Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Boole 2020. 07. 31. 13:45
Előzmény: #26177  Barcel08
#26180
Köszönöm.
drexler76
drexler76 2020. 07. 31. 13:22
Előzmény: #26175  pomperj
#26179
Szia János! RIG jelentést láttad? Mi a véleményed? Továbbra is bullra tartod? Köszönöm!
robikovacs26 2020. 07. 31. 13:12
Előzmény: #26176  Rray
#26178
Az nem semmi....akkor lehet hogy még veszek hozzá:)
Barcel08 2020. 07. 31. 13:04
Előzmény: #26174  Boole
#26177
Egy srác redditen összefoglalta a legfőbb alternatív hajtású kamionok főbb paramétereit. Sajnos nem adta meg a forrásokat, kettőbe beleteszteltem és a hatótáv hiteles volt. Itt szétszedhetjük picit jobban.
While HYLN clearly intends to focus on long-haul based on interviews and the presentation, they do lay out their total addressable market as ALL Class 8 trucks, so I include even those focused on shorter routes/urban distribution in a list at the bottom.Those who have a current plan to focus on the long haul market (included 250mi competitors, although most of these are still more likely short-haul and medium-haul for now):
  • BEV
    • TSLA Semi: 500mi range, $180,000 base cost, 43k payload per HYLN. Available 2021.
    • Daimler Freightliner eCascadia: 250mi range. Couldn't find a cost or payload. Available late 2021.
    • XOS (fka Thor) ET-One: 300mi range, $250,000 base cost, 80k payload (might be gross though). Delayed from 2020 as this project was "put on the backburner". No new date.
    • E-Force One EF18/EF18 SZM: 279mi range, 36k payload. Couldn't find cost info. Available now (unclear how much production)
    • E-Force One EF26: 279mi range, 52k payload. Couldn't find cost info. Available now (unclear how much production)
    • Lion8 Electric: 250mi range, $250,000-$400,000 base cost, 30k payload. Available in 2020.
  • FCEV
    • Nikola One: 500mi-750mi raneg, $235,000 base cost, 48k payload. Available 2023
    • Hyundai XCIENT: Current range 249mi (620mi in development). Pay per use currently (no base case, somewhat similar to NKLA model). 2020 pilot, available 2023 per Nikola, plan to have 1,600 on the road by 2025 per Hyundai. 57k payload.
    • Hyundai HDC-6 Nepture: 600mi-800mi range. No cost or payload info available yet. Available 2023.
    • Daimler/Volve FCEV: So far just a JV announced, so no idea on actual range, cost or payload. Plan to be in production in the "late 2020s"
  • Hybrid
    • Kenworth T680 HECT: 250mi range. No availability, payload, or cost info as of yet.
    • HYLN HyperTruck ERX: 1,300mi range, $220,000 base cost, 53k payload. Available 2021.
Also worth noting Meritor, Allison Electric, Eaton, and Dana are all working on electrified parts for trucks.
  • Meritor is providing the electrified drive train to certain Paccar cars (Kenworth Class 8's included).
  • Allison Electric is providing the e-axle to Peterbilt (also Paccar) for the 579e.
  • Eaton has a class 8 transmission for EVs.
  • Dana has partnerships with Paccar as well (albeit not Class 8 at this time).

Finally, here are the other Class 8 trucks not targeting 250mi or greater:
  • BYD 8TT (BEV): 125mi, $250,000-$300,000 upfront cost, ~80k payload. Available now
  • Daimler eAcros (BEV): 125mi, 50k payload. No cost info. Available 2021.
  • Daimler E-Fuso Vision One (BEV): 217mi, 22k payload. No cost info. Available 2023 (Nikola says 2021).
  • Paccer/Toyota Kenworth T680 ZECT (FCEV): 150mi. No cost or payload info. Available 2021.
  • Paccar Peterbilt 579EV (BEV): 200mi. No cost or payload info. Available in 2020.
  • Paccar Peterbilt 520EV (BEV): 90mi. No cost or payload info. Available in 2020.
  • Volvo FE (BEV): 125mi. No cost or payload info. Available now.
  • Volvo FL (BEV): 186mi. No cost or payload info. Available now.
  • Volvo VNR Electric (BEV): 75mi-175mi, 42.5k payload, will cost "considerably more" than the Diesel equivalent (which is $125,000). Available by late 2020.
  • Cummin/Hydrogenics (FCEV): 150mi-250mi. No cost, payload, or availability date.
  • Einride T-pod (BEV): 124mi, 40k payload. No cost info. Available in 2020.
  • Irizar ie Truck (Hybrid): No range, cost, payload, or availability info.
Rray 2020. 07. 31. 13:04
Előzmény: #26172  robikovacs26
#26176
Szia!
Az nem éves osztalék hanem negyedéves... az éves az 34,83 %, 2,8 USD
Nasdaq honlapjan keress ra
Rray
pomperj
pomperj 2020. 07. 31. 11:41
#26175
A tegnapi Olaj eses latvanyos volt, ijedtseget mutatott,
de nincs erdemben technikai kar az olaj chartokon
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200731v00s1co7j.jpeg
,
Tovabbra is a 41.57 es 42.40 szint atuteset gondolom valoszinunek, 
amig a tegnapi alj 38.72 tart addig nincs baj.
Boole 2020. 07. 31. 11:02
Előzmény: #26168  pomperj
#26174
Ami az autógyártás új szelében befutó lehet, mert jó terméket gyárt, vagy fog lesznek: TSLA, NIO, BYD, SHLL, LI. A TSLA, NIO-ban várni kell egy jobb beszállót.
Amit kerülni érdemes: KNDI, SOLO, NKLA (ez jó lehet, de jelenleg 5x mértékben túl van árazva, 5-7 USD között lehet venni, ha addig a hype miatt egyáltalán visszajön, szerintem túl nagyok lesznek a fejlesztési költségei), WKHS (most túl drága, 3 hónap alatt 10x lett a részvény ára, később ezt még meg kell vizsgálni). 
robikovacs26 2020. 07. 31. 11:01
Előzmény: #26172  robikovacs26
#26173
Helentés =jelentés
robikovacs26 2020. 07. 31. 11:01
Előzmény: #26170  Rray
#26172
Szia
Igen azt tudom, hogy lesz osztalék. Az 1.4 Usd ugye az éves osztalék összege, tehát most annak a negyede, 0.35 usd kerül kifizetésre?
Még gondolkodom mit csináljak. Ha helentés után felszúr 11-12 ig lehet eladom és osztalékfizetés után visszaveszem ha visszamegy.
mr_bob
mr_bob 2020. 07. 31. 10:57
Előzmény: #26170  Rray
#26171
ezt hol látod? itt nem látom egyelőre említve: https://www.frontline.bm/dividend-policy-and-history/
Rray 2020. 07. 31. 10:52
Előzmény: #26169  robikovacs26
#26170
Szia Robi!
Azt ne felejtsd el, hogy FRO nak lesz osztalék fizetése szept 2 an, 1,4 USD rvenként az barátok között is 17% a beker árad alapján :)
Ex divident date aug vége
Rray
robikovacs26 2020. 07. 31. 10:17
Előzmény: #26168  pomperj
#26169
Szia pomperj.
Köszönöm szépen a válaszod. Nekem van mindhárom cégből, az FRO-t 7.9 Usd, a TNK-t 14.8 Usd, az STNG-t 15 Usd átlagáron vettem (sajnos elég korán mevettem őket). Azt terveztem , hogy az FRO-t 11-12 usd, a másik kettőt pedig kb. 18 usd elérésekor a jelentés után dobom, majd amikor visszamegy újból visszaveszem.
Szerinted van rá esély, hogy egy jó 2. Negyedéves jelentésre emelkednek kb. 30%-ot?
Köszi
pomperj
pomperj 2020. 07. 31. 09:47
Előzmény: #26167  robikovacs26
#26168
Nekem van FRO poziciom.
Egyelore a lenyeget ott gondolom, hogy az USA szarazfoldi olajtermelese a fracking osszeomlas miatt jelentosen csokkeno iden, Viszont a Covid miatt mar nem tudnak leallni, mert akkor az egesz gazdasaguk osszecsuklik (mar igy is,  Q2-ben 30% GDP eses van),  szoval tobb olajat kell importalni tengeren.   
Igy talan  mar Q3-tol nem csokken, hanem novekszik a szallitando olaj mennyisege. A FRO 63 sajat VLCC es Suezmax tankerhajoja melle charterben uzemeltet meg 47 hajot, szoval, nagy jatekosok a piacon.
Az nevetsegesen alacsony, hogy a Bookvalue 2Mrd, es a  kapitalizaciojuk 1.5Mrd most.
.
Es amikor elindul a vakcina-oltas, akkor meg egyenesen az elhalasztott utazasok, es jet-uzemanyag felfutas miatt olajfogyasztas-begyorsulas akat latvanyos is  lehet, 
szoval Biden beul az elnoki szekbe, es akkortajt a gazdasag magatol elkezd menetelni fel. 
Nincs az mar olyan messze. 
Es akkor FRO, ami persze jo volatilis marad meg 2 negyedevet, megindulhat fel. 
Most a 12 USD arat realisnak latom jovo ev Q1-ben
,
Tavaly az EPS=0.78 volt, es iden eddig jol kerestek azon hogy a  hajokban olajat taroltak, mikozben az olaj ara emelekdett. Es ez meg tart, aztan amikor eladjak, akkor mar ujra lesz olajszallitasra kereslet.
Ha valoban  EPS felugrik 2020-ben EPS=2.0 szintre ahogy a profi elemzok varjak, akkor nem hinnem hogy a mostani 8.0 arfolyam itt marad. Azt sem latom nagyon tavoli eselynek, hogy  20 USD szintig felmegy 2021 ev  alatt az arfolyama.
.
A Teekay (TNK) ugyanez a helyzet, csak negyed akkora mint FRO.
Ott is elkepeszto a PE=4, es elkepeszto a PB=0.45 olcsosaga.
robikovacs26 2020. 07. 31. 07:29
#26167
Sziasztok,
Valaki közületek követi az FRO, STNG, TNK triót? Hamarosan jelentés lesz, az utóbbi napokban araszolgattak felfelé. Elméletileg a szektornak az utolsó negyedév/félév jól sikerülhetett. Szerintetek a jelentés hatására mennyit emelkedhetnek ezek a cégek?
Köszi a választ.
DAXHU 2020. 07. 31. 00:30
Előzmény: #26157  Boole
#26166
ath
JeGeMeLOV
JeGeMeLOV 2020. 07. 30. 23:00
Előzmény: #26150  Boole
#26165
https://www.youtube.com/watch?v=Sm-CnPRJADE
értelmes srác, érdemes feliratkozni rá.
Gondolom KBC-nél nincs még ma :)
Boole 2020. 07. 30. 22:49
Előzmény: #26162  kozi723
#26164
A KNDI nem tetszik, ezt inkább kihagyom, viszont a LI már sokkal jobban tetszik, 15,47-13,45 USD között jó vétel lehet. Egy adagot már vettem, ha jobban lecsorog, akkor veszem tovább. 
bobsurf
bobsurf 2020. 07. 30. 22:35
Előzmény: #26155  Fagylaltárus
#26163
És a pestis idején visszaesés sem volt?
És akkor ha jól értem, szted csak felfelé mehetnek az árak?
És akkor a fekete hétfő világvége volt?
Tehát mit is akartál mondani?
kozi723
kozi723 2020. 07. 30. 22:11
Előzmény: #26160  Boole
#26162
Igen :) áram alá helyeznek néhány nyomtatót és megoldják a dolgot a fiúk. 
Törölt felhasználó 2020. 07. 30. 21:59
Előzmény: #26160  Boole
#26161
Pénznyomdára gondolt a kolléga...

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek