A Tesla gyakran idézett vezére, Elon Musk, néhány érdekes megjegyezést tett az európai menekültválságról és a Volkswagen-botrányról a német gazdasági és energiaügyi minisztériumban tartott beszédében. Szerinte a menekültválság csak "kóstoló" abból,...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=220303
mindig 40-50 évnyi olajat látnak a kutatók, de már kb. a 70-es évek óta folyamatosan. én 40-es vagyok, azért emlékszem vissza odaáig. ha igaz lett volna, most fogynánk ki
megkockáztatom, negyven év múlva is negyven évnyi tartalékot fognak látni
4-5 év és itt a valódi kőolajválság - és semmi sincs ami helyettesíthetené a jelenlegi nagyságrendben.
Kb. pont akkora fognak beérni a globálmelegedés összeadódó, exponenciálisan növekvő, dominóeffektus hatásai, és a népességrobbanás áldásos gyümölcse.
Na ez lesz a végítélet.
Sőt, az első autó, ami átlépte a 100 km/h sebességet, elektromos volt.
"A projekt Achilles sarka az energiatárolás..."
Az utóbbi 20 évben ez sokat javultak az akkuk, és további nagy áttőrés küszöbén állunk. Egyébként egy kb. 4-500 km hatótávolságú elektromos autó már egészen jól használható a mindennapokban is.
most pár százezer menekült miatt fosta össze magát európa - a klímaváltozás 20-30 éven belül százmillió menekültet önt a nyakunkba, akkor mit csinálunk.
ebben a kérdésben kurva mindegy, hogy hány milliárd szubvencióra csapott le a tesla a versenytársai orra előtt és hogy a jelenlegi béna akkumulátorokban milyen elektrolit van.
ez is egy érdekes kérdés, de eléggé irreleváns abban a tekintetben, amit Elon Musko mondott a klímaváltozás által a közeli jövőben indított menekülthullámról.
szórakoztató, hogy ennyi szubvenciót ölnek bele effélékbe...
"Do you know what goes into making a Tesla’s lithium-ion electric battery pack? Caustic, highly reactive solvents and cobalt oxide, a nasty compound that is uber poisonous and carcinogenic. Carbon dioxide and water vapor have been accused of triggering “global warming” (oops, “climate change” now) but breathing either will not give you cancer or neurological problems.
fp profilban egyébként CO2-adó alapú szubvencióból élnek...
"The money it takes in (a very different thing) is obtained chiefly via carbon tax credits ($130 million from the state of California alone; that is to say, from the pockets of the taxpayers of the state of California) and everyone knows all about the $7,500 per car subsidy Uncle dangles in front of prospects to lure them into buying one of these flashy, yet functionally useless, electric Edsels. There are in addition state-level subsidies (in 23 states) ranging from $1,000 to $5,000 per “sale.”"
"ez a "cég" piaci alapon még EGY FILLÉR PROFITOT SEM TERMELT"
a libertariánus elvek alapján nem is kell: a befektetők a cég jövőbeni piaci profittermelési képességei alapján hoznak döntéseket. egyébként többnyire tájékozatlanul, és szar döntéseket, dehát egy szabad társadalomban szabad hülyének lenni, szabad hülye kongresszust választani amely aztán hülye törvényeket hoz. így aztán a libertariánus elvek megmaradnak elvnek. szelavi.
"The figure comprises a variety of government incentives, including grants, tax breaks, factory construction, discounted loans and environmental credits that Tesla can sell. It also includes tax credits and rebates to buyers of solar panels and electric cars.
"
Elon Musk defends $ 4.9 billion in government money for his companies link
a tesla, milyen szubvenciókkal? maximum azzal, amit minden vellanyautós cég (a sikertelen próbálkozások) is megkaptak, valami áfamentesség meghogy szmogriadóban is közlekedhetnek.
Elon Musk MARKETINGELTE a teslát, pont úgy, ahogy Steve Jobs az iphone-t stb. Nem terméket veszünk a boltban, hanem érzéseket, érzelmeket. Rengeteg pénzt adunk ki egy érzelemért.
Tesla vezér: a menekültválság csak kóstoló a klímaváltozáshoz képest
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=220303