavaszi és nyári időszak eddig szép eredményeket hozott a mozinak, és ez a kedvező látogatottság egészen augusztus végéig eltarthat, ám az ősz első hónapjában kisebb visszaesés várható. Hosszú távon egyelőre nem cél a digitális vetítések és a 3D-s technológiák felé való nyitás, a mozi számításai szerint az analóg vetítés ideje még korántsem csengett le. A jövőre vonatkozó célok közé sorolta a még szorosabb együttműködést a mozinak helyet adó Sugár üzletközponttal, illetve annak üzleteivel.
FOTEX topik.