...az a szám egy templom...+ mellette egy bútorbolt ;)
...ne haragudj, de nehezen hiszem, hogy valóban kaptál időpontot (+a korrekt tájékoztatást is), mert pl. az 'ügyfélszolgálat' sem állt fel tegnap-tegnapelőttig...bár a hang már azt mondta szept 1.-től működik...(miközben szept 4.-én még fogalma se volt senkinek, hogy hol van/hogy működik és semmit nem tudtak a PSFN-nél róla...tehát kvázi 'khm...csúsztattak' ismét), így elég nehezen hihető amit írtál...
...ráadásul kiderült, hogy 'nincs is ügyfélszolgálat', csak 'kiadási pont' a telefonos úr/hölgy szerint...
mert ha ügyfélszolgálatnak hívod, akkor MINDENKI és MINDENKOR kereshetné őket...
ennek ellenére a felvett automatikus szövegben benne van ez a szó + a felszámoló se azt írta, hogy 'kiadási pontot hoznak létre'...
Nos összegezzük:
1. valótlan tájékoztatás,
2. a tulajdonodhoz való hozzáférésről nem kapsz információt,
3. be nem mehetsz személyesen az 'ügyfélszolgálatra'....mert csak kiadási pont
4. IDEGENEK KEZELIK/VISSZATARTJÁK/NEM ADJÁK VISSZA A TULAJDONODAT, KAMATOT NEM FIZETNEK RÁ, SŐT HATÁRIDŐT SE MONDNAK RÁ.
Ez fogyasztóvédelmi/tulajdonjogi törvényt biztosan sért + akár a hűtlen kezelés/sikkasztás gyanúja is fennállhat... (ezt majd megfuttatjuk jogászokkal)
Lehet, hogy van egy belső szabályzatuk ami szerint mennek, de az információ nem publikus (?!?!?!?)...miközben a hitelezőket a törvény szerint is tájékoztatniuk kellene...tehát a felszámolási törvény is sérthetik...
Mivel semmilyen információt nem kapsz és semmire nem támaszkodhatsz, hogy a tulajdonod mikor kapod vissza, ez kvázi olyan, mintha más birtokolná/ellopná a tulajdonod...arra pedig már mehet akár a feljelentés is... 'ismeretlen tettes' ellen....amikor lesz vagy 2-300 a rendőrségen talán észbe kapnak...
...ne haragudj, de nehezen hiszem, hogy valóban kaptál időpontot (+a korrekt tájékoztatást is), mert pl. az 'ügyfélszolgálat' sem állt fel tegnap-tegnapelőttig...bár a hang már azt mondta szept 1.-től működik...(miközben szept 4.-én még fogalma se volt senkinek, hogy hol van/hogy működik és semmit nem tudtak a PSFN-nél róla...tehát kvázi 'khm...csúsztattak' ismét), így elég nehezen hihető amit írtál...
...ráadásul kiderült, hogy 'nincs is ügyfélszolgálat', csak 'kiadási pont' a telefonos úr/hölgy szerint...
mert ha ügyfélszolgálatnak hívod, akkor MINDENKI és MINDENKOR kereshetné őket...
ennek ellenére a felvett automatikus szövegben benne van ez a szó + a felszámoló se azt írta, hogy 'kiadási pontot hoznak létre'...
Nos összegezzük:
1. valótlan tájékoztatás,
2. a tulajdonodhoz való hozzáférésről nem kapsz információt,
3. be nem mehetsz személyesen az 'ügyfélszolgálatra'....mert csak kiadási pont
4. IDEGENEK KEZELIK/VISSZATARTJÁK/NEM ADJÁK VISSZA A TULAJDONODAT, KAMATOT NEM FIZETNEK RÁ, SŐT HATÁRIDŐT SE MONDNAK RÁ.
Ez fogyasztóvédelmi/tulajdonjogi törvényt biztosan sért + akár a hűtlen kezelés/sikkasztás gyanúja is fennállhat... (ezt majd megfuttatjuk jogászokkal)
Lehet, hogy van egy belső szabályzatuk ami szerint mennek, de az információ nem publikus (?!?!?!?)...miközben a hitelezőket a törvény szerint is tájékoztatniuk kellene...tehát a felszámolási törvény is sérthetik...
Mivel semmilyen információt nem kapsz és semmire nem támaszkodhatsz, hogy a tulajdonod mikor kapod vissza, ez kvázi olyan, mintha más birtokolná/ellopná a tulajdonod...arra pedig már mehet akár a feljelentés is... 'ismeretlen tettes' ellen....amikor lesz vagy 2-300 a rendőrségen talán észbe kapnak...
Quaestor részvényesek, nem a kötvényesek !!!