Türelem, most nem kell naponta nézegetni, napi játékosok próbálnak némi pénzt kihozni belőle. Továbbra is tartom, hogy nyárra 1200 felett lesz az árfolyam.
Még gyakorolnom kell a kommunikációt, de lehet hogy csak a két nem gondolkodása közötti eltérés miatt van. A hiteltől nem tartok, hanem éppen pozitivumként értékeltem, hogy már meg fog felelni a hitelfelvételi követelményeknek, mivel tudjuk /legalábbis cégünk/ a bankok mennyire szokták bebiztositani magukat. Plusz hosszabb távon, nem két-három év, mint a kötvényeknél, jobban eloszlik a törlesztőrészlet, és még az sem biztos, hogy ilyen összegű kötvénnyelszemben tul sokkal kellene több kamatot fizetni a hitelre a futamidő végéig.
A reklámoknál csak azt akartam mondani, hogy még alakulni kell a célzott kereslet és a kinálat közötti összhang létrehozására, vagy folyamatos fejlesztésére, igényfelmérésére.
Én úgy láttam a hitelfelvétel lehetőségéről döntöttek, amelynek megvalósulása egy növekedési cégnél későbbi fázisban reális. Ettől nem tartanék.
A közkézhányad úgy tudom 5% alatti tulajdonosok összessége. Ha megnézed a legutóbbi közzétételeket, jó pár kisebb tőkeemelés valósult meg, de ezek 5 % alatti új tulajdonosok.
Reklámozni rengetegen akarnak, de a médiában drága, nagy a szórás. Itt úgy tudom célzottan, jóval olcsóbban és ezért hatékonyabbal lehet.
Tisztára mintha magamat hallanám, bár benne vagyok nem tegnaptól. Valaki irt a közkézről, azért tettem fel az alakulást. Hm,hm, ki vitte el magának a különbséget? A hitel is elgondolkodtatott. Azt már nem a piac finanszirozza. Más feltételek, más biztosíték, más követeléskiegyenlitési sorrend "baj" esetén. Szóval ennyi egyelőre az általad emlitettekkel együtt.
Jó ötszáz hozzászólással ezelőtt pont ezt írtam, csak nem jutott eszembe az ilferro név. Reméljük nem oda jut. A gyk.ben olvastam ezt a beírást a nem jövő reklámokról ettől az egy személytől, de ki tudja mi volt az oka. Gondolom azért nem biztos, hogy tudnak mindig olyan reklámot adni amire igénye lett volna. Azért még ez nagyon ifju dolog, mondhatnám a f...kén van a tojáshéj. Majd meglátjuk hova alakul.
Nálam most ezek a Btel kulcsszavak / kifejezések, amelyek a vásárlást befolyásolják: Nyár, augusztus, kötvény, tőkeemelés (még nincs vége), frencsájz pénz csordogál, 3MRD hitelfelvétel, nem jönnek a reklámok (janika21 szerint), "reklámpszichológia" és még sorolhatnám.
Az előbbiek miatt írtam azt, hogy én legkorábban októberben adok vételi megbízást, feltéve hogy addig állja a sarat a btel.
Az előbbieket csak eszmefuttatásnak szántam, senkit nem akarok elbátortalanítani.
Véleményem szerzés az Xprime csak egy piacszerzési módszer a BTel részéről. Az újdonság ereje hatalmas induláskor. 6-12 hó múlva meglátjuk, hogy mennyire tartós.
Kérdés, hogy Telekom és társai meddig nézik tétlenül, hisz megköttet a stratégiai megállapodás... és a btel nem feltétlenül illik bele a képbe...
Egyébként, nekem eddig szerencsém volt ezzel a papírral, de most kivárok legalább októberig, addig figyelemmel kísérem a árfolyam alakulását, illetve drukkolód a papír birtokosainak.
Inkább kifizetem azt a három ezret havonta,
csak ne kelljen ugyanazt a tetves reklámot nézni még pluszba mindennap,a gyakorikérdéseken olvastam,hogy emberünknek van xprime-szolgáltatása,de napok óta 1 reklám sem jött,így nem csökken a számlája,
csak nehogy ez is átmenjen ilferroba,
a mai fiatalok már azt se tudják mi az :)
"viszont rengeteg embernek sokat számít ez az 5-10 ezer forintos "rezsicsökkentés"."
Kérdés: akinek ennyire fontos 5-10eFt-os rezsicsökkenés, szerinted mennyit fog vásárolni a reklámokban ajánlott termékből?
Reklámszakma egyik alaptétele, hogy egy embernek legalább 7-szer találkoznia kell az üzeneteddel, hogy felfigyeljen arra. Kérdés: Te hányszor szeretnéd megnézni havonta/hetente ua azt a reklámot? (Hosszútávon!!!:)
A számok sokat elárulnak. A 67 ezer regisztrálóból már 48 ezret be is kötöttek a Xprime-ba. Akik részvényeznek általában nem értik, viszont rengeteg embernek sokat számít ez az 5-10 ezer forintos "rezsicsökkentés".
Túl kicsi egyelőre a közkézhányad, alacsony a likviditása, ezért egy eladó megakaszthatja az emelkedést. Pár adat nem adat – tanították egykoron. Egy eladó nem a piac. Ezen az árszinten látszik, hogy ismét megjelentek a vevők.
Reklámot ha szereted, ha nem, kapod az internet használatakor, válogatás nélkül most is. Nézheted a sok forexbrókert, robotajánlót, intimbetétet, stb. Persze ezért nem fizetnek neked. Itt azt a reklámot kapod csak, amit érdeklődési körnek bejelöltél vagy a lakhelyed környékeden elérhető dolog, szolgáltatás. De ha nem akarod megnézni, akkor nem nézed és fizeted a normál havi internetdíjat. De ha mégis megnézel 1-2 reklámot, már kaptál jóváírást. ...Na ennyire lesz sikeres az Xprime!
Amúgy úgyis mindenki a neten lóg (sajnos)nyáron is. Nézz körül a strandon...ahelyett, hogy mondjuk tollasoznának fészbukoznak...és megosztják, hogy ma milyen volt a lángos, milyen csajt, pasit láttam, stb.
Ha megfigyelitek, közel 1,5 hónapja ugyanazt a szöveget adja elő PF. Ergó, nincs új hír.
Elmélkedéshez néhány kérdés:
1. Szeretsz reklámokat nézni? IGEN/NEM
2. Havonta hány perc reklámot vagy hajlandó megnézni 2-4eFt/hó előfizetői díjcsökkenésért cserébe?
3. 6 hó távlatban mi fontosabb számodra:
a) 6hó*30perc/hó=180perc szabadidő (a valóságban ez sokkal több idő), vagy
b) 6hó*2eFt/hó=12eFt/f.év
...Na, ennyire lesz sikeres a Xprime. Ne feledd, jön a reklámadó... Konkurencia sem fogja tétlenül nézni a terjeszkedést... Nem utolsó sorban jön a nyár, ilyenkor az emberek inkább strandolnak, mint sem a monitort bámulják...
Megnéztem a 2013-as beszámolót, nekem úgy tűnik, hogy beszűkült a magyar piac, ezért van szükség külföld felé nyitni...
Akinek meg van tényleges új és pozitív az ne fogja vissza magát, ossza meg a fórumtársakkal.
BTEL (Business Telecom)
link