Topiknyitó: Dodo34 2014. 11. 18. 09:17

OTP Direktbroker problémák  

Az elmúlt 2 hétben kritikán aluli. Ma reggel is üzemképtelen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2018. 10. 25. 10:45
Előzmény: #1319  lupus55
#1320
Nekem se megy!!
lupus55 2018. 10. 25. 10:44
#1319
10 óra  32 perckor menetrendszerűen ismét beszart a DB.
Clint 2018. 10. 24. 23:44
Törölt hozzászólás
#1318
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 24. 22:24
#1317
Érdeklődnék, hogy másnak se működik? A portfoliómat akartam megnézni, de teljesen halott a Direktbróker 
eredmeny 2018. 10. 19. 18:58
Előzmény: #1315  BuxVelem
#1316
Mellesleg a hiba -- mivel sok embert érint, s mivel sokszor előfordul -- súlyos hiba, nem az én károm miatt.Egy ilyen Bank , ezt ily módon kezeli???Hát nooormaaalis???
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 19. 16:23
Előzmény: #1314  eredmeny
#1315

Tavaly is többször reklamáltam és jó néhányszor jóváírták a számlavezetési díjat (1+1+2 + az idén még 3 hónap egy hiba miatt), de mint lentebb "Mehet" sporttárs írta, ezt mintha kezdenék kifelejtgetni a válaszleveleikből az utóbbi időben...
Mindenesetre reklamálni akkor is kell, ha nincs vesztesége az emberfiának. Érezzék a probléma súlyát.
Mindegy hogy ők hibáznak vagy az adatszolgáltató, ez súlyos dolog amit orvosolniuk kell!
eredmeny 2018. 10. 19. 15:59
Előzmény: #1313  BuxVelem
#1314
A szolgáltatás színvonala tragikusan harmatgyenge, és a háttérben dolgozók egy része sem alkalmas arra a pozícióra amit betölt.Persze én is látom hogy az árfolyamoknál más adat jön le árfolyam( ként) , mint a portfolióban.Változás közben nincs nem volt ezt ellenőriztem.Mit tegyek?Reklamáció és pénz vissza?Köszönöm a segítséget!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 19. 15:51
Előzmény: #1312  lupus55
#1313
Nálam már megy, cseten erőszakoskodtam kicsit és beindult. + írtam hibajelentést ismét..
.

"OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? 2018. 10 19. 15:47
Szép napot!
Minden nap írok, mert minden nap gond van a DirekBroker-ben valósidejű árfolyamokkal.Ma 15:24-kor ismét megállt az adatok továbbítása felén és a többi ügyfél felé is. Az egyik csetes kismanóval beszéltem és erőszakoskodtam, hogy telefonszámokat ajánlgasson nekem, hanem szoljón az illetékeseknek, erre hirtelen helyreállt a dolog. Miért kell mindennap ezt játszani?
(Ma kivételesen nem csatolok képet)
Nem azért fizetek számlavezetési díjat és egyéb mondvacsinált költségeket, hogy csak önöklek legyen jó, szeretném én is élvezni az életet. Egyelőre megelégednék egy olyan aprósággal, hogy megkapom amiért fizetek,
Továbbá ez úton kérem, hogy erre a hónapra és minden olyan hónapra amikor gond van az adatok szolgáltatásával ne legyenek olyan bátrak, hogy számlavezetési díjat vonnak le. Arcátlanság lenne."
.
http://i.imgur.com/DTzBbVu.png
lupus55 2018. 10. 19. 15:34
#1312
Ez ismét beadta a kulcsot,15óra 24p.-kor leállt.
Mehet 2018. 10. 18. 18:27
#1311
és egy idő után az is komoly lesz, hogy a díjadat sem fogják majd visszafizetni. erről is kapsz majd levelet nem mintha egy döntő időpontban amikor eladni vagy venni akarsz a díj lenne a legfontosabb. aki komolyabban szeretné csinálni el kellene gondolkodnia. de lentebb már írtam nem akarom ismételni magam.
longforever 2018. 10. 18. 18:08
Előzmény: #1309  BuxVelem
#1310
Ez komoly ? Tőled kérdezi meg ez a virtuális Gergő hogy mi a probléma?szep kis társaság...
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 18. 15:34
Előzmény: #1308  BuxVelem
#1309

Közben cseteltem is velük és micsoda meglepetés: közben elindult.
.
2018.10.18 15:19:44
.
Ügyfél:  Szép napot!
Gergő    jó napot kívánok! Miben segíthetek Önnek?
Ügyfél   Legyen szíves kérdezze meg, hogy mikorra várható, hogy a ditrektbroker ismét működni fog! Ne az legyen a válasz, hogy
munkatársaink dolgoznak rajta, folyamatban van... " vagy ilyesmi, hanem egy konkrét időpont
Gergő    megpróbálok utánajárni
Ügyfél   Köszönöm!
Gergő    milyen problémát tapasztalt egyébként?
Ügyfél   14:55 óta nem érkeznek a valós idejű kötés-adatok (részvények és egyebek esetén)
Ügyfél   Ajánlati könyv sem frissük (értelem szerűen)
Gergő    köszönöm a türelmét közben utána kérdeztem kollégáknál. Sajnos nem tudok pontosabb információt mondani, a
későbbiekben kellene próbálkozni majd.
Gergő    Folyamatban van már az elhárítása, de kollégák sem tudtak pontos információt mondani
Ügyfél   Az a baj, hogy szinte mindennapos ez a jelenség
Gergő    dolgoznak rajta már a kollégák de nem tudtak pontos időpontot mondani
Ügyfél   ...és itt ugyebár sok ember nagyon sok pénzéről van szó.
Gergő    megértem a problémát, elnézést is kérek a kellemetlenség miatt
Gergő    remélhetőleg minél hamarabb elhárul a hiba
Ügyfél   Mindenesetre köszönöm! Minden jót!
Gergő    köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. További szép napot kívánok!
Ügyfél   Közben már van 15:00-kor történt adat... hmm... hamarosan utoléri a valóságot..
.
2018.10.18 15:28:31
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 18. 15:14
#1308

Üzenet ment:
.
"OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? (2018. 10 18. 15:13)
A mai napon (2018.10.18.) 14:55-kor ismét megállt a valós idejű adatok továbbítása az előfizető ügyfelek felé. Képernyőkép mellékelve.Most csak ennyit írok, nehogy durvább szavak is az üzenetbe kerüljenek."
lupus55 2018. 10. 18. 15:02
#1307
14óra 55 perckor ismét leállt a DB valami készül!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:55
Előzmény: #1305  BuxVelem
#1306
E pillanatban nálam még működik...
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:54
#1305
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését továbbítottuk, kivizsgálása folyamatban van. Válaszunkat a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelő határidőn belül küldjük meg Önnek.
A válaszadásig további szíves türelmét kérjük.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
OTP Bank Nyrt.
-----Original Message-----
From: **********
Sent: 2018.10.17. 13:35:12
Subject: OTPDirektBroker javítás lesz valamikor?
Üdv!
Nem unják még? Mert én nagyon.
A retek háttérrendszerük ismét nem teszi a dolgát, 2018.10.17.12:55-kor
jött az utolsó valósidejű adat. Képek mellékelve
Az, hogy "dolgozunk a megoldáson" nem elfogadható válasz ennyi idő után.
Sürgősen tegyenek valamit, hogy amiért fizetünk az működjön.
 A levél többi része (ha leírnám) megeygezne a korábbi ezer levelem záró
soraival.
Ti.: saját azonosításom, válasz ajánlott levélben jöjjön, stb.
 
 (ez volt a mai első)
Törölt felhasználó 2018. 10. 17. 14:27
Előzmény: #1303  Dodo34
#1304
Nekem is !
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 17. 14:26
Előzmény: #1302  BuxVelem
#1303
14.16 órakor megint megállt
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:08
Előzmény: #1301  Törölt felhasználó
#1302

E pillanatban mintha ismét egyeznének az adatok a valósággal, vagy csak annyira akarom, hogy már látom is.
Ma már írtam az OTPRetekBroker csapatának, de nem félek ismétlésbe bocsátkozni...
Törölt felhasználó 2018. 10. 17. 13:59
Előzmény: #1300  Dodo34
#1301
Megint nem jó !!

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek