Ezt a számot rutyitól vettem csak a példa kedvéért.:)
Az a szerencse. különben mindig Titeket kéne olvasni:)))Aztán mi lenne ha kifogynátok a témából? Meghalna minden topik:)))))))
ne kezdődjön el most a leduma... :D mert ez már nagyon gáááz... folyamat jönnek a jóó hírek! egy valag lehetőség van ebben a papírban, és szvsz. a mostani jelen állás szerint a béten ebben a papírban van óriási lehetőség.
ÁÁ! Hagyjad Macit! Amúgy is már kezd igen magas röptűvé válni az eszmecsere:) Lehet, hogy pont nekem adta 38-on. Akkor meg szépen dolgozik tovább a papírja...és ez a lényeg:)))
A KÖZGÁZ-on végez 2004-ben. Többedmagával megalapítja a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-t, melynek 2006-tól ügyvezető igazgató helyettese. 2008-tól a Magyar Telekom kezdeményezésére létrejött Mobilitás és Multimédia Klaszter igazgatója. 2011 végétől a Hybridbox Médiainformatikai Nyrt. igazgatósági tagja, illetve a Magyar Telekom, a Telenor, a Vodafone, az OTP, a Mastercard és a SuperShop által alapított Magyar Mobiltárca Szövetség főtitkára."
Az interaktív hirdetések formátumát, illetve az interakciók módját a társaság pilot
jelleggel kidolgozta a Heinekennel, a Sony-val és a Törleyvel. Ezek az interaktív reklámok
2012.4Q-tól elérhetőek a Fuso®-t implementáló okostévéken keresztül
1. a Fuso® potenciálisan 300 ezer háztartásban válik elérhetővé;
2. a meghatározó és szegmensükben piacvezető jogtulajdonosok és
szolgáltatók tették le voksukat a Fuso® szolgáltatói modellje
mellett;
3. Elindul a tévén keresztüli értékesítés Magyarország legnagyobb
online kereskedelmi szereplőivel, továbbá az első interaktív
hirdetések meghatározó hirdetőkkel.
A társaság Igazgatóság összességében úgy értékeli, hogy a
stratégiaváltásnak köszönhetően sikerült megalapozni a jövő évi
jövedelemtermelést és prosperáló pályára állítani a társaságot
HybridBox: RALLY!