Elképzelhető, hogy AAL-nél megvolt az alj. De nem tartom kizártnak, hogy pár ponttal mélyebbre, legalább 8,29-ig még egyszer leszúr és utána fordul. Ha itt nem fordul, akkor nálam már az a valószínűbb, hogy 1 közelébe esik.
Inkabb ugy fogalmaznam, hogy nagy rotaciora szamitok a kovetkezo fel evben. Az eddig szalguldo szektorokban kijozanodas es lassu ereszkedes indulhat, az eddig agyonvert szektorokban viszont ujra vesztesegbol--->nyeresegbe visszaterest, es arfolyam emelkedest varok.
Akkor alapvetően a tengeren túli tőzsdék emelkedésére számítasz a következő fél-egy éves időtávban? Biden győzelmét azért nem biztos, hogy örömmel fogadja a piac...
Meg egy eros het, esa politikai szinpad kaoszanak vege. Jo valoszinuseggel (ha a poll meresek jok) BIden siman nyer. Es WallStreet kap idenre nehany emelo tenyezot. Eloszor is, a felhivnam a figyelmet Maersk jelentesere. A tengeri szallitasi volumen novekszik. Javulnak a fuvardijak. Maersk, a vilag kontenerei 20% reszenek tulajdonosa, hatarozott javulasraol szamolt be. , Masodszor, novemberben vagy Moderna (MRNA) vagy BioNtech (BNTX) mint ellovas, kijohet a vakcina tesztjeik vegen az erdemennyel. Aligha kerdeses hogy FDA hamar dont, ha jok az eredmenyek. A tobbiek sincsenek nagyon lemaradva, 2-3 honapon belul megerkezhet a vakcinak masodik hullama, JNJ, AZN es NVAX korul legalabb ketto elkeszulhet a tesztekkel. . Miutan ez megtortenik, az eddig lemarado szektorok ujra elkezdenek felallni. Konkretan melyek? 1)Legitarsasagok. AAL, UAL, DAl, LUV ALK. A recovery ezekben lassabb lesz az atlagnal. A vakcinabol sokat kell gyartani es beoltani, mire megno az onbizalom annyira hogy a tomegek ujra utaznak. Fokozatosan ter vissza, es hullamzo maradhat az utazasi kedv. . 2)Tengeri luxus utak. Carnival CCL, es Royal Caribbean RCL fel-harmada arfolyamon van. Ok is megindulhatnak, de itt is lassu recoveryre szamitok. . 3)Az aruhazak. Az elemiszer-haztartasi aruhazlancok igen jol mentek eddig is , sokat erosodott Target T es Walmart WMT, sot lassankent mar buborek-allapotu szalguldast mutatnak. Ezekben mar nincs potencial. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20201024v00tl4hm7.jpeg , A kozepkategorias aruhazlanc mufaj, mint Macy M, Nordstrom JWN viszont meg most is -80% esesben, es meg mindig kozel melypontnal vannak. Nekem ugy tunik, szeptember lehetett a lemeno trednek alja, es a kikapaszkodas elkezdodott. Jon a Thanksgivig es Holydays szezon, es iden eros lehet mert mar fel eve a forgalom kozel a felere esett, van mit bepotolni. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20201024v00tx4zww.jpeg , 4) REIT tema. Most a Realestate reszvenyek levert allapotban vannnak. A REIT mufajon belul a Residential szegmens (apartman) resze, pl. EQT, WRE vannak a legkevesbe megszorulva. Tartjak az arbevetel es a profit szintjuket is, es most is PE=20-25, szoval 4-5% osztalekot fizetnek. Lakni muszaj valahol, es a lakberek nem csokkentek. . Az irodahaz tulajdonosi szegmens, Office REIT, mint pl. Vornado Realty (VNO) most sokkal nehezebb helyzetben vannak. Arbeveteluk 20% korul esett, profitjuk 40-50% csokkent. Vornado az osztalekot 68--->53 centre csokkentette, igy iden 2.12 USD, ami a mostani 34 arfolyamnal 7% kozeleben van. De van benne szep aremelkedesi potencial, par ev alatt 60-80USD szintre. A turelmes invesztor ebben a szegmensben mar igen jol jarhat. http://keptarhely.eu/view.php?file=20201024v00tspm6.jpeg . A retail kereskedelni REIT mufaj mint pl. SPG es FRT, profitja esett a legnagyobbat. Ebben a szegmensben van a legjobb recovery potencial. Az SPG helyzetet tobbszor targyaltuk, FRT hasonlo, de erosebb a merlege. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20201024v00t6lo80.jpeg . Jovo het kedden valasztas. Ha valami megakasztja az eredmeny hirdetest, akkor meg egy eles eses benne van a palacsintaban... de az csak javitja a fenti szektorok recoveryjet.
