Topiknyitó: Törölt felhasználó 2017. 07. 13. 18:56

OPUS Global Nyrt.  

Itt az uj topik ahol nincs helye trollkodasnak, szelkakaskodasnak. Hasznaljatok! :) Hajra Opus Global!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Juvefan
Juvefan 2019. 04. 28. 18:14
#207760

hogy megszaporodtak az unokázó és elveikkel küszködő beírások
:DDD
Peti84
Peti84 2019. 04. 28. 18:09
Előzmény: törölt hozzászólás
#207759
Engem izgat, mert tortenetesen leszarom az opi arfolyamat viszont, viszont rohadtul nem szeretnem hogy a unokaim is fizessek ennek a vautvonalnak a szamlajat. Tul sok ertelme nincsen ennek, azon kivul hogy el lehet verni egy csomo lovet. Ja es nem hiszem hogy a opi arfolyama holnapol jelentosen elengednek. Ha az lett volna a cel akkor nem pentek fél öt fele irjak meg az indexen a hirt. 
Istvan78 2019. 04. 28. 17:55
Előzmény: #207756  Realizm
#207758
Nem így van.
Realizm
Realizm 2019. 04. 28. 17:27
Előzmény: #207751  driveby
#207756
A 7es számú közlekedési folyosó itt halad át Belgrád felé Constanca felé 
Törölt felhasználó 2019. 04. 28. 17:18
Előzmény: #207732  Törölt felhasználó
#207755
Az, hogy itt lesz a logisztikai elosztó központ, és az érkező áruk után ebből részesül az ország.
Törölt felhasználó 2019. 04. 28. 16:24
Előzmény: törölt hozzászólás
#207754
A befektetőt, mondjuk egy komolyabb külföldit nyilván izgatja. 
invesztor79 2019. 04. 28. 15:40
Törölt hozzászólás
#207753
invesztor79 2019. 04. 28. 15:37
Törölt hozzászólás
#207752
driveby
driveby 2019. 04. 28. 15:01
#207751
En nem tudom honnan veszitek a vasutvonallal kapcsolatos informaciotokat, de hogy nem a szakmatol, az krva biztos. Olyan magabiztos kommentek repkednek, lathatoan csak politikai elfogultsag altal taplalva, hogy az beferne a hahota magazin hasabjaira. A pireuszi kikoto 51%at birtoklo kinai Cosco vallalat magyarorszagi kepviseloje mar lenyilatkozta joval korabban, hogy szamukra a Budapest-Belgrad vasut fejlesztese irrelevans eljutasi idot tekintve. Nekik az a par ora sporolas rendszerszinten semmit nem befolyasol, hiszen a hatarokon sokkal tobbet kell allnia a vonatoknak. Masreszt fontos tudni mik azok az RFC-k. Ezek olyan EUs vasuti aruszallitasi korridorok, amik meghatarozzak a aru utjat az EUban. Pireuszbol Budapesten keresztul Europa nyugati felebe mar mukodik egy ilyen korridor, de az Bulgaria es Romania fele megy (RFC7), kikerulve a belgradi szakaszt. Van egy 10es szamu korridor is, ami merolegesen metszi a 7-t es a horvatokon, szlovenokon keresztul Ausztriaba tart, ismet kikerulve a felujitando szakaszt. Ahhoz, hogy a Budapest-Belgrad-Athen szakaszt kozvetlenul beinditsak, egy uj korridorra lenne szukseg, amit velhetoen az EB nem fog jovahagyni, mert ujabb korridorokat nem kivannak letesiteni, ezt kinyilatkoztak. Innentol szamtalan nemzetkozi meccsre lesz szukseg, hogy ez a vonal valahogyan bekapcsolodjon a mar meglevok verkeringesebe, de egyik EUs orszag sem fog bologatni ahhoz, hogy oket kikeruljek. Illetve az Athenhoz vezeto uton ott van Eszak-Macedonia is, ami nem hogy nem EUs, mint Szerbia, de vasuti fronton netto katasztrofa a szabalyozottsag es az infra. Itt kerem arrol van szo, hogy kedveskedni akarunk a Kinaiaknak, aztan vagy osszejon vagy nem, de jelenleg szamos nehezseg fogja gatolni a szakasz beindulasat, nem hogy a megteruleset. 
Maximova
Maximova 2019. 04. 28. 10:59
Előzmény: #207747  hibaz
#207749
Pontosan!
2009. március 9-én senki sem tudta, hogy az a nap a válság fordulatának nagy napja.
Sőt, csak hónapok múlva derült ki.
Mi sem tudhatjuk mikor fordul meg az Opi végleg felfelé, hiába ülünk rajta azon a napon is. :)  
27400
27400 2019. 04. 28. 10:40
Előzmény: #207732  Törölt felhasználó
#207748
Mivel már több mint öt éve regisztráltál ezért megírom neked, hogy mi az üzlet abban ha kínai vonatok átmennek az országon. Görögországi kikötők a kínaiaké vámszabad terület.
Ugyanaz mint Németországnak ha Hamburgban rakodják ki a kínai árukat. Ott kerül vámolásra hisz EU-n belül szabad az áruk mozgása is . És ezért gáncsolták nyugatról ezt a vasútépítési projektet, szintúgy a gázvezetáket is. Hisz lassan a második is üzembe áll Németországba amin furcsa múd nem svájci gáz áramlik :).
hibaz 2019. 04. 28. 10:07
Előzmény: #207709  Maximova
#207747
Igen,nyár végén remélem kijelenthetjük majd,hogy 395 ft volt a lokális alj,és akkor az előző emelkedésből is megmaradt 2 db napos rés...
Törölt felhasználó 2019. 04. 28. 10:05
Előzmény: #207741  Atletico
#207746
Igen. A fanyalgók mintha azt hinnék ezen a vasúton majd csak kínai árukat lehet szállítani,mást nem. :) A fejlesztés közvetett hatásait teljesen alábecsülik. 
deszcsakafi
deszcsakafi 2019. 04. 28. 09:27
Előzmény: #207741  Atletico
#207742
autópályákon is keresünk. A szlovák Kassáról rajtunk keresztül megy Pozsonyba. Tranzit díjakat fizet.
Atletico 2019. 04. 28. 09:25
Előzmény: #207737  Törölt felhasználó
#207741
No meg az idő. Az egyik leggyorsabb vasúti pálya lesz. És az idő az sok pénz! Főleg az élelmiszerek szállításánál. Ezzel a vasúti pályával eláraszthatjuk európa egy részét kínai termékekkel, no és persze fordítva.

Topik gazda

babosko30
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek