Kifejtenéd hogy hogyan tudsz párhuzamot vonni a belsőégésűek körxnszetterhelése és az elektromos autók környzetterhelése között? Az egyik jóval kisebb mint a másik. Láttál már elsüllyedó olajtankert? Jártál már a Bécs környéki finomítónál? Álltál már dugóban? Ehhez képest a másik oldalon feltúrták a sivatagot eddig ami szintén nem jó de a nagyságrend teljesen más.Természetesen a régi világban érdekeltek szépen dezinformálnak az elektromos autókról legutóbb pl. az Aston Martin csúszott bele egy botrányba amiben valótlanságokat állítottak az elektromos autókról, előtte persze eltolták az elektromos autóik érkezését szóval csak kicsit lógott ki a paci lába ott is. És akkor még nem is ők szívnak az elektromosítással a legnagyobbat. Látszik Hanula út nagy kárt tett kia országunkban az erről való gondolkodás terén. Sok valótlanságot összehordott az öreg. Azóta ez megy a neten csak mert ha jó motormérnök akkor nem is mondhat hülyesget. Ja, csak ellenérdekelt.
Na igen, videók a YouTubeon már évek óta köröznek, hogy Dél-Amerikában mit is művelnek a Lithium kitermelők. És persze megint azok szívnak a leginkább, az ottani emberek, akik egy e-kocsinak lehet még a közelébe sem fognak jutni, de az ő életterüket teszik tönkre. Akárcsak Afrikában az e-kocsikhoz szukseges ritka nyersanyagok bányászatával. Az e-autó számomra semmivel nem jobb, mint a belső égésű, sőt, magában az individuális közlekedési formával is vannak bajaim...
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.