nofene! Mr. GOLD célkeresztbe került... Offshore bank at the centre of enormous worldwide tax evasion investigation | 60 Minutes Australia https://youtu.be/S333his4q0o?t=10 no de miért pont most? és miért kéne egy "pénzmosodához" ekkor nyilvánosság?! Peter Schiff - YouTube
Boole, te nem tartasz attól, hogy ha Trump nyeri a választást, akkor a kínai cégek (pl. Xpeng, Kc, Chl) árfolyamának ez nem tesz jót? Vagy hosszú távon mindegy lesz, a cégek növekedését (árbevétel, nyereség) az árfolyam úgyis leköveti? Vagy Trump csak hangember, Kínát úgysem lehet mekerülni? Én kizárólag hosszú távú (5 év) befektetésekben gondolkodom, ahhoz néztem ki ezeket a kínai cégeket. Illetve még ezeken kívül keresgélek, hogy mi lehet jó hosszú távon.
Ha jól emlékszem a Billions cimü sorozatban is volt egy ilyen jelenet. Alapkezelők elkezdtek kifarolni a fosszilis dolgokból, majd ezt áthidalták azzal hogy sexy-vé tették és szépen maradt minden a régiben.
Hol van meg 2023? Ezekkel a cegekkel az a baj hogy addigra barmilyen versenyelonyrol keptelenseg lesz beszelni. Kijon az uj model S NIO stbstb, meg a hagyomanyos gyartok se ulnek a seggukon. 2023😀 jo vicc.
A Fisker egy SPAC (Spartan Energy) használatával tőzsdére lépett. A Fisker Ocean SUV (2023-ban érkezik) lesz az első terméke, amelyhez végül egy sportszedán, egy másik SUV és egy kisteherautó csatlakozik. A 2007-ben alapított Fisker könnyű üzleti modellt folytat. Nem gyárat akar építeni, inkább a szerződéses gyártókkal dolgozik együtt járműveinek gyártásában. A Fisker járműveit a világ legzöldebb autóinak tekinti: nulla károsanyag-kibocsátású, vegán belső tér és végig újrahasznosított anyagok. A cég akkumulátoros crossoverje újrahasznosított fémekből és műanyagból készül, várható alapára 37 499 dollár, és várhatóan havonta kevesebb mint 400 dollárért adják bérbe. A Fisker terve lényegében csak bérleti jellegű üzleti modell, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy évekig tartsanak járművet, vagy bármikor visszaadják azt. Célja motorok beszerzése. A Fisker egyedülálló szegmensben helyezkedik el azok számára, akik a leginkább környezetbarát EV-re vágynak. Bár ez egy korai növekedési szegmens lehet az EV-k számára, nehéz megbecsülni az esetleges versenyelőnyt.Az eredeti kombinációt a SPAQ-val 2,9 milliárd dollárra becsülték, körülbelül 1 milliárd dolláros készpénzberuházással. A részvény részvényenkénti ára kevesebb, mint 12 dollár az eredeti 10 dolláros árhoz képest, ami hozzávetőlegesen 3,5 milliárd dollárra növeli az értékelést. A Fisker 3,3 milliárd dolláros bevételt tervezett 2023-ban.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.