Az Egyesület Államokban az interaktív televíziós szolgáltatásban elhelyezett reklámok
kapcsán végzett kutatások azt mutatják, hogy a tévénézők sokkal nyitottabbak az egyedi,
testre szabott interaktív reklámok iránt, mint az általános TV-s, vagy az internetes hirdetések
során. Ennek eredményeként a konverziós ráta több százszorosa az internetes hirdetésekének,
ami várhatóan Magyarországon is vonzóvá teszi a hirdetők számára az interaktív reklámokat.
A tévéképernyőn keresztüli valós idejű interaktivitás nemcsak a hirdetők, illetve a
médiaügynökségek számára nyit meg új távlatokat, hanem a sportfogadással, az elektronikus
kereskedelemmel, vagy a Video on Demand szolgáltatást nyújtó társaságok számára is.Ebből jön majd az igazi nagy pénz. A többi csak hab lesz a tortán:
Az interaktív reklámozás egy új piacot nyit majd meg a média és kreatív ügynökségek, illetve
az előbbi szereplőkön keresztül, vagy közvetlenül a hirdetők számára. Magyarországon az
interaktív reklámozás még gyerekcipőben jár és az alapjait a Hybridbox Nyrt. kezdte el
lerakni.
Az előző fejezetekben bemutatott előrejelzések alapján a Hybridbox Nyrt. a FUSO TV
megoldásán keresztül 2015-ben már 1 millió aktív és rendszeres tévénézőt ér majd el, amely
célcsoport 250 ezer alkalommal lép majd interakcióba a FUSO TV-ben elhelyezett
reklámokkal. Ez az elérés, valamint az interakció által nyújtott magasabb konverziós ráta
vonzó megoldás lesz a hirdetők számára is, ami megalapozza a Hybridbox Nyrt. interaktív
reklámozásra alapozott üzleti modelljét. Az interaktív hirdetések formátumát, illetve az
interakciók módját az Nyrt. kidolgozta és pilot jelleggel a Heinekennel közösen elkészítette
az első interaktív reklámot 2012. első félévében.
Tavaly őszétől új névvel és új managementtel növekedési pályára állt a fuso Ecosystem, mely jelenleg Mo. legígéretesebb innovációs és médiainformatikai cége. A legutóbbi beszámolóból kiderült, hogy már nem "csak" a forradalmian új okostv-k fejlesztésében az egyik világelsők, hanem kiterjesztették platformjaikat a netes és mobil eszközökre is. Így a korszakváltó
új médivilág teljes eszköztárát és annak célcsoportját lefogják fedni, mellyel elsőkként beléphetnek az új, interkatív reklámozás hatalmas piacára. Minden szakember egyöntetűen állítja, hogy ebben és a következő években robbanásszerűen fognak elterjedni ezek az eszközök (okostv, szoftverek, szolgáltatások) melyekkel megvalósul az új interaktív reklámozás, médiafogyasztás és vásárlás.
A cég elsőkként és világszínvonalon jelenik meg ebben a "új világban", bizonyítják ezt a Sonyval, Samsunggal, LG-vel EDDIG már megkötött beszállítói szerződések és az Antenna Hungáriával és Telenorral folytatott tárgyalások is. A cég így elsőként az egész piacot, minden szegmensét lefogja fedni eszközeivel és szolgáltatásaival. (Reklámozás, médiafogyasztás, vásárlás) Egy új médiavilág küszöbén állunk mely robbanásszerűen fog elterjedni, teljesen lecserélve a régi eszközöket és szemléletet, hatalmas növekedési lehetőséget teremteve a területen most pozícionálóknak. (szolgáltatási díjak, jogdíjak, eszközök értékesítése, a saját platformokon futó reklámbevételek stb.)
Nem véletlenül szállnak be a cégbe sorra a média és innovációs szféra nagyágyúi.
Nem kispályás vesz 50-100e-t egyszerre, szinte mindenáron. Remegőkezű kisbüfik és forintozók időnként beleadnak majd, ahogyan eddig, de az irány már kijelölve. > 100
HybridBox: RALLY!