Topikgazda: resone 2015. 10. 05. 18:12

Waberers  

WABERER`S INTERNATIONAL Zrt.



2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése

A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről



link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
csibe74
csibe74 2019. 09. 06. 17:10
Előzmény: #4459  csibe74
#4460
A mai átlagár 1325 volt. Jelentős forgalommal. 1300 alatt úgy tűnt nem akarnak nagyon adni. 
csibe74
csibe74 2019. 09. 06. 17:07
Előzmény: #4458  Zsimo
#4459
1280 a záró. Mari néni lekötötte. 
Zsimo
Zsimo 2019. 09. 06. 16:53
#4458
Jó volna napi maxon zárni! 
gyula1971
gyula1971 2019. 09. 06. 16:17
Előzmény: #4434  Extrahozam
#4457
Az esés, 2-éves eső trend véget ért,a trend,átmegy oldalazásba egy jó ideig mielőtt kitörne...
A sáv egyenlőre 1200-1300 ft.
bankaar 2019. 09. 06. 14:49
Előzmény: #4452  Extrahozam
#4456
Úgy látom, többeknek lassan leesik a tantusz.
csibe74
csibe74 2019. 09. 06. 13:13
Előzmény: #4446  PTRN
#4455
Ilyen az OPUS-ban volt szvsz.
lenovo
lenovo 2019. 09. 06. 13:11
Előzmény: #4452  Extrahozam
#4454
értem a szándékot. Hátha bejön.
lenovo
lenovo 2019. 09. 06. 13:10
Előzmény: #4449  gold66
#4453
ha felmegy a gázolaj ára, akkor nem fognak többet fuvarozni. Mindent helyben fognak elfogyasztani. Logikus. 
Anyám, add el a házat!
Extrahozam 2019. 09. 06. 12:57
Előzmény: #4447  pomperj
#4452
Amondó vagyok, ezek most vip kiszállós napok, amik jönnek. 
Benne lehet egy gyors megugrás, beültetés, akár repcsis célárig. De utána beindul az ébredés, és jönni fog a kijózanodás. 
Ráérünk venni majd, ha esetleg eladják a biztosítót, és lezárult az ügylet, 
3/4 év múlva, valahol 500 ft környékén. 
_Macika_
_Macika_ 2019. 09. 06. 12:54
Előzmény: #4450  Extrahozam
#4451
Erről van szó
pompi315 célára azopuszban
Extrahozam 2019. 09. 06. 12:53
Előzmény: #4447  pomperj
#4450
Nem árazódott ki. 
Nézd meg mennyi hitel nyomja a céget. Ez a pénz, ami a biztosító esetleges eladásából bejönne, sokra nem lesz elég. Maximum eltolta pár hónappal a bedőlést. Időt nyernek, ahogy írtad, de kérdés, hogy elegendő lesz-e ez az idő a cég átalakítására. 
gold66 2019. 09. 06. 12:48
Előzmény: #4447  pomperj
#4449
Hát ez az ...  Mondhatjuk gy is , hogy kiárazódott egyelőre ....   De mi van , ha újra elindul jelentősen felfele a gázolaj ára , és tovább romlik a fuvarozási ipar , és idegen biztosító a gfb flottát is mondjuk csak dupla annyiért vállalja mint amennyi most a költségük ....  Szóval lehet még KO , csak egy kicsit elnapolva !
lenovo
lenovo 2019. 09. 06. 12:44
Előzmény: #4447  pomperj
#4448
Ha eladják a biztosítót akkor a zsetont szerintem logisztikába rakják, ami jövedelmezőbb mint a fuvarozás. 
Lásd: audi szerződés.
Lassan helyrehúzzák majd a céget. 
pomperj
pomperj 2019. 09. 06. 12:42
Előzmény: #4446  PTRN
#4447

Nem, ez a szokasos kisbefektetos/kispajtas  szintu spekulacio.
.
Ma 1220--->1370 ugras, +12%,
 a WABE biztosito eladasara azt a felelmet arazta ki, hogy WABE csodbe megy.
Eddig volt tehat kb. 12% valoszinuseg az arfolyamba bediszkontalva, hogy csodveszely is van. 
Es ez ma kiarazodott, mert az a 15-20 m EUR bevetel ennek a valoszinuseget letolta zero korulre. 
.
Vigyazat: a ceg egy fillerrel sem er tobbet, mint elotte. 
Hosszu tavon kevesebbet er, mert az a penz el fog tunni a fuvarozasbol eredo vesztesegekre.
Csak eppen az eddig  ismeretlen nagysagu tenyezo, ami mint kiderult eppen 12% arfolyamcsokkenest okozo csodveszely volt, az elmult.   Kiarazodott a csod-riziko.
PTRN 2019. 09. 06. 11:58
Előzmény: #4445  csibe74
#4446
nem lehet, hogy ez egy mesterségesen generált emelkedő egy jobb kiszállóért a nagybüfiknek...?
csibe74
csibe74 2019. 09. 06. 11:45
Előzmény: #4444  lenovo
#4445
Veszegetik. Majd 20K darab a forgalom eddig.
lenovo
lenovo 2019. 09. 06. 11:31
Előzmény: #4439  csibe74
#4444
ha ez hír, akkor már a vevő is megvan.
lenovo
lenovo 2019. 09. 06. 11:30
Előzmény: #4441  gold66
#4443
Ez persze így nem igaz. Mert a cég azért ilyen "nagy értékű" mert a teljes waberer's flotta ott van biztosítva, és ott csapódik le a gépjármű üzemeltetésből fakadó haszon. Egyszerűbben. Jelenleg a cég most pont annyit fizet a biztosításért csoportszinten amennyi kárt okoz. Az elmúlt években - a biztosító eredményéből kiindulva- ez a kár kisebb volt mint a beszedett biztosítási díj, így az eredmény ezen része a biztosítónál csapódott le. Amennyiben eladásra kerül a biztosító az sajnos akár jelentős kockázatot is jelenthet a waberer's részére, hiszen a többi piaci biztosítónál az egész gépjármű állományra vonatkozóan biztos, hogy magasabb díjon fog biztosítást találni. És az esetleges haszon már nem marad meg csoportszinten. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a biztosító eladásakor kikötnek e egy hosszú távú biztosításokra vonatkozó együttműködést is, vagy nem. A csoportszintű eredmény így is romlani fog, de a biztosítási díjak emeléséből fakadó kockázat kezelhető marad. És persze ezek alapján érdemes majd megítélni, hogy mekkora árat kapnak a biztosítóért.  Tehát az eredeti felvetés, hogy nem sok jövője marad a waberer's nek a biztosító nélkül részben igaz, de a vételár és az abból létrejövő beruházások nagyban torzítják a képet.
Törölt felhasználó 2019. 09. 06. 11:10
Előzmény: #4441  gold66
#4442
Ugy mint a takarek jelzalogbank
gold66 2019. 09. 06. 11:09
Előzmény: #4439  csibe74
#4441
Ha eladják a cég fejőstehenét , az egyetlen értéket , akkor ennek nem sok jövője marad ....

Topik gazda

resone
resone
3 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek