Nehogy lemaradj a vonatról.:) Én már úgy döntöttem megveszem a jegyet, mert felfelé várom. Ha nem kapok akkor úgy jártam, ha kapok és lefelé megy akkor kistoppolom. Próba és nem szerencse, hanem "irányított, tudatos pozíció felvétel. Nevezhetném az elmélet után a gyakorlati képzés részének is.:))
Teljesen komoly! Tavalyi sok millás bukó után erre adom fejem. 50 millióval napi szinten fillérezek a megmaradt részt pedig elosztom! Ha tényleg lehet 20 millával havi szinten ki lehet venni egy millát akkor nekem fele elég dupla lóvéval!
Ma este elhelyezem a megbízást a chartot figyelembe véve., mely nálam így néz ki: https://invst.ly/pdxdr Ha kapok, akkor utána jön a veszteség vágó stop elhelyezése. Új év, új kereskedési módszer.:))
Én nagyon remélem, hogy ezen az áron nem kapsz. Nem sajnálom Tőled, de nem szeretnék 720-as árat, annál sokkal többet ér, csak a menedzsment sz......k.
Nekem Takarékom nincsen, de nem is vágyom rá a 2019. év eleji történések miatt. . Alteo-m van, pénteken adtam is el belőle, most várom vissza 850-860 közé. Itt szintén hosszabb távon várok jelentős emelkedést, a péntekit egyelőre egy gyenge speka rallynak tartom, persze hétfőn majd kiderül merre lesz az arra. . Panny-m is van, de kezdem unni, hogy semmi nem történik (főként áremelkedés) és úgy érzem, hogy a menedzsmentnek jó a langyos vízben úszkálás. A cég dugig van kp-vel, de úgy tűnik, ahhoz - mi kisbüfik - nem fogunk egyelőre hozzáférni. Ergo, itt is hosszabb időtávra célszerű gondolkodni, befektetőként. . A fentiek csupán személyes véleményemet tükrözik, blablabla…. :-)
Szerintem a MOL esetében igen kérdéses az időtáv is, amire belefektet az ember. Én is gondolkodom rajta, de csak 4-5 éves időtávon, mire beérik a tervezett részleges átállás (poliolüzem rendes beindulása és termelése). Így a 2800/rv vagy akár lejjebb számomra jól hangzik.
Kisbüfik topikja