A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
az önkormányzatok 1990 óta tartó háttérbe szorítása legalább annyira igaz mint az, hogy Budapest továbbra is a magyar állam number 1 kedvezményezettje... és ebben nincsen semmi ellentmondás anno a budai és az óbudai német városatyáknak sem tetszett, hogy állambá átvette a hatalmat a fejük felett, de aztán kiengesztelődtek az állam által a városba öntött forrásokkal és az állam által biztosított nyílt és burkolt privilégiumokkal (pl. a komplett magyar vasút-hálózatot Budapest centrikusan építették meg... ezt követte az úthálózat is...) és rohadtul nem érdekelte őket,, hogy ezeket milyen jogcímen csatornázzák ide...
Lengyelország 2 magyarországnyi területen 4* annyi ember által lakott. Csehország meg olyan gazdag volt mindig is, hogy azt a kommunisták is csak részben tudták tönkretenni.
nem a közösség hozta létre azt a jövedelmet, hanem javarészt a multik és egyébként sincs analógia feltétlenül a befizetett adó és a kimutatott GDP között
a tulajdonképpen fel sem épített önkormányzati rendszer lebontása 1990 óta tart... "Orbánék" mindössze egy hosszú folyamat legutolsó fázisát jegyzik...
és az is nonszensz, hogy a magyar állam még ma is masszívan promotálja Budapestet... az utóbbi 9 évben - a rendszerváltás utáni időszakot tekintve - példátlan módon kinyílt az olló Budapest és a vidék között... napnál világosabb, hogy az utóbbi 9 év legnagyobb nyertese (legalábbis az országon belül...) Budapest...
A Fidesz rendbeteszi az országot
link