Topiknyitó: prfecó 2009. 11. 30. 11:59

CIB (IEB) -nél tőzsdézők  

Kedves Tőzsdézők !



Én a CIB-től egy kamu levelet kaptam , hogy felmondják régi szerződésemet és az uj mondjuk még drágább lesz.

Kapott még valaki ilyet?

Első olvasat szerint még több haltamlma lesz a CIB-nek a pénzem felett és még plusz dijakat is fizetni kell.



Ugy , hívják Classic termécsomag, fel kéne lépni ez ellen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
waryou 2010. 01. 18. 08:41
Előzmény: #39  prfecó
#40
Az ebrokiban nálatok is 6:47-es állapot van?
prfecó 2010. 01. 06. 22:15
Előzmény: #38  Törölt felhasználó
#39
pszáf sokszor áttelefonál gennyes ügyekben előzetesen.

már én se cib-nél nyomom

tele van a tököm private szolgáltatókkal, átmentem sima 20x tőkeáttételű DAX-on nyomható anyagokra

Internet fél másodperc alatt , csak saját hülyeségemre foghatom pro/kontra esetben is.

Adózás már ugyanaz , mint a bux hati vagy certi lenne.
Törölt felhasználó 2010. 01. 06. 20:02
Előzmény: #37  exmnbs1
#38
Köszi.
Bár nem hiszem,h a személyes varázsom vezetett eredményre.:-)))
Állítólag ebből a program hibából egyedül én kaptam,csak ott,csak akkor...kivételes alkalom volt.
:-)))
exmnbs1 2010. 01. 06. 19:51
Előzmény: #36  Törölt felhasználó
#37
ügyes vagy
Törölt felhasználó 2010. 01. 06. 19:46
Előzmény: #35  Törölt felhasználó
#36
Mivel következetes ember hírében állok, úgy gondolom, hogy mindenképp be kell írnom a szappanopera (remélhetőleg) befejező felvonását, ami konkrétan ma abszolválódott, egyrészt kommunikáció szinten, másrészt a számlámon.

Szóval,a dolog ott tartott, hogy az ügy a pszáf-hez került.
Nagyjából ezzel egy időben (tehát még biztosan nem a pszáf hatására) kaptam egy mélt az ebrokin keresztül, hogy természetesen az 5000Ft-ot nem nekem kell fizetni és sajnálják,meg elnézést kérnek.
(Na,ez már egy kicsivel normálisabb hozzáállás, mint az eddigiek.(Úgy látszik,azért dolgoznak ott értelmes emberek is:-))

Közben karácsony előtt jelezték a bankból (helyi fiók), hogy folyamatban van az ügyem, úgy néz ki, hogy tényleg a bét hibázott, amit ők meg is reklamáltak, mely reklamációra a bét a két ünnep között fog reagálni.

Aztán végül ma szóltak, hogy elismerte a bét a hibát, (vmi új programot akkor indítottak és az okozta a gondot...(vmi ilyesmi magyarázatot kaptam)) és ennek eredményeképpen a cib JÓVÁÍRTA!!! a számlámon azt az összeget, amiben a bankban személyesen tett reklamációm alkalmával megegyeztem az ügyintéző legénnyel.
Tehát, ez összegszerűleg úgy nézett ki,hogy (ha jól emlékszem) 592 (vagy 594) ft/ rv árat kértem és ők meg is adták!! (Természetesen a 479 (ahol eladták) és az 592 közti különbözetet írták jóvá)
Úgyhogy úgy gondolom, hogy a végeredménnyel elégedett vagyok/lehetek.(Már csak azért is, mert azon a második +20%-os napon, (amikor 592 körül kiakasztották) péntekről lévén szó, valószínűleg én is odadobtam volna a kicsi pakkot annak a limiten tolongó pár ezer buyernek, hadd marakodjanak rajta...:-)))

