Első körben egy kicsit elvonatkoztatnék a TA-tól.
A csütörtöki hír fényében szerintem sokak szemében változott a cég megítélésre. Ugyanis számtalan vélemény szólt arról, hogy ugyanolyan sumák bagázsról van szó, mint a Nikola (nem ismerem részletesen Nikola-t, de a CEO elég nagy gazember hírében áll). Ezzel az akku hírrel azonban eloszlatták a kételyeket és igenis nagyon komoly munka zajlik a háttérben. Ha a fejlesztések tényleg ennyire jók, akkor a COVID-ból kifelé jövet szép számban fogunk látni megrendeléseket. A Press release-ből amit kiemelnék az a 8! perces töltési idő, ami szerintem egészen elképesztő. Nyilván ezt a a Semi nem fogja tudni, hiszen más technológiáról van szó, de míg egy Semi kb. 430e usd lesz, míg a Hypertrack ERX egyes becslések szerint kb 280e usd. Ez azért jelentős különbség, arról nem is beszélve, hogy míg a Semi kb 30 perc alatt fog tudni felvenni 400 mérföldre elegendő elektront, addig Hylion hidrogénből ennek a negyede alatt. Persze tudom és egyfelől elfogadom azt az álláspontot is, hogy 400-600 mérföld menet után pont teljesen mindegy, hogy 35 percet áll a sofőr vagy 15 percet, de az árdifferencia nagyon komoly. Azt nem tudom, hogy milyen állami támogatás vonatkozik majd a Semi-re és milyen a Hyln truckjaira, illetve hogy itt lesz e különbség.
Én 23 körül vettem, mert gondoltam a nagy esésből visszapattan, ezt viszonylag későn tette meg, de innentől kezdve nem 10 dolláros felpattanásra tartom meg. Eddig szkeptikus voltam, nem gondoltam túl nagy sztorinak, az akvizíció füstje is nagyobb volt a lángjánál, de a nagy hallgatás után egy jó irány kezd körvonalazódni. A Market nap 3,2mrd usd. Ehhez képest Nikola közel 9 Mrd, és 2023-ban (terv, talán...) jön piacra a fuel-cell truckjuk.
TA: Gondoltam, hogy a csütörtöki felrántást korrekció követi, ezért 18 usd-n bent álltam, de sajnos 25 centet tévedtem és nem módosítottam rá a megbízásra. A felpatt 38,2-es fiboja épp 18 körül húzódik, és szerintem lesz még benne mozgás a jövő héten, ezért tervezem bővíteni a pakkom itt 18 körül. Bespájzolom és mozizok. Erős ellenállás a 200-as és a 100-as mozgó, előbbi 20,55, utóbbi: 20,70. Ha kizárólag rövid távon nézném, akkor 32 körüli céláram volna. Hosszú távon? A mai "tőzsde" világában, 150 usd, idén pedig simán ATH.
A csütörtöki hír fényében szerintem sokak szemében változott a cég megítélésre. Ugyanis számtalan vélemény szólt arról, hogy ugyanolyan sumák bagázsról van szó, mint a Nikola (nem ismerem részletesen Nikola-t, de a CEO elég nagy gazember hírében áll). Ezzel az akku hírrel azonban eloszlatták a kételyeket és igenis nagyon komoly munka zajlik a háttérben. Ha a fejlesztések tényleg ennyire jók, akkor a COVID-ból kifelé jövet szép számban fogunk látni megrendeléseket. A Press release-ből amit kiemelnék az a 8! perces töltési idő, ami szerintem egészen elképesztő. Nyilván ezt a a Semi nem fogja tudni, hiszen más technológiáról van szó, de míg egy Semi kb. 430e usd lesz, míg a Hypertrack ERX egyes becslések szerint kb 280e usd. Ez azért jelentős különbség, arról nem is beszélve, hogy míg a Semi kb 30 perc alatt fog tudni felvenni 400 mérföldre elegendő elektront, addig Hylion hidrogénből ennek a negyede alatt. Persze tudom és egyfelől elfogadom azt az álláspontot is, hogy 400-600 mérföld menet után pont teljesen mindegy, hogy 35 percet áll a sofőr vagy 15 percet, de az árdifferencia nagyon komoly. Azt nem tudom, hogy milyen állami támogatás vonatkozik majd a Semi-re és milyen a Hyln truckjaira, illetve hogy itt lesz e különbség.
Én 23 körül vettem, mert gondoltam a nagy esésből visszapattan, ezt viszonylag későn tette meg, de innentől kezdve nem 10 dolláros felpattanásra tartom meg. Eddig szkeptikus voltam, nem gondoltam túl nagy sztorinak, az akvizíció füstje is nagyobb volt a lángjánál, de a nagy hallgatás után egy jó irány kezd körvonalazódni. A Market nap 3,2mrd usd. Ehhez képest Nikola közel 9 Mrd, és 2023-ban (terv, talán...) jön piacra a fuel-cell truckjuk.
TA: Gondoltam, hogy a csütörtöki felrántást korrekció követi, ezért 18 usd-n bent álltam, de sajnos 25 centet tévedtem és nem módosítottam rá a megbízásra. A felpatt 38,2-es fiboja épp 18 körül húzódik, és szerintem lesz még benne mozgás a jövő héten, ezért tervezem bővíteni a pakkom itt 18 körül. Bespájzolom és mozizok. Erős ellenállás a 200-as és a 100-as mozgó, előbbi 20,55, utóbbi: 20,70. Ha kizárólag rövid távon nézném, akkor 32 körüli céláram volna. Hosszú távon? A mai "tőzsde" világában, 150 usd, idén pedig simán ATH.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.