Topiknyitó: Törölt felhasználó 2011. 09. 16. 08:11

HybridBox: RALLY!  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 13:18
Előzmény: #7919  Törölt felhasználó
#7920
Na mi van lefagytak a forintozók ? Szél árnyékban a remegű kezűek? :):)
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 12:23
Előzmény: #7918  Törölt felhasználó
#7919
köszi
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 12:09
Előzmény: #7917  Törölt felhasználó
#7918
Vétel:
26709
80430
100790
100355
25900
21292

Eladás:
93277
77861
66461
109000
102778
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 11:58
Előzmény: #7916  Törölt felhasználó
#7917
2oldali könyvet ha valaki rakna, megköszönném :)
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 11:32
Előzmény: #7914  Törölt felhasználó
#7916
Az Egyesület Államokban az interaktív televíziós szolgáltatásban elhelyezett reklámok
kapcsán végzett kutatások azt mutatják, hogy a tévénézők sokkal nyitottabbak az egyedi,
testre szabott interaktív reklámok iránt, mint az általános TV-s, vagy az internetes hirdetések
során. Ennek eredményeként a konverziós ráta több százszorosa az internetes hirdetésekének,
ami várhatóan Magyarországon is vonzóvá teszi a hirdetők számára az interaktív reklámokat.
A tévéképernyőn keresztüli valós idejű interaktivitás nemcsak a hirdetők, illetve a
médiaügynökségek számára nyit meg új távlatokat, hanem a sportfogadással, az elektronikus
kereskedelemmel, vagy a Video on Demand szolgáltatást nyújtó társaságok számára is.Ebből jön majd az igazi nagy pénz. A többi csak hab lesz a tortán:

Az interaktív reklámozás egy új piacot nyit majd meg a média és kreatív ügynökségek, illetve
az előbbi szereplőkön keresztül, vagy közvetlenül a hirdetők számára. Magyarországon az
interaktív reklámozás még gyerekcipőben jár és az alapjait a Hybridbox Nyrt. kezdte el
lerakni.
Az előző fejezetekben bemutatott előrejelzések alapján a Hybridbox Nyrt. a FUSO TV
megoldásán keresztül 2015-ben már 1 millió aktív és rendszeres tévénézőt ér majd el, amely
célcsoport 250 ezer alkalommal lép majd interakcióba a FUSO TV-ben elhelyezett
reklámokkal. Ez az elérés, valamint az interakció által nyújtott magasabb konverziós ráta
vonzó megoldás lesz a hirdetők számára is, ami megalapozza a Hybridbox Nyrt. interaktív
reklámozásra alapozott üzleti modelljét. Az interaktív hirdetések formátumát, illetve az
interakciók módját az Nyrt. kidolgozta és pilot jelleggel a Heinekennel közösen elkészítette
az első interaktív reklámot 2012. első félévében.
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 11:20
Előzmény: #7913  macskajaj
#7915
mivel 44ig ki lett szedve, átviszi az 50et is a héten...
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 11:19
Előzmény: #7913  macskajaj
#7914
Tavaly őszétől új névvel és új managementtel növekedési pályára állt a fuso Ecosystem, mely jelenleg Mo. legígéretesebb innovációs és médiainformatikai cége. A legutóbbi beszámolóból kiderült, hogy már nem "csak" a forradalmian új okostv-k fejlesztésében az egyik világelsők, hanem kiterjesztették platformjaikat a netes és mobil eszközökre is. Így a korszakváltó
új médivilág teljes eszköztárát és annak célcsoportját lefogják fedni, mellyel elsőkként beléphetnek az új, interkatív reklámozás hatalmas piacára. Minden szakember egyöntetűen állítja, hogy ebben és a következő években robbanásszerűen fognak elterjedni ezek az eszközök (okostv, szoftverek, szolgáltatások) melyekkel megvalósul az új interaktív reklámozás, médiafogyasztás és vásárlás.
A cég elsőkként és világszínvonalon jelenik meg ebben a "új világban", bizonyítják ezt a Sonyval, Samsunggal, LG-vel EDDIG már megkötött beszállítói szerződések és az Antenna Hungáriával és Telenorral folytatott tárgyalások is. A cég így elsőként az egész piacot, minden szegmensét lefogja fedni eszközeivel és szolgáltatásaival. (Reklámozás, médiafogyasztás, vásárlás) Egy új médiavilág küszöbén állunk mely robbanásszerűen fog elterjedni, teljesen lecserélve a régi eszközöket és szemléletet, hatalmas növekedési lehetőséget teremteve a területen most pozícionálóknak. (szolgáltatási díjak, jogdíjak, eszközök értékesítése, a saját platformokon futó reklámbevételek stb.)
Nem véletlenül szállnak be a cégbe sorra a média és innovációs szféra nagyágyúi.

Az irány már kijelölve > 100
macskajaj
macskajaj 2012. 10. 09. 10:16
Előzmény: #7911  Törölt felhasználó
#7913
Előbb kiszedik a 40-42 közé beállt stoposokat.
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 10:13
Előzmény: #7911  Törölt felhasználó
#7912
Nem kispályás vesz 50-100e-t egyszerre, szinte mindenáron. Remegőkezű kisbüfik és forintozók időnként beleadnak majd, ahogyan eddig, de az irány már kijelölve. > 100
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 10:10
Előzmény: #7910  gold66
#7911
Álmodik a nyomor. Nap végén ismét kikapják egyben az eladói oldalt, ahogyan pénteken és tegnap, aztán lehet pislogni utána.
gold66 2012. 10. 09. 09:52
Előzmény: #7907  gold66
#7910
Sokan mögém álltak 38.-on, mindenki azt kezdi gondolni, hogy itt lesz jó venni -0:)
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 09:27
Előzmény: #7908  kata311
#7909
)))) okos!
kata311
kata311 2012. 10. 09. 09:21
Előzmény: #7899  Törölt felhasználó
#7908
43-45 rés betöltve
gold66 2012. 10. 09. 09:20
Előzmény: #7906  Törölt felhasználó
#7907
Vissza is öntve !!!
Beálltam 38-ra, egy rövid menet innen jó lehet :)
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 09:15
Előzmény: #7905  Törölt felhasználó
#7906
egyébként 80ig nincs nagy ellenállás...
mivel onnan forgalom nélkül szakadt az árfolyam
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 09:13
Előzmény: #7901  Armyllosz
#7905
te agyilag beteg vagy??? vagy csak egy lelkes tizenévves...?

elfelejtettél nicket váltani mielőtt kérdeztél magadtól! :)))
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 09:13
Előzmény: #7902  macskajaj
#7904
köszi
Törölt felhasználó 2012. 10. 09. 09:11
Előzmény: #7898  Armyllosz
#7903
te agyilag beteg vagy? vagy csak egy lelkes tizenéves?
macskajaj
macskajaj 2012. 10. 09. 09:10
Előzmény: #7900  Törölt felhasználó
#7902
45
Armyllosz 2012. 10. 09. 09:10
Előzmény: #7896  Armyllosz
#7901
Mi van Armyllosz, csak nem lemaradtál a gyorsvonatról?:-))

Topik gazda

dolgozo1
1 1 1

aktív fórumozók