Most fel ora alatt megvan aa NE napos atlag-volumen (4.5m db) fele (2.2m db). Egesz jo esely van, hogy zarasra 10x volumennel megy 30-40%-ot. Mi a brutalis kitores, ha nem ez?
Hüvelykujj-szabállyal: 8,4Mrd az eszköz, 60%-os értékkel 5 mrd a likvidációs érték (inflációt kihagytam). Ebből lehúzom az adósságot, ami 4,68 mrd, az 320 m. Ez jut 250 millió részvényre. Az 1$ körüli érték, még ha számolok felszámolási ktgt.
Nomeg egy rendes akkupakk sok millioba kerul, aztan ki tudja milyen kapsz "cserebe". Vagy ha nem te birtoklod, akkor ki finanszirozza meg, milyen egyeb ktsg, stb
Én év végén költözöm egy olyan társasházba, ahol külön töltő kiépitést rendeltem meg. Pont azért amit irtál. Ha később sokan szeretnék a kocsijukat a pincében lévő teremgarázsban tölteni, az már jelenthet kapacitásproblémákat. (Aki későn ébred, annak már nem biztos hogy menni fog.) Most már csupán a pénzt kell megkeresni a tőzsdén egy elektromos autóhoz. Merthogy nem olcsók.
Nekem kifejezetten tetszik az a megoldás, hogy a töltőállomáson nem az akkudat töltik fel, hanem lecserélik egy ugyanolyanra. A kocsi magától megáll a kijelölt helyen, aztán egy aknából egy szerkezet leemeli a merültet, és felhelyezi az újonnan töltöttet. Már mehet is tovább. Az önvezetés képessége talán eljut addig, hogy ezt az autó maga is elvégzi bármilyen, használaton kívüli időszakban.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.