A cég eddig is vett fel kezdőket (ott is gyakrabban fordul elő ez-az). Nem hiszem, hogy sokkal nagyobb kockázat lenne ilyen szempontból egy indiai sofőr.
Sőt, ugye gyakorlott sofőr is okoz vagy részes lehet balesetben. Az autó nagy, holtér is előfordul, fordulásnál a pótkocsinak van farseprése. Az átlagember a szgk.-val sokszor nem is tudja, hogy nem lehet mindent belátni.
Alapszabályként azt mondom ha valaki szgk.-val, motorral közlekedik, igyekezzen úgy haladni, hogy egy kicsivel haladjon gyorsabban a kamionnál, vagy maradjon le egy kicsit és tartson mindig 3-5 autónyi távolságot. Láttam már menet közben szétrobbant gumit. A leszakadt futófelület pillanatok alatt leszakítja egy szgk. hűtőjét, lökhárítóját.
Büntetőfékezést pedig nem ajánlom. 40t kivasal vagy árokba tol és van az a helyzet amikor a kamionos 2x is meggondolja a vészfékezést mert olyan árút visz (pl. élőállat, akasztott fagyasztott hús). Rutinos sofőr meg nem tesz hirtelen kormánymozdulatot a kikerülésre mert ilyenkor akár az egész szerelvény felborulhat az pedig kerülendő más hülyesége miatt.
Ja és ha lehet használja ki mindenki és üljön bele egy kamion fülkébe, hogy lássa mi mindent (nem)lehet látni a tükrökben
Sőt, ugye gyakorlott sofőr is okoz vagy részes lehet balesetben. Az autó nagy, holtér is előfordul, fordulásnál a pótkocsinak van farseprése. Az átlagember a szgk.-val sokszor nem is tudja, hogy nem lehet mindent belátni.
Alapszabályként azt mondom ha valaki szgk.-val, motorral közlekedik, igyekezzen úgy haladni, hogy egy kicsivel haladjon gyorsabban a kamionnál, vagy maradjon le egy kicsit és tartson mindig 3-5 autónyi távolságot. Láttam már menet közben szétrobbant gumit. A leszakadt futófelület pillanatok alatt leszakítja egy szgk. hűtőjét, lökhárítóját.
Büntetőfékezést pedig nem ajánlom. 40t kivasal vagy árokba tol és van az a helyzet amikor a kamionos 2x is meggondolja a vészfékezést mert olyan árút visz (pl. élőállat, akasztott fagyasztott hús). Rutinos sofőr meg nem tesz hirtelen kormánymozdulatot a kikerülésre mert ilyenkor akár az egész szerelvény felborulhat az pedig kerülendő más hülyesége miatt.
Ja és ha lehet használja ki mindenki és üljön bele egy kamion fülkébe, hogy lássa mi mindent (nem)lehet látni a tükrökben
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link