Tehát elmondhatjuk,hogy az én ügyem relatíve gyorsan és főképp jól végződött, és a cib is kitett magáért végül.
Az már másik történet,hogy sajnos csak ,,végül" (így kellett vna kezdeni!) mert a hozománya az lett a dolognak, hogy végre megcsináltam az equitas-os számlám és már nyomom is át rá a zs-t és előbb-utóbb (előbb :-)) meg is szüntetem a számlám a cib-nél.
Jah,meg a pszáf-es feljelentést is sztornózom,mivel már nincsen kárigényem a bank felé.Ha ez is meglesz, akkor mondhatom, h befejeződött az ügy.
Törölt felhasználó 2009. 12. 11. 10:04
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#35
Sajnos "szokásos" szituáció....
Először nem értik, másodszor válaszolnak a kérdés egy kisebb részére, a következő kör, hogy türelmet kérnek, vizsgálják az ügyet. Amikor már több idő eltelt, és már nem emlékszel fejből pontosan a részletekre és már türelmed sincs hozzá, akkor jön a válasz, hogy tulajdonképpen minden rendben, esetleg volt egy kis technikai probléma, de már minden rendben és folyamatosan fejlesztenek és az esetleges kellemetlenségért elnézést kérnek / mintha ezzel el lenne intézve / és remélik, hogy elégedett ügyfelük leszel. Ha nagyobb a gubanc akkor vagy ez még belefér a szerződésben foglaltakba, de persze sajnálják és igyekeznek, vagy nem náluk van a "hiba" és nem tudnak válaszolni.....

Nekem a csúcs az volt, amikor szerintük nem történt semmi a részükről, de fizettek egy minimális "kártérítést" ( kérdezem akkor meg miért? ) természetesen közel sem annyit, mint amiről szó volt a panaszomban. ( Egyébként az sem lett volna nagy összeg )

Én azért megkérdezném tőlük, tudom teljesen feleslegesen, hogy én most velük állok e üzleti kapcsolatba, vagy a BÉT-tel? Mert én úgy tudom hogy velük, ezért tőlük kérdezek és fizessék ki ők a BÉT-nek az 5000FT-ot, ha kell, hogy tudjanak válaszolni a jogosnak tűnő kérdésedre....
prfecó 2009. 12. 11. 09:33
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#34
Ez itt a CIB részéről hazugság.
Érjen meg 5000 Ft-ot és egyben tájékoztasd őKET , HOGY bÍRÓSÁGHOZ ÉS A HATÓSÁGHOZ FORDULSZ MEGTÉVESZTŐ MAGATARTÁSUK MIATT ÉS EGYBEN NEM TETTEK ELEGET TÁJÉKOZTATÁSI KÖTELEZETTSÉGÜKNEK.

iGÉRD MEG , HOGY KÁRTÉRÍTÉSI PERT IS INDÍTASZ A VÁLASZT ADOK SZEMÉLYÉBEN IS A CIB -BANKON FELÜL.

NA , CSŐ
Tibrincs 2009. 12. 11. 09:06
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#33
Ez durva...

dobsz egy mailt? kérdeznék még valamit.

tibbi30@gmail.com
Törölt felhasználó 2009. 12. 10. 23:44
Előzmény: #31  Törölt felhasználó
#32
Tibrincs!

Itt a válasz:

Tisztelt Ügyfelünk! Illetékesek visszajelzése alapján a megbízás teljesülésére pontos magyarázatot a BÉT adhat, hiszen a BÉT aktiválta a megbízást. Részünkre tudunk megkeresést küldeni, de ennek díja 5000 HUF, mely költség Önt terheli. Kérnénk visszajelzését, hogy ilyen feltételekkel kéri-e a megkeresést. Válaszát előre is köszönve, Zy Anna, CIB Bank Zrt.”

Kezdhették volna ezzel is,nem kellett volna 5x telefonálnom,meg 4 mélt küldenem.
Persze ehez az kellett vna,hogy a korábbi leveleket küldő kollégák tiszteségesen, körültekintően végezzék az ügy kivizsgálását.

Hátakkor én meg 20 perce elküldtem a pszáf-nek a panaszomat és remélem majd ők kiderítik,hogy a cib vagy a bét hibázott- e.

De, bárhogy is lesz, beregeletem az equtasra, jövő héten ,,átköltözök".
Nem az a pár forint, hanem az eljárás..
Meg, ha nem is ők hibáztak, legalább egy bocs, h kellemetlenséget okozott a rendszerünk, v valami.
(Remélem egyszer az utolsó ügyfél is ,,veszi a kalapját" a cib banknál és csődbe megy ez a tetves lehúzó bagázs!)
Törölt felhasználó 2009. 12. 08. 07:54
Előzmény: #30  prfecó
#31
"Szégyenlistán" a CIB Bank
A CIB Bank Zrt.-t elmarasztalta a Budapesti Békéltető Testület

A CIB Bank Zrt. egyik ügyfele 2008. november 7.-én internet bankon kezdeményezte a CIB Ingatlan Alapok Alapja befektetési jegyeinek visszaváltását amit a bank nem hajtott végre és az ismert PSZÁF felfüggesztés miatt ez a fogyasztónak kárt okozott. A bank telefonos beszélgetésekben kártalanítást ígért de később ezt változó indokokkal megtagadta.

Az ügy a Budapesti Békéltető Testület elé került, amely BBT/6/2009. számú határozatában kötelezte a bankot az ingatlan jegyek 2008. november 24.-i árfolyamon történő visszaváltására (megtekinthető: link ).

A bank ezt megtagadta és ezért a CIB Bank Zrt. joggal szerepel azon cégek "szégyenlistáján" amelyek a a Budapesti Békéltető Testület (BBT) honlapján is helyet kaptak. Ezen azon cégek szerepelnek amelyek nem hajtják végre a BBT határozatát és a fogyasztó jogokat semmibe veszik.
__________________
pannon.info link
prfecó 2009. 12. 07. 21:56
Előzmény: #27  Törölt felhasználó
#30
MIFID kitöltése a törvény szerint kötelező , hogy betudjanak sorolni.

Éppen ezért nem köthetsz például pillagó kötést , devizaláb és határidős részvénylábakkal( tuti pénz tud hozni , de óriási fedezet igényű)

ha csak otp papírral üzletelsz lényegtelen a mifid

hatizásnál kötelező , devizánál meg az üzletkötő pénze bánja ha NEM töltettek ki veled MIFID-et
Törölt felhasználó 2009. 12. 07. 21:19
Előzmény: #28  Tibrincs
#29
De akkor az nem az Ő hibája, Ő aktiválási árral adta meg!
Tibrincs 2009. 12. 07. 15:14
Előzmény: #19  Törölt felhasználó
#28
iti: Válaszoltak már?

Én azt tudom elképzelni, hogy beadtad rendesen, majd a felfüggesztés bekavart és a következő napra már nem ment át az aktiválási ár csak a limit, így nyitóban leteljesült. 479-en.
Törölt felhasználó 2009. 12. 06. 16:27
Előzmény: #26  prfecó
#27
"Arra figyelj MIFID szerint hova vagy besorolva."

Szia! Én erre a mondatodra irtam, hogy erre miért kell figyelni, és mikor.......

Tudom mi a MIFID lényege és, hogy mire való ( még akkor is, ha tudtommal hivatalosan még nem töltöttem ki ) Még máshol sem, ha jól tudom, akkor ez nem kötelező?

1. Nem kérek tőlük tanácsot sosem....
2. Ha valaki valamit ajánl annak magam utána nézek, mielőtt döntök.

Az meg teljesen jogos, ha úgy hirdetnek egy terméket, hogy olyan biztonságos mint az állampapi csak magasabb a hozam, ha ez nem fedi a valóságot akkor pereljenek!
prfecó 2009. 12. 06. 12:16
Előzmény: #23  Törölt felhasználó
#26
Majd ha egyszer adnak egy javaslatot ( bank), hogy tuti üzlet ez vagy az . A Te kitöltött MIFID-es teszted alapján nem lehetne Téged bevinni az erdőbe - és emiatt a Pszáf 1-2 milka büntetést kioszt rájuk - majd megérted.

Mit gondolsz a Raiffeisen privat ügyfelek miért perelnek több százmillíót a Raiffeisen bankon. Ugyanez van CIB, MKB és kitudja még hány Banknál ill brókernél.
oaxaca 2009. 12. 06. 10:22
Előzmény: #24  McLain
#25
én is ebroker-ről váltottam equitas-ra. ha azt mondom, hogy ég és föld, akkor még visszafogott is voltam...
McLain 2009. 12. 06. 10:16
Előzmény: #23  Törölt felhasználó
#24
sziasztok!

e-brokival kapcsolatban barom ökörségeket szoktak írogatni a cib-esek. meg is szűntettem a nyesz számlámat. képzeljétek: azzal a lendülettel az értékpapír számlámat is megszűntették. be kellett mennem a bankba, hogy újranyissák. mondanom sem kell, otthagytam őket. most equitas-sal tőzsdézem, azzal nincs bajom.
szvsz: cib elektronikus folyószámlája kifogástalan, de ebroki kritikán aluli. és drága is és gyakran le is fagy.

a vívóknak kitartás: én eddig mindig sikerrel jártam, ha vitám volt.
Törölt felhasználó 2009. 12. 05. 17:38
Előzmény: #22  prfecó
#23
Arra miért kell figyelni?
A jelenlegi díjcsomagom magánbefektetői.
Amúgy én nem emlékszem, hogy valaha is kitöltöttem volna valamilyen ügyfélminősítő tesztet, de attól még lehet, hogy ez megtörtént. Vagy más alapján is minősíthetnek?
Amúgy, ha belépek az ebrokerbe, ott megjelent egy teszt lehetőség amit még nem töltöttem ki, mert nem is értesítettek róla. Ugyan úgy ahogy arról sem, hogy lekérhető elektronikusan is a teljesítési lap és akkor nem küldik levélben. Ha jól emlékszem erről sem kértek tőlem nyilatkozatot. Csak mintha lett volna egy időszak, amikor negyedévente küldtek csak értesítőt, most meg visszatértek arra, hogy minden tranzakció után jön a levél....
prfecó 2009. 12. 05. 16:21
Előzmény: #21  Törölt felhasználó
#22
nagyon kevés volt New York -keres ügyfelük lehet.

Miután január1-től akarnak áttenni más fizetésű jellegü kategoriába , már december 1-ig megkellett volna kapni a felmondást.

Arra figyelj MIFID szerint hova vagy besorolva.
Törölt felhasználó 2009. 12. 05. 16:03
#21
Látom nem vagyok egyedül a gondjaimmal, bár ez nem igazán vigasztal......

Sajnos nekem is elég sok kérdésem volt feléjük,
a levelezésünk megvan az ebroker belső üzenetei között. Akkor most én is várhatom a levelet? Én is IEB-es vagyok, vagyis volt ex NewYork Bróker ügyfél....
prfecó 2009. 12. 05. 15:33
Előzmény: #19  Törölt felhasználó
#20
Engem talán azért akartak kigolyozni , mert egy hasonló eset miatt bejeletést tettem a Pszáf-nél. Megbüntették őket 1 milkára. De nekem csak nem akarták elismerni a hibájukat. Bírósághoz fordultam és egy millíót kjérek , mert annyíra büntette meg őket a felügyelet.

Kb. 250.000 Ft volt a kettőnk közötti vitatott összeg , de most már egy milkáról indult a per. És ők is tudják , hogy megnyerem , mert a Pszáf és Bankszövetség Etikai Bizottsága is nekem adott igazat. Sőt az egyeztető bíróság szerint is igazam van.

De pereskedjünk , vanidőm és pénzem rá és személyes felelősséget kérek , arra a felső vezetőre , akire hívatkozva mindent megtagadnak.
Törölt felhasználó 2009. 12. 05. 11:51
Előzmény: #18  Törölt felhasználó
#19
Bemásolom ide is,mert itt talán több e-brokis olvas és levonhatja mindenki a következtetéseket a cib-el kapcsolatban:

Mint várható volt, a szappanopera folytatódik az e-brokis stoppos eladással kapsolatban.
Az xy Gabriellának válaszul írt levelemre yx Imre válaszolt (bár direkt nem írom ide a nevüket,mert az enyémet sem,de lehet,h éredemes lenne,mert úgy gondolom,h kissé felületesen végzik a dolgukat és lassan,mivel 2 nap alatt 2db ímélt sikerült válaszként küldeniük,ami úgy oszlott meg,h 1nap-1mél.)

szóval a már ide bemásolt levelem válasza:
,,Tisztelt Ügyfelünk! Abban az esetben, ha nem akarta eladni, rossz aktiválási árat adott meg, mert a piac elérte az Ön által megadott árfolyamot és mivel az Öné volt a legkedvezőbb, így teljesült. A bank jelen esetben semmi mást nem tett, mint az Ön által megadott megbízást a BÉT-re küldte és az ottani szabályok szerint teljesült. A továbbiakban saját döntése, hogy még venni kíván-e ebből a részvényből. Megértését köszönjük! Üdvözlettel:.... Imre CIB Bank Zrt."

és az én reakcióm:

Az önök kollégája tegnap délután egy visszahívást ígért nekem!!!
Még mindíg bízva benne,hogy csak egy egyszerű félreértésről van szó,megpróbálom megvilágítani a lényeget:
Idéznék az előző levélből: ,,mert a piac elérte az Ön által megadott árfolyamot" Legyenek szívesek és nézzenek már rá a tegnapi Genesis kötéslistájára! Tegnap a Genesis rv minimuma 452FT!! (Az én aktiválási áram 390FT volt és a limit hozzá 385FT.) Önök szerint a 452=390-el??? Tehát önök szerint elérte??? Ha ez világos esetleg az önök számára,akkor talán a stoppos megbízás lényege nem világos?! Mert,ha ez így működik,ahogy Ön itt írja,akkor egy stop limites megbízás (ahol 390Ft az aktiválási ár és 385 Ft a limit ár és az árfolyam 390Ft elérésének esetén kellene aktiválódni a megbízásomnak)esetén, ÖN úgy gondolja,hogy bárhol eladhatja a rv-eimet és örüljek neki,h nyereséges volt az ügylet???
Tehát összefoglalnám:
1: Ez nem egy normál eladási megbízás volt!!
2: Az árfolyam október óta nem volt 400Ft alatt a Genesis rv esetén!!!
3: A megbízást 09/12/01 12:56:19-kor adtam meg
4: Ha nem volt 400 alatt,akkor nem aktiválódhatott a megbízásom!
Még mindíg feltételezve,hogy én nem tudom jól az ide vonatkozó dolgokat,kérnék egy telefonos visszahívást,mert úgy látom,ezt,így levelezve nem fogjuk tudni elintézni!"

Érdekes,hogy,amikor telefonon beszéltem csütörtök este az egyik ügyfelesükkel(akire hivatkozok a levél elején,h visszahívást ígért),ő értette,h mi itt a probléma.
Csakhogy a felhívható telefonos segítség nem tud segíteni,mert az íméles csapat meg a telefonos csapat az 2 külön gruppó és csak az íméles csapat (akik tompák kissé) tud intézkedni az ügyben.A telefonos csapat csak egy ímélt tud írni az ügyemben az íméles csapatnak....(no comment)

Na,szóval ez a fenti 2 üzenet tegnap született.Én a válaszom után elballagtam helyi bankjukba,hátha onan fel tudnánk hívni egy belső vonalról yx Imrét.(mert ezt a segélyvonal hívásakor nem teheti meg az egyszerű júzer)
Ott egy szimpatikus fiatalember foglalkozott az ügyemmel.Először neki is el kellett magyaráznom 3x a dolgot,mert neki is rendben lévőnek tűnt a dolog.Aztán elkapta a fonalat és megértette.Segítőkészen írt egy mélt valahova (lehet,h a méles csapatnak..)
Most várnom kell hétfőig v keddig...

Érdekesség még: Értékpapír részleg…
Megkérdeztem az ügyintéző fiatalembert,h tőzsdézik e?
Azt válaszolta,h nekik nem lehet...
Aztán azt is megkérdeztem, h a stoppos megbízás lényege tiszta e?
Azt mondta,h tiszta,de úgy vettem ki a szavaiból,h csak addig tiszta neki is meg a kollégáknak is,h van 2 ár megadva és az aktiválási ár elérésekor a 2 ár közti áron eladja.Az már nem tiszta sztem h a könyvbe is csak az aktívia elérésekor kerül be az ajánlatom.
(Ennek a tudatában sztem sokkal előrébb lennénk a dologgal kapcsolatban.)

Tehát most így áll a dolog.Várom a hétfőt.

Törölt felhasználó 2009. 12. 03. 20:34
Előzmény: #17  Törölt felhasználó
#18
:-))
most mi csinálta vna meg ilyen faxán az egész napomat akkor?:-))
Törölt felhasználó 2009. 12. 03. 20:13
Előzmény: #16  Törölt felhasználó
#17
hányszor mondtam már hogy irány usa
Törölt felhasználó 2009. 12. 03. 20:12
Előzmény: #15  balalajka
#16
Hát igen,ez az én problémám is!
Felhívtam őket telefonon is (azért hogy jelezzem,h nem lenne jó,ha egy 7ig elhúznák a dolgot és utána visszakapnám esetleg a 400 db rv-emet,aztán lehet,h az árfolyama akkor már csak 200 ft lesz..)és szintén egy hasonlóan felkészült hölgyel sikerült beszélnem,aki a végén megnyugtatott,h ha igazam lesz,legfeljebb jóváírják a számlámra azt az értékű pénzt,amire az ajánlatomat betettem!!!!!!!(385-390)
(persze ezt úgy értette,h bárhol is áll az árfolyam,tehát,ha 1200,akkor is a 390el ,,elégítenek ki")

balalajka 2009. 12. 03. 18:29
Előzmény: #14  Törölt felhasználó
#15
Ebből az apró történetből azt kell leszűrjem, hogy a "kedves Gabriella" ugyan tisztában van a stop limit megbízás lényegével (vagy utána nézett, és ez sem lebecsülendő), de sem az adott megbízást, sem a Genesis árfolyam mozgását esze ágában sem volt megvizsgálni. Szerintem részben szerencséd van, mert a hibájuk egyértelmű, csak attól tartok, mire meggyőzöd őket esetleg kimaradsz a ralliból, és azt már kevésbé lesz könnyű bizonyítani, hol szeretted volna eladni.

Sok sikert!
Törölt felhasználó 2009. 12. 03. 15:26
Előzmény: #13  Törölt felhasználó
#14
Ezt a dúrvát!!!!

Tisztelt E-broker team! Azzal a kéréssel fordulok önökhöz,hogy legyenek szívesek megvizsgálni az alábbi megbízásomat: ebr.azon: 4381288 megbízás azon.: CIO023 MGB 09009783 Ez egy eladási stop megbízás volt, 400 db részvényre, visszavonásig. Stop aktívia: 390 Ft Stop limit: 385 Ft TELJESÜLÉS: 479 FT!!!! Kérném ennek a dolognak a megmagyarázását,valamint,ha az önök rendszere hibázott,akkor a fent leírt megbízásom,pontosabban annak ilyen módon való teljesítésének a törlését!Részvényeim darabszámának a viszaállítását! Köszönettel: …
--------------------
Válasz:

Az Ön által megadott stop limit megbízással nincsen semmilyen probléma. Ön megadott egy aktíválási árat (390), melyet mikor elérte az árfolyam bekerült az Ön megbízása a tőzsdére. Utána pedig 385 Ft-os limitáras megbízásként teljesült kedvezően, jóval az Ön által meghatározott minimumár felett. Remélem segítségére voltam! Üdvözlettel: …..
Gabriella CIB Bank Zrt.
----------------------------------------

Kedves Gabriella! Az a stop áras megbízás lényegében egy védősopp megbízásnak volt betéve!390-385 ös árszint elérése esetére,mely eset nem állt fenn a megbízásom aktiválása óta!!!!! (Mai nap teljesült 09.00.58-kor és tudtommal a mai nap minimum ára 452Ft a Genesis rv esetén!!) Tehát nem azért volt 390-385 ft közé téve,hogy az önök rendszere 479 Ft-on eladja! Ha nem tévedek a stoppos megbízás egyik lényeges eleme,hogy a 2 db megadott ár között teljesül a megbízás!!!!!!!!! Márpedig (bár nem erősségem a matematika),nekem olybá tűnik mintha a 385-390 közötti ár minimum 89Ft-al (maximum 94 Ft-al) kevesebb a 479-nél! Nem tudom önnek vannak-e részvényei,de gondolom önnek sem tetszene,ha akarata ellenére eladnák a részvényeit egy tetszőleges áron!
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:52
#13
Sziasztok!

Van egy dolog amit régóta nem értek, mégpedig, hogy az összforgalmat hogyan számolják ki?
pl.: valaki vett 15748 db fotexet 393 ft-ért namost ez önmagában is több mint 6 milla, de az összforgalom továbra is 3,6 mill. - legalább is ezt írja ki... Tudja valaki, hogy miért van ez?
előre is köszönöm...
prfecó 2009. 11. 30. 12:50
Előzmény: #10  Törölt felhasználó
#12
engem ismernek és betartják a 30 napos felmondási időt

mondjuk nekem eddig minimális díjaim voltak és interneten intéztem mindent fax helyett vagy telefonon
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:49
Előzmény: #5  prfecó
#11
Szia Feco.
Én három éve vagyok a quaestornál,soha nem volt gondom velük.Korrektek az ügyintézésnél,nem tűnt el pénzem, a megbízásaim rendesen teljesülnek és a webbroker tényleg jó.
Szebb jövőt.
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:46
Előzmény: #8  exmnbs1
#10
én sem kaptam még semmit
ebrokim van nekem is. néha rossz a rendszer, de nekem elég jó. közel a bankfiók is ha intéznem kell valamit - be is ugrom lehet du., úgyis megyek arrafelé mi ez az egész!?
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:33
Előzmény: #7  prfecó
#9
20 év után???
Ezek nem normálisak.
Egyébként meg a PF is százszor jobb, mint az Ebroki.
Utóbbi még jó drága is.
exmnbs1 2009. 11. 30. 12:15
Előzmény: #7  prfecó
#8
nekem még nem írtak
prfecó 2009. 11. 30. 12:14
Előzmény: #4  exmnbs1
#7
kb 20 éve ebrokeres vagyok , ezt akarják felmondani
exmnbs1 2009. 11. 30. 12:13
Előzmény: #5  prfecó
#6
equitas az jó
prfecó 2009. 11. 30. 12:13
Előzmény: #3  Törölt felhasználó
#5
már uj helyen csinálom a nagyját , de mindig két helyen tőzsdézem.

otp-t nem szeretem, questor kicsi- pedig jó a rendszerük, portfolio megbízhatatlan.
exmnbs1 2009. 11. 30. 12:12
Előzmény: #1  prfecó
#4
kérj helyette ebrokert, olcsóbb és jobb
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:10
Előzmény: #2  Törölt felhasználó
#3
ez elég komoly fellépés :D
Törölt felhasználó 2009. 11. 30. 12:06
Előzmény: #1  prfecó
#2
szüntesd mega számlát és nyiss máshol...

Topik gazda

prfecó
3 